Hankintoja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
... paljon oon kyl lukenu positiivisia kokemuksia muuten siitä :) auttaa arpiin ja kuivuu nopsaan.. pitääki testata :)

Ei se miusta mitenkään kamalalle haissu, mut siitä huolimatta että rv 12 lähtien hölläsin sitä kahesti päivään reisille, Tisseihin, persukseen ja mahaan niin arpia tuli reilusti. On enempi kudostyypistä kii, toiset ei oo käyttäny mitään eikä silti oo tullu arpia ollenkaan :) ei siinä tietty mitään häviä vaikka käyttäis, paitsi fyffeä :D

Mä käytin raskausaikana ihan kookosöljyä mahaan, eikä yhtään raskausarpea ollutkaan ennen paria viimistä vkoa, sit kun meni 16päivää yli, ja poika oli ihan hippasen aktiivinen mahassa, niin sain kyllä melkoisen karttapallon tilalle :grin Synnytyksen jälkeen aloin käyttää Bio-oilia, ja arvet vaaleni ihan todella todella paljon! Käytin Bio-oilia sitten myös tuohon sektioarpeen, ja hyvin vaalentui/parani sekin, ja loppui kutinakin!
Mäkään en kyllä sanois, että haisis pahalle :)

Nii enemmän just positiivisia kokemuksia oon kuullu tosta että jo tulleisiin arpiin auttanut.. mut tiedä sit tosta ennaltaehkäseväisyydestä :)

Jos meinaatte alkaa loppu vaiheessa välilihaa alkaa öljyymään,niin ÄLKÄÄ ostako Weledan välilihaöljyä! Haisee koko alakerta ja kädet aivan kammottavalle vielä viikko öljyämisen jälkeen :yuck: Esikoista odottaessa tuota ostin, ja tarkoitus oli, että mies sitä mulle levittelis :wink:happy112 mutta onneksi kokeilin ensin itse! Mies ei ois varmaan koskaan enää koskenu muhun sen hajun jälkeen!

Jep, sellaiseen törsäsin rahani aikanaan :smiley-angelic006 Sen pointti on siis se, että sillä ku voitelee, niin ei tulisi repeämiä ainakaan niin helposti. Hyvin vissiin toimi se yksikin kerta, kun ei tullu naarmun naarmua :laughing002 Ja vielä 4,5 vuotta myöhemminkin toimi edelleen :D Tiiä sitten onko sillä tosissaan mitään vaikutusta, vai onko sama kuin raskausarpien kanssa, eli kudostyyppi vaikuttaa. Mulle ei myöskään ole tullut kuin yksi ehkä sentin mittainen arpi mahaan kolmannessa raskaudessa, muut selvisin ilman :dance018

Joo mä ainakin myönnän etten tiedä näistä vauva jutuista mitään.. Mut eiköhän se selviä tässä matkan varrella ! :D

Se olin varmaan minä, joka sanoi hajusta. En tosiaan tykkää bio oilista, kun on aika voimakas tuoksu omaan nenään.

Nyt on hauckin 299 setti koottu kertaalleen, jokainen variaatio kokeillen ja oon (onneks) tosi tyytyväinen :) kätevä, hyvä työntää lumessakin ja en löytäny mitää valitettavaa kankaistakaan. Ratasosaa purkaessa oli hieman hankaluuksia kun kiinnitys oli nii jäykkä mutta eihän sitä silloin tarvitse purkaakaan (menee kasaan niine hyvineen), toisin kuin kopan kanssa. Ainut mikä vähän oli hepposen tuntuinen on turvakaukalon lippa, kun siinä menee vaijeri vaan mistä käännetään lippaa.
Voihan olla että ilmakumirenkaat olisi kivemmat mutta toisaalta en aio työnnellä missään töyssyissä vaunuja.
:)

Mää en ymmärrä vaunuista saatika mistään mitään.. ehkä sitä oppii.. :D jäi vähän paskanmaku suuhun ku käytiin kattelemassa huvikseen lastentarvike liikkeessä kaikkia härpäkkeitä.. myyjä tuli sit siihen ja kysy voisko auttaa niin vastasin että joo nää jutut on ihan uusia meille eikä tiedetä mistään mitään.. mulkas tosi pahasti eikä saatu sit mitään apuja.. lähti siis auttamaan jotakin opiskelijaa vaunujen kokoamisessa.. :o

Lastentarvikkeessa tuntuu ihan valtakunnallisesti olevan hirveen ylimielinen palvelu, nenänvarttaan pitkin kattelevat asiakkaita ja ovat muutenki koppavia. Dissaavat kilpailijoiden tuotteita aina kun siellä käy ja jostain jotain kysyt. Mieluummin vien rahani muualle :)

Me käytiin miehen kanssa Lastentarvikeliikkeesä Oulussa. Mentiin myöhään, että liike oli menossa kiinni 25min päästä. Meiltä tultiin heti kyseleen tarvitaanko apua, vastasimme että olemme katselumielellä. Niin miesmyyjä alkoi heti silti esitellä vaunuja ja turvakaukaloita. Eikä yhtään kiirehtinyt, vaik työt oli loppumassa. Eli meillä oli erityisen hyvää palvelua!!!

Auttaako se välilihan voitelu oikeesti jotain? :D Mun mielestä jotenkin hassu ajatus että mies jotain öljyä tonne hierois... :D

Ja jotain vinkkiä hyvistä rasvoista/öljyistä otetaan vastaan, sellasista mitkä soveltuis tissien ja vatsan rasvailuun. Nyt oon käyttäny vaan normi rasvaa kun kutisee niin pirusti..

En oikein usko...Luulen, että siinä on vähän sama kuin raskausarvissa, niitä tulee jos tulee eikä oikein voi estää. Mutta voihan se olla vaikka ihan kiva esileikki kun mies hieroo :happy112 Ja tietysti vauvan ulostulo asentokin vaikuttaa mahdolliseen repeämiseen.

Niin mä oon aatellutkin.. En myöskään usko että raskausarpi voiteet on kovin tehokkaita..

Takaisin