Hankintoja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on itellä noista sekä s että m käytössä, ku oon just siinä rajoilla, enkä kyl käyttäessä edes huomaa välttämättä kumpi koko on päällä :D

Mustaajavalkoista meillä myös tuo Baby's Only pussi, tosin sileää neulosta ja on kyllä tosi nätti ja ihanan pehmeä!!

Vuokrattava vaavisänky tuli eilen illalla, kohta jos jaksaisi koota sen ja laittaa valmiiksi.. :dummy::Heartblue

Onko muilla ollut/nyt hankittuna kylpytukia?
Meillä oli esikoisen kanssa semmoinen kelluva malli ja ite tykkäsin tosi kovasti, helpotti paljon kylvetystä!! Vanha on nyt joutunut jonnekin hukkaan, joten sellainen meille pitäisi vielä hankkia :rolleyes:

Meillä oli esikoisen aikaan kylpytuki ja se oli kyllä niin kätevä, että hankin tälläkin kertaa samanlaisen. Säästää selkää, kun ei tarvitse kokoaika kyykkiä vaan voi kylvettäessä istua vieressä vaikka wc-istuimella :)

Täällä oli kanssa kylpytuki käytössä esikolla ja samaa mieltä,että oikein hyvä ja kätevä.
Tällä kertaa hommaan kanssa,mut varmaa vasta himpun myöhemmin.

Meillä on kylpytuki kans, mut oli bebe vähän liian pieni vielä siihen ja otettiin pois käytöstä vielä toistaseksi. Muuten kyllä on tosi kätevä keksintö, kun saa molemmat kädet käyttöön! :)

Mä sain aikanaan sellaisen ammeen esikolle, jossa oli kylpytuki valmiina. Jäätävän isohan tuo amme on mutta olkoon:D

Mä nyt kuitenkin tilasin sen hoitolaukun. Kyllä se on vaan kätsy niissä vaunuissa ku en saannu sitä omaa nyssäkkää siinä oikee pysymää mitenkää ja oli liian lerppu ja ryhditön.
Nyt kelpaa sitte hoidella ku on magee laukku kaipa sitä jotai voi ihka uutenaki hankkia:)
Kaikki melkee on miulla käytettynä.

Viellä ois jotai hankintoja tekemättä ja nyt kuumeessa. Pitää laittaa sit ukkoa asialle jos kiire tulee.
Tekee sillekki ihan hyvää lähteä ilman minuu vähän vauva ostoksille :happy:

multa puuttuu oikeestaan enää semmosia "ei niin pakollisia" juttuja. esim mobiili pinnasänkyyn.. ehtiihän sitä ostaa sittenkin kun vauva on valmis lähtemään kaupoille :) ja eiköhän mummot ja tädit, ystävät ja sukulaiset tuo jotain kuitenkin... :) en jaksa enää ressata ainakaan hankinnoista. tänään oli viimeinen neuvola ennen la:ta!! :cat: saapa nähä vieläkö laskettuna päivänä päästään neuvolan tädin juttusille :)

Me saatiin eilen tällänen. Jäätävä määrä vaippoja,kaks tuttipulloa, tutteja, muutamat bodyt ja pöksyt, sukkia, pupu-pehmo, peppuliinoja. Olikohan siinä vielä muuta.. En enää ees muista. Onneks ei oltu vielä vaippoja hankittu. Tossa oli kolmea eri merkkiä ni tulee testattua ainaki sit et mikä on hyvä omassa käytössä. Mukava pikku ylläri. :)

Liitteet

• 1473160017748.jpg
    1473160017748.jpg
    66 KB · Katsottu: 48
Oo vaippakakku tosi kiva varmasti saada tuollainen :)

Oon kyllä ihan samalla linjalla,että hankintoja kerkiää kyllä tehä sitte ku vaavi on syntynyt.
Esikoisen kohdalla ainakin lähdin kaupoille ostoksille ku halusinkii yht äkkiä jotain toodella vaaleansinistä ku pääsin synnäriltä kotiin.:rolleyes:
Ja tuli sitten mummonkaa vähän osteltua sellaiset vaaleansiniset lasit päässä kaikea :grin

Täällä on tainnut hankinnat lähteä lapasesta, kun beibiä ei kuulu niin mitäpä sitä sit muuta kun shoppailemaan :rolleyes: Aina vaan ilmestyy lisää vauvanvaatteita vaikkei tarvetta olisikaan ja tietty super söpöjä ensileluja ja ja... Aventin rintapumpunkin hain jo valmiiksi, vaikka olin ajatellut senkin ostaa vasta vauvan synnyttyä. Noo onpahan nyt kaikkea ja vähän enemmän :grin Seuraavaks vois lähtee hakeen vadelmalehtiteetä ja illasta saunaan. Sit on kaikki Ässät vedetty hihasta :hilarious:

Mulla kanssa hankintoja tehty kun vauvaa ei kuulu. Ostin tänään unipesän mikä oli ihan ompelijalta uniikki tilattu, super ihana! Sitten hankin fleece lämpöpussin turvakaukaloon ja vielä collegehaalarin, ja olihan sitten pakko ostaa hm:n newborn osastolta muutamat vaatteet kun ei vaan voinu vastustaa :D Miehelle väsäsin myös isyyspakkauksen, ja samalla hänelle lupasin et nyt en enää osta mitään ennenku poika on syntyny :)

Joo tulee kyllä kalliiksi tämä, ettei vauvaa vieläkään kuulu.. Viikon sisään mennyt lähes 1000€ kaikkeen tärkeeseen XD No okei matkarattaat olisi tarvittu joka tapauksessa.. :shy: Yhtenä yönä, kun en saanut unta tilasin esikoiselle 200€:lla talvihaalarin. Minä joka kierrän normaalisti kirppareita ja etsin sieltä kaiken tarvittavan. Baby tule jo :grin

Sellainen unipesä olis kyllä niin ihana! Suunnittelin jo sellaisen itse tekeväni, mutta kun en löytänyt siihen sopivia jämäpaloja niin luovuin toistaiseksi ajatuksesta. Ehkä sorrun vielä tilaamaan valmiina.

Mun tulee myös heräiltyä usein öisin ja valvottua klo. 2-4 väli. Tuokin aika tulee käytettyä usein nettishoppailuun. Tilasin just toissayönä esikoiselle talvitakin, mut se löytykin hyvästä alesta niin vielä on varaa käyttää seuraavatkin unettomat yöt shoppailuun :grin

Todellakin pitäis päästä synnyttämään niin loppuis tää shoppailu :joyful:!!!! Hmm mitäköhän sitä vielä....

Me tilattiin nyt poitsulle tommonen unipesä. Ei suostu öisin nukkumaan omassa sängyssä ollenkaan ja mä en uskalla nukkua vauva vieressä. Josko se helpottaisi vauvan nukkumiseen omassa sängyssään. Jännä vaan että päivällä maistuu unet omassakin sängyssä :D

Oo tosi hieno ellikki. :)

Mäkin rupesin nuita netistä vähän tutkailemaan ja alkohan tuommoiset super söpöt pesät kuumottamaan.:hilarious:
Varsinki ku ei näillä näkymin päästä muuttamaa niin tänne väliaikais asuntoo olis just hyvä.

Viimesin hankinta minkä tein on jumppapallo ja voin sanoo et kyllä helpottaa liitoskipuihin mitkä vaan on yltyny sitä mukaa miten poju laskeutuu. Ja tätä yks äitikaveri suositteli ihan vauvankin kanssa sit myöhemmin saa kuulemma hyvin hyssytettyä ja vauva rauhottuu helposti:) Ja tietty onhan tästä sit apua myöhemmin kuntoilun kannalta kun pitää taas alkaa vahvistaa kroppaa;)

Takaisin