Hankintoja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo niin tiedän ton itetekemisen edullisuuden:D yks missä oikeesti koen sen suhteen säästäneeni on imetysmekot.. Niitä oon surautellut viitisen kappaletta ja kankaat on ollu 15-30€ per mekko.. Ei kyllä imetysluukullista t-paitaakaan meinaa saada alle 20€.. Onhan kaapissa imetykseen soveltuvaa ihan normivaatteissa, mutta kiva oli muutama vaate tehdä ihan tähän tarkoitukseen.. Ei ainakaan tissit vilahtele niin herkästi julkisilla paikoilla:D

Oi, määki tekisin jos vaan osaisin. Niistä tulis varmaan jotain muodottomia säkkejä tai sitte ei mahtuis ees päälle.. :D

Ei multakaan olis niin kivuttomasti sujunu, jos en olis ostanu kaavaa sitä varten:) pikkupiltti niminen firma myy semmoista kuin ruskamekko-kaava, josta on imetysversio, tämmönen sählääjäkin onnistu sen avulla:D

Piti heti googlettaa! Kivan näköinen mekko. Tosin jos kokeilumielessä kaavan ostaa ja testaa niin tulee aika paljon hintaa :/ useamman mekon jos tekasee ja tykkää mallista niin varmasti hyvä vaihtoehto.

Piti heti googlettaa! Kivan näköinen mekko. Tosin jos kokeilumielessä kaavan ostaa ja testaa niin tulee aika paljon hintaa :/ useamman mekon jos tekasee ja tykkää mallista niin varmasti hyvä vaihtoehto.

Joo mä oon tehny ilman mitään kauluksia ja 3/4 hihoilla ja pituudestakin lähti:) mutta silleen just kiva, että voi muokata useampaa eri mallista, niin ei oo kohta kaapissa 20 samanlaista mekkoa:D:D

Kattelinki jonku blogista muutaman erilaisen version. Tosi kivalta näyttää. En vaan luota mun ompelutaitoihin.. saako tuosta imetysversion kaavasta helposti myös tavallisen? Mietin sen kaavan myöhempää käyttöä samalla :)

Kattelinki jonku blogista muutaman erilaisen version. Tosi kivalta näyttää. En vaan luota mun ompelutaitoihin.. saako tuosta imetysversion kaavasta helposti myös tavallisen? Mietin sen kaavan myöhempää käyttöä samalla :)

Saa sen normiversion helpolla, etuosa koostuu imetysversiossa kahdesta päällekkäin menevästä osasta, niin normiversioon ne vaan asetetaan päällekkäin eikä piirretä erikseen:)

Kiitos puffin näistä vinkeistä! Olis ainakin tekemistä.. pitää laittaa ylös itselle tuo sivusto tai malli, liekkö vielä innostun :)

Oisin tahtonu ostaa rintakumin/-t mutta hitostako mä tiedän kumpaa kokoa o.O

Olipa hyvä kun muistutit noista rintakumeista! Pakko ostaa varuiksi itsellekin kotiin. Luin jotain imetys foorumia niin siellä sai sellasen käsityksen että rintakumin käyttö on lähes pahemman luokan syntiin verrattava asia. Itse sain siitä kyllä suuren avun sekä vauva paremman imuotteen, varsinkin kun hänellä oli kireä kielijänne. Koko asiassa en osaa auttaa kun viimeks vaan kaupasta nappasin jonkun enkä sen kummemmin kokoja tajunnut katsoa.

Minä en edes tiennyt että niitä on eri kokoisia.. tosin esikoisen aikaan en sellaisia tarvinnu joten en oo hommannu nytkään. Ostan jos koen tarvitsevan sitten. Ja perehdyn tähän koko asiaankin!

L-koon kumit on mulla käytössä ja hyvin saa tämä pikkuinenkin vauva niistä otteen. Ilman ei onnistu matalien rinnanpäiden vuoksi, olisi varmaan mahdollista, mutta oikea imuote vaatisi treeniä. Onhan tämä vähän säätämistä niiden kanssa, mutta harjoitellaan kumitonta tissittelyä sitten, kun imetys sujuu helposti ja vauvakin on saanut vielä hieman lisää painoa. En ole toisten mielipiteitä lueskellut, mutta sekä sairaalan kätilöt että neuvolatäti olivat sitä mieltä, että pienempi paha se rintakumi on ja pääasia on hyvin käyntiin lähtenyt imetys sekä pienen riittävä painonnousu.

Tiedän pari äitiä jotka ovat kumin kanssa imettäneet vuoden. Siitä on oma vaivansa mutta ehdottomasti kannattaa kokeilla jos imetys sujuu niin paremmin! Jokaisen kannattaa miettiä omaa imetystä, että
Mikä tuntuu itsestä hyvältä ja olla välittämättä liiaksi muiden mielipiteistä. Apua on saatavissa eikä minkäänlaisista fanaatikoista kannata ottaa itseensä. :) niitä kun löytyy joka suuntaan ;)

Kumin kanssa mäkin imetän. Mitään ressiä en ota siitä vieroittamisesta toistaiseksi, imetyskin kun on melko vasta lähtenyt kunnolla sujumaan. Keskolassa suositeltiin kumia jopa, että ihan turhaan siitä potee huono omaatuntoa :) Mulla on 16mm ja 24mm. Pienemmät käytössä, kun nuo isommat ei mahtunu vauvan suuhun :rolleyes:

Sarjassamme luetun ymmärtäminen tökkii.. Mietin vähän aikaa miten Zeni kumin(kortsun) kanssa imettää, kun näkyy sovelluksessa nuo viimeisimpien viestien alut tuolla listassa.. No selvisi tarkemmin luettua että mikä kumi oli kyseessä. Näitä luetun ymmärtämisen vaikeuksia on kyllä nyt ollu ilmeisen paljon viime aikoina. Alkaakohan aivot olla haperot :)
Minullakin on siis nuo rintakumit hommmattuna, mutten vielä niin hyvin pakettia avannu että olisin tarkemmin tutustunut saati keitelly...
Nyt sais minun puolesta vauveli tulla, sain meinaan tänään viimeinkin hommattua sen ihanan valkean pörröisen karhuhaalarin <3 kappahlissa oli täällä kaikkia kokoja..netistä kun eka katoin niin pelkäsin että se sivusto näyttää väärin ja joudun pettymään... Lisäksi lindexillä tuli käytyä hakemassa netin kautta tilatut pöksyt vauvalle. Sopivasti tuli viesti että on haettavissa kun oltiin kappahlin menossa..ne kun on suht likekkäin niin minun tuurilla viesti olis voinu tulla ku oon kotona..

Minäki katoin niitä tyynyjä ja mietin että pitäiskö tuo hakea.. Ei se ainakaan pahan hintainen oo..

Ei tosiaan ole hinnalla pilattu.. Ite pitää yrittää ostaa, niit on tietenki vaa joku kolme myynnis et ovat loppu

Takaisin