Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me ollaan kans pitkiä ja Gessleinin vaunut ainoat, jotka ei oo liian matalat! Kannattaa vielä kurkata ne :)Kiitos vinkeistä.
Mulle sanoi hoitava lääkäri, että on turha toivoa alle 55 senttiä pitkää vauvaa (sairastan siis diabetestä niin sikiö on jo nyt viikolla 16 useita senttejä isompi kuin mitä sen pitäisi olla). Huonolla tuurilla mennää yli 60 senttiin syntyessä :) Jotenkin siis ajattelin, että ne äitiyspakkauksen vaatteet olisi ihan ok kokoisia, mutta ehkä ainakin pari pienempää vaatetta pitänee siis hankkia.
Nukutaan itse futonpatjalla makuuhuoneen lattialla, niin siksi tuntuu hassulta ajatella, että vauvalle pitäisi olla erillinen korkea sänky (pinnasänky), mutta en tullut ajatelleeksi sitä, että pinnoja vasten on hyvä harjoitella seisomista...saisikohan jonkun tuen askarreltua vai pitääkö sen olla sellainen pinnasänky. Oltiin ajateltu, että vauva voi nukkua meidän kanssa futonilla tai saada oman pikkufutonin (meidän retkifuton) vaikka siihen meidän futon-patjan viereen. Siis sitten kun kasvaa äitiyspakkauslaatikosta ulos.
Hoitotasona ajattelin siis käyttää pesukonetta, kiitos vinkistä, että on olemassa kertakäyttöisiä hoitoalustoja, niitä tulee varmasti harkittua.
Vaunujen kanssa olen ihan pulassa. Oon ite 185 cm pitkä ja kaikki vaunut mitä olen nähnyt on auttamatta liian matalia, ajatus siitä, että vauvaa pitää aina kumartua nostamaan jostain polvien korkeudelta tuntuu hirveältä. Ymmärsin, että on olemassa jotain "juoksurattaita", joissa kopan kiinnityspiste on korkeammalla kuin noissa matalissa vaunuissa.
Ajattelen, että kunhan sen 4 ensimmäistä kuukautta jotenkin selviäisi nyytin kanssa, niin sitten mies saa jäädä kotiin ja ostaa niin teknisesti hienot rattaat ja hoitovälineet kun tarvitsee.
Ai hurja kun teille povataan pitkää Nää omat kun on ollu 46-48cm :) Joo, ehkä sun ei kannata niitä 44 senttisiä ostaa, vaan suoraan 56cm :)Mulle sanoi hoitava lääkäri, että on turha toivoa alle 55 senttiä pitkää vauvaa (sairastan siis diabetestä niin sikiö on jo nyt viikolla 16 useita senttejä isompi kuin mitä sen pitäisi olla). Huonolla tuurilla mennää yli 60 senttiin syntyessä :) Jotenkin siis ajattelin, että ne äitiyspakkauksen vaatteet olisi ihan ok kokoisia, mutta ehkä ainakin pari pienempää vaatetta pitänee siis hankkia.
.