Hankintoja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Erityisen hyviksi esikoisen aikana huomasin juuri tuollaiset puuvillatumput, suosittelen kaikkia hankkimaan niitä (sisäkäyttöön) tai bodyjä, joissa käännettävät hihansuut niin että pikkuiset sormet jäävät piiloon...nimittäin se raapiminen alkaa jossain vaiheessa.

Yksi turha hankinta meille oli esikoisen aikana kuolalaput, kun hän ei kuolannut lainkaan.. saattaahan se olla, että ne tulevat nyt käyttöön :)

Mä oon vähän skeptisenä hankkinut noi parit puuvillatumput. Mun tuttavapiirissä ei oo ollut kenelläkään käytössä, koska ei oo babyt raapineet. Saa nähdä kuinka meidän kohdalla käy ;p

Saman merkin mobileja mäkin kuolaan. Ne on niin kauniita jo ihan värityksiltäänkin ja hahmot niissä on ylisöpöjä. Niin tekis mieli sellaseen sortua. :)

Niin on, ja sopii vielä sisustukseenkin ;) Meillähän on siis Mamas&Papas sitteri, leikkimatto ja lakanat..... :D Kaikkea muutakin kivaa niillä olis huh kun vaan raha kasvaisi puussa..
Muoks: Toinen mitä oon kaavaillut, jos laittaisin siihen verhotelineeseen roikkumaan mun yli ihanan unensieppajan. Sais sitä sitten toljotella ja höyhenetkin heiluu kivasti. Ja tykkään ajatuksesta, että veis pahat unet pois.. Hmmm

onko kukaan nähny missään jotain camo/metsästyskuviollista vauvan vaatetta? potkaria, ulkopukua, bodya... mitä vaan vaatekappaletta?:rolleyes: ajattelin tehdä isyyspakkauksen ja haluaisin ehdottomasti antaa metsästäjä miehelleni jotain harrastukseen liittyvää vauva juttua.muitakin vinkkejä otetaan vastaan :wink myös hirvi -kuviollisia vaatteita kelpuutan. hirv- ja kettulelut tulee ainakiin hankittua

kiitos jo etukäteen!!!

Mua ärsyttää kun oikeastaan kaikki on jo hommattuna. :D Pieniä vaippoja lukuunottamatta. Kai se on pakko vähän keksiä sitä tarvetta, esim. POP:n aleista tuntuu aina löytyvän jotain "tarpeellista". ;)

Posti tuo kohta meidän vaunut ja turvakaukalon härpäkkeineen. Mun on varmaan pakko päästä koeajelulle! Kuka sitä tietää, onko siellä kyydissä ketään? :woot:

Laitathan tänne meille kuvaa kun saat purettua paketista? Olisi kiva nähdä millaisia kärryjä ihmisillä on :)

Siis ei ole todellista! Tulihan ne kärryt, mutta väärän värisenä!!! Oon niin kiukkuinen. Kiukku tosin purkautui itkuna. Ihanaa olla raskaana...:facepalm: Pakko oli laittaa mies ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, koska olisin varmaan sinnekin vaan itkeä tihuuttanut puhelimeen. "Nää vaunut on siis niinku vääääärän väriseeeeet."

Että kuvaa tulossa jahka vaihtorumba joskus ohitse. Teutonian Fun 2016 tilattiin gunmetal värissä, siniset vastaavat saatiin. Ja kuten ehkä yllä ilmi tuli, ne siniset ei kelpaa :laughing001

Leijona83: Siis ai kauhee, mä varmaan sekoisin tollasesta :D toivottavasti saatte jotain kivaa hyvitystä ja että ei menis ihan ikuisuuksia uusissa!

Soitat vaan itse sinne ja itkeä nikottelet puhelimeen, paremmin ymmärtävät mikä vääryys on tapahtunut! :D

Leijona83, I feel You! Mä olisin ekaksi itkenyt onnesta, että vaunut tulivat, ja sen jälkeen vollottanut suuttumusta ja sitä, miten epäreilu maailma on.

Leijona83; Ärsyttäväähän tuommoinen on. Ensin odottaa jotain kuin kuuta nousevaa ja sitten tuleekin jotain muuta kuin piti.

Itse en paljoakaan ole ostanut, kun kaikkea on, paikat vaan pitäis järjestellä uuteen uskoon pikkuista varten. Ostin kuitenkin viikonlopun laivareissulta pienen Sofie giraffin.En sitä isoa vaan sellaisen kivan pienen ympyrän mallisen, josta pieni saa hyvän otteen.

Tulikin mieleeni, että esikoisella oli kapaloliina, jota hän inhosi suorastaan, kauhea huuto joka kerran, kun hänet sinne laittoi ihan vastasyntyneestä eteenpäin kokeilin. Meillä toimi unipussit paremmin, täytyis varmaan joku sellainen vielä hankkia, kun oli kaverilta viimeksi lainassa pari kappaletta.

Onko kellään kokemuksia vuokrattavasta vaavisängystä? Semmonen pyörillä kulkeva jonka voi vuokrata 4kk (tai pidemmäksikin aikaa)? Oliskohan kätevä? Monissa blogeissa ainakin vilahdellut ja kehuttu :)

Meillä alkaa hiljalleen hankinnat olemaan hyvin kasassa. Mitä nyt kaikkea pientä tulee carnasti ostettua.

Maanantaina tuli ilmotus että vaunut on lähteny puolasta suomeen päin matkalle. Nyt jännätään että koska saapuvat.

Käytii tänää miehen kanssa kirpparilla pikapyörähdys tekemässä, ostettiin muutama 62/68 body, yks lelu ja kaukalopussi (eisbärchen). Kannatti käydä jo pelkästään kaukalopussin vuoks, makso hurjat kolme euroa ja oli TODELLA siistissä kunnossa.

Takaisin