Hankintoja

Mun käsittääkseni pakastinlokerossa säilyy siis vähemmän aikaa mutta eroa ei arkulla ja normi pakastimella.
 
Jos täällä on muita Sokoksen 3+1 päivien ulottuvilla olevia, niin Espritin leggarit, jotka on tänään kuvastossa, on aika oivat palautumattoman mahan kanssa. En tiedä saako niitä Sokoksen verkkokaupastakin.
 
Heippa! Onko jollain Ainu Medela Mini Electric ja vielä käyttöohjeet tallessa? Voisko joku laittaa mulle kuvaa käyttöohjeista.. en löytänyt netistä. Oon kaks kertaa käyttänyt ja nyt lakkas toimimasta! Netistä tilannut niin ei voi vaan viedä takasin. Aattelin ite eka tarkistaa että onko vika mussa :)
 
Onko teillä jo synnyttäneillä hankintoja jotka on osottautuneet hyviksi ja toimiviksi tai sitten turhaksi? Meillä turhaksi osottautu nannyn sensoripatja koska ei saatukkaan keskosvauvaa ei patjalle tullutkaan käyttöä. Ehdottomia lemppareita on ollu unipesä, imetystyyny sekä vauvan riippumatto(amazon koala) ja itteeni aatellen imetysliivit+toppi sekä proteiinijuomat:) Kantoliina ois tarkotus ottaa seuraavaks kokeiluun, saa nähdä tuleeko siitä meillä turhake vai hyödyke.
 
Mä hehkutan Tulan puolesta! On kyllä ihan huippu kantoreppu! Vauva sammuu sinne samantien, kun nostan kaverin reppuun rinnalle. Tänään käytiin metsälenkillä koirien kanssa niin, että pieni oli kyydissä repussa ja tyytyväisenä nukku koko lenkin ajan. Ihana kun itsellä on molemmat kädet sillon käytössä!
 
Meillä Manduca ollut käytössä, toimii hyvin kun vauva kiukkuaa unta hakiessa. Myöhemmin kun ulkohaalarit on vähän sopivampia niin tarkoitus myös lenkkeillä repun kanssa.
 
Meidän vaunut natisee. Runko pitää kauheeta meteliä! Millähän uskaltaisin rasvata/öljytä? Onko kellään mitään haisua? :)
 
Tietääkö joku, millä merkillä olisi sellaisia vauvan haalareita (yöpukuja), joissa on kaksisuuntainen vetoketju? Me ollaan saatu jonkun vanha superhyvä yöhaalari ja haluttaisiin lisää samanlaisia.
 
Tietääkö joku, millä merkillä olisi sellaisia vauvan haalareita (yöpukuja), joissa on kaksisuuntainen vetoketju? Me ollaan saatu jonkun vanha superhyvä yöhaalari ja haluttaisiin lisää samanlaisia.

Meillä käytössä Noshin yöpukuja, niissä ainakin kaksisuuntainen vetoketju. Myyvät sitä leikkiasu -nimellä.
 
Mulla oli kaksi pientä yöpukua, joissa oli kaksisuuntaiset vetskat ja ne oli Lotta ja Lassi (vai mikä se on) merkkiä.
 
Tutta-merkillä myös kaksisuuntaisia:) meillä ainakin muutamat!
 
Muumilla on kans kaksisuuntaisia yökkäreitä, cittarit/prismat taitaa myydä niitä ainaki
 
Kiitos vinkeistä, kaikki taitavat olla suomalaisia ihmeitä, joita meiltä Saksasta ei löydy. Täytyy hamstrata seuraavalla reissulla tai tilata netistä. :)
 
Meillä käytössä Noshin yöpukuja, niissä ainakin kaksisuuntainen vetoketju. Myyvät sitä leikkiasu -nimellä.


Nyt kun kotona tarkistin ni eipä olekaan kahteen suuntaan vetoketju :D hyvä muisti.. mut hyviä yöpukuja ovat joka tapauksessa :wink
 
Noista Noshin yökkäreistä kiinnostuneena käväsin tsekkaamassa niitä netissä ja hommasin heti parit fb-kirpparilta. Oon vaan aikasemmin jotenkin sivuuttanu ne, mut nyt tarkemmin tutkailin ja oli muuten näppärän näkösiä, joten testiin menee! Kiitos Maki vinkistä! :)
 
Hei, ei meidän vauvoille vielä ajankohtanen mutta haluaisin ostaa siskon lapselle lautasen, josta voi lapsi itse syödä helposti, niin että lusikkaan tarttuu edes jotain suuhun viemistä. Olen huomannut, että nämä lautaset ovat parhaita (kuvat) mutta tuota muumia ei enää myydä ja pentikille haluaisin vaihtelua.
Kysymys siis kuuluu, ootteko törmännyt vastaaviin lautasiin missään? Tuo reuna pitää siis olla tuollainen suht korkea et ruoka jää lusikkaan eikä mene pöydälle.
6438024253968.jpg 7784964287.jpg
 
kyllä noita Muumi-lastenastiastoja myydään edelleen, ainakin kahta eri kuosia löytyy kaupoista.. niissä on lautanen ja muki kahdella korvalla

muoks. Katsoin Arabian sivuilta, että kyseinen sarja poistuu 31.12.16 myynnistä eli vielä pitäisi kaupoissa olla myytävänä mutta kohta poistuu. Huomasin myös että Lysti-sarjaa poistuu samaan aikaan.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top