Hankintoja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lälly on joo mondialit :happy: Mä en näistä hirveästi ymmärrä, mutta nuo oli vaan heti kaikista käteen sopivimmat! Aivan unelmat!

Parin vuoden käyttökokemuksella voin sanoa, että ne on oikeesti unelmat :grin Melkein itkin, kun jouduin omat myymään :joyful:

Jos joku pk-seutulainen on suunnitellut Tripp Trappin hankkimista syöttötuoliksi, niin Porttipuiston Kodin1:ssä oli loput Stokket -20%. Oli muutaman värisiä Tripp Trappeja, Baby Set:tejä sekä Newborn Set:tejä, joka oli itsellä hakusessa. Lisäksi oli jotain pehmusteita ja muutama kokoontaitettava Flexi Bath amme. En tiedä ovatko poistumassa kaikista myymälöistä ja onko kaikissa sama ale?

Nouh! Just ajoin ohi ikeass käydessä! Toinen tripp trapp täytyy hankkia...

Tuolla oli jäljellä pyökkiä, pinkki, punainen ja oisko ollut aqua ja joku lime. Meillä on ennestään valkoinen, joten jäi vielä hankkimatta. Mies oli lapsen kanssa käymässä Petikossa, joten ratsasivat myös sikäläisen valikoiman. Siellä olisi ollut white wash ja pinkkiä ja jotain muuta.

Pitää kyttäillä tulisiko jotain tarjouksia, onhan tässä vielä aikaa. :)

Onko kenelläkään hajua mistä sais ostettua raskausaikaan sopivia semmosia lahkeellisia muotoilevia alushousuja? Mekoissa ois kiva kesä viilettää, mutta reidet tuppaa heittämään inhottavasti yhteen. Henkkamaukan malliset löytyy, mutta ne on turhan tiukat ja ahdistavat mahan kohdalta jo tässä kohtaa raskautta.

Hei, tulee vähän outo kysymys. Onko kukaan kokeillut tai harkinnut sellaista koiranpetiä vauvan hoitoalustaksi? Se näyttää pehmeältä ja turvalliselta..
En oo siis itse mikään koiraihminen tai emme omista koiraa mut sellainen tuli vastaan biltemassa ni "siitä se ajatus sit lähti" ;) Ensin olin vastaan ko. ajatusta ku mies alkoi siitä puhumaan mut nyt on ajatus herännyt...

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    99.9 KB · Katsottu: 29
Onko joku jo hankkinut itkuhälytintä? Meillä mietinnässä, mutta ei vielä päätöstä tehty. Ne joilla on jo lapsia ennestään niin mitä suosittelette? :)

Haituva lähes kaikki suosittelee philips avent häläriä ja sitä langatonta versiota. Verkkokauppa.comista ainakin löytyy 57€ maksaa :)

Sitä itse kattelin kanssa ja kommenttien perusteella vaikuttaa kyllä hyvältä

Meillä kans philips aventin hälyttimet :) ja on kyl samaa merkkiä myös rintapumppu ja pullotkin ne oon hommannut jo 09 mut niin parhaat että säilytin. Jos tulee saman verran maitoa ku edellisistä niin saa aina toista lypsää talteen ku toisesta imettää. Mut ei sitä koskaan tiedä... sit Imetystyyny hommattu, sitteri, kehto saatiin mun äidiltä, pinnasänky on, hoitotaso sängyn päälle, vaatteita jonkun verran, hoitolaukku ja vaunut... turvaistuin telakalla olikin jo viime raskaudesta jemmassa

Meillä on jo melko hyvällä mallilla hankinnat vaatteita myöten, kiitos kuuluu lapsellisille kavereille ja kirppiksille. Itkuhälytin on täälläkin pohdinnassa, ehkä ostan sen kuitenkin vasta myöhemmin. Pidetään se Avent mielessä :) Kunhan ollaan vielä päästy muuttamaan uuteen asuntoon heinäkuun lopussa niin ajattelin ostaa kaikkia mahdollisia hygieniatarvikkeita (tykkään tehdä listoja ja varautua kunnolla joten nämäkin on jo mietitty valmiiksi :D ).

Me taas käytetään edelleen itkuhälyttimiä meidän 4-veen kanssa. No joo tällä hetkellä vain mökillä käytössä, kun jää illalla yläkertaan nukkumaan tai saatetaan mennä esim pihalle grillailee. En halua, että joutuisi alkaa itkemään, että kuultaisiin olevan hereillä.

Vauva-aikana käytettiin tosi pitkään. Olen paljon lapsen kanssa kaksin ja esim aina suihkuun mennessä laitoin itkarin, meillä oli suihku alakerrassa ja makkarit ylhäällä, en olisi mitenkään kuullut itkua sinne. Ja ulkona nukuttaessa tietty oli käytössä, pystyi sisällä tekemään kaikkea, esim imuroida.

Takaisin