Hankintoja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä enole koskaan käyttänyt lapsilla valjaita, en vaunuissa enkä syöttiksessä. Alusta saakka oon opettanut et siinä ei riekuta ja jos riekkuu niin putoaa ja sit sattuu. Mulla on todella liikkuvaisia nuo lapset, mutta ihan nätisti ovat noissa olleet, toki kokeilleet rajojaan,mutta nopeasti ne oppineet :)

ImageUploadedByVau Foorumi1461491476.811304.jpgImageUploadedByVau Foorumi1461491489.157863.jpg
Plus kotidoppler jota ei pitänyt hankkia, mut maksoi vaan 2€ Angels sound ja pakkohan se oli sit ostaa :) (sykkeetkin kuunneltiin heti kun kotiin päästiin, pumpumpumpum!) Hyvä kirpparikeissi siis. Mentiin varttia vaille kymmenen siihen koululle jo odotteleen, niin jono oli jo aikamoinen. Olin aika pettynyt et oli ihan pieniä kokoja vain yksi rekillinen ja käytiinkin sit viel fall in greenissä ostamassa osa tosta ensimmäisen kuvan läjästä :)

Mä tein saman kierroksen, mutta lähes tulkoon tyhjin käsin kotiin. Ehkä ensi viikon ultran jälkeen on helpompi tehdä vauvalle hankintoja :)

No kun halvalla sai!
Ostettiin varakaukaloksi uutena Britaxin kaukalo, toiseen autoon taikka mummolaan. Samaan syssyyn Boba -kantoliina, 3tuttipulloa ja 2 tutia. Ja nämä kaikki vain 50euroa Prisman lopettajaisista :woot:
Ja näiden löytöjen ansiosta, yksi iloinen tuleva äiti. :)

Liitteet

• 20160425_012558_resized_1.jpg
    20160425_012558_resized_1.jpg
    428.2 KB · Katsottu: 57
Ja lisänä edelliseen. On tullut haalittua myös joitakin vaatteita jo valmiiksi mm. H&m. Kirpparillakin pitäisi jossain vaiheessa käydä tekemässä löytöjä :) Nyt siis kasassa muutamia bodyjä, parit housut, pari pipoa, lämpötumput & sukat ja peitto. Lisäksi olen ostanut 6kpl harsopaketin, tutin nauhalla ja muuta tämmöistä pientä sälää :) Vaunu- ja kaukalokaupoille lähdetään rakenneultran jälkeen.

Rv. 18+4

Liitteet

• IMG_20160419_171258_resized.jpg
    IMG_20160419_171258_resized.jpg
    142.4 KB · Katsottu: 56
Tää vähän repäsi ja hommasi vaunut. Pitkään katselin jedon vaunuja ja melkein samanlaiset olisikin ollut, mutta värivaihtoehdot ei mielyttäneet. Niimpä. Pistin tilaukseen sitten yhdistelmävaunut.:)
186b38d3d4bd99302cc57b5ffb4239eb

Pinnasänkykin ja hoitopöytä on jo hommattu. Ne tosin käytettynä ja kovasti niitä kunnostelen. Meille tulee kiddyn turvakaukalo.

Meille tulee samat vaunut mutta valkoisena, bongasin ne jo pari kk sitten kun vertailuja tein netissä. Ja vauvakulmasta ajattelin tilata :)

Meille tulee samat vaunut mutta valkoisena, bongasin ne jo pari kk sitten kun vertailuja tein netissä. Ja vauvakulmasta ajattelin tilata :)
Ainut mitä noissa jäin miettimään on tuo vaunuosan mitat. Aika pieneltä tuntui. Jedon vaunuissa olisi ollut isompi.. mutta eiköhän se tarpeem vaatiessa mene vaavi ratasosaan lämpöpussin kanssa :)

Mä mietin ihan samaa, mutta muutamassa blogissa oli kehuttu vaunut hyviksi niin uskallan luottaa siihen :)

Ensimmäinen "suuri"ostos tehty kun ostin facekirppikseltä käytetyn Manducan. Hoitopöytä ja pinnis aiotaan myös hankkia käytettynä, hoitopöydän hankinnassa haasteena kylppärin koko, kun syvyyttä sais olla vaan 70cm..

Juu minä kans hommasin kirpparilta (kun melko halvalla sai) Manducan jokunen viikko sitten, millään ei malttais vaan odottaa, et pääsis jo kantamaan :) Muuten oonkin sit hankkinut lähinnä sisustustavaraa yleisesti koko asuntoon.. Ahh, ihana (ja kallis)
pesänrakennusvietti....:p

Tällä hetkellä odotan silti eniten, et saa neuvolasta sen raskaustodistuksen, et saa hakea äippäpakkausta :grin Ja sit pikkuhiljaa tekemään tilaa minin vaatteille.... Mulla on kelaneuvola vasta 30.5.

Raskausaika on tehnyt musta ihan järjettömän kärsimättömän ja lyhytpinnaisen :wacky:..

Meilläkin vaunut hommattu kun tuli hyvä tarjous eteen. Pari kassillista kamaa hommattu vaatteita ja muuta tilpehööriä ja nalleja yms :) alussa oikeen innostuin ja nyt laantunut. Ensi maanantain jälkeen innostuu varmasti uudestaan kun saisi vähän osoittaa mitä väriä ostaa :)
Todella monet Kivat jutut jättänyt kauppaan kun ajatellut sitä kumpi vaan tulis...

Asutaan puolison kanssa pienessä kaksiossa jossa on todella vähän kaappitilaa eli täytyy vauvalle hankkia kaappi/lipasto mihin laitan hänen vaatteet, oisko teillä jotain kivoja tilaihme ratkasuja mun ongelmalle? :D

Meillä on ikean vitriini jossa puolet on vitriiniä ja alaosa on vetolaatikkoja joihin tulee vauvan vaatteet :)

Meillä ihan sama tilaongelma kuin Panda2016. Mä tuunasin kaksi ikean malm yöpöytälaatikkoa ruuvikiinnikkeillä päälleikkäin joten sain kapean ja korkean lipaston vauvanvaatteille:)

Meillä on Ikean Hemnes, jossa on neljä (?) isoa laatikkoa ja kaksi pientä. On aika korkea, joten mitään hoitotasoa sen päälle ei saa, mutta vetää todella paljon tavaraa. On myös todella tukevan oloinen ja meillä kiinnitetty seinään, kun se on lapsen huoneessa.

Mä olen näemmä nyt ru.n jälkeen alkanut hamstraamaan kaikenlaista. Nyt on Aventin tuttipulloja, (koska kuulin että se paras koko niistä lopetetaan). Sit on harsoja ym. muuta sälää tullut jo hankittua. Turvakaukalonkin ostin tänään, kun löysin ihan uudenveroisen Maxi-Cosi Cabriofix kaukalon ja telakan, jotka oli ollut vain 6kk käytössä. Ainahan suositellaan, että turvis pitäisi ostaa uutena mutta kyllä mä luotan, että istuin on kunnossa kunhan verhoilun alla olevat styroksit ovat ehjät ja kaikki pelaa muutenkin. Turvakaukalo on tuttu jo esikoisen ajalta ja ehdottomasti halusin nyt seuraavallekin tämän :)

Mekin ostettiin eilen turvakaukalo ja telakka. :)

Mikä koko Aventin pulloista ollaan lopettamassa? :wideyed:

Takaisin