Hankintoja vauvoille

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Babuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko jollain kokemusta Bola-koruista? Törmäsin jossain Facebook-ryhmässä tohon termiin ja googlettamalla löyty tietoa vaan siitä, että korun sisällä on joku helisevä osa, joka ilmeisesti tekee vauvalle hyvää. Ihan en ymmärtäny tarkotusta, mutta silti innostuin ajatuksesta:D Olisko ihan täysin turha hankita?:D

Manteliina mulla on kaksi korua :) Mun mielestä ihanat. Helinä semmosta hentoa ei häiritse siis ollenkaan :)

Hmm jos tänne sais jotain äänileikettä tai videoo voisin laittaa kahesta erilaisesta :) Toinen on vähän kovempi ääninen

toi ois just tollanen kiva helinä:) eikä kuulu kauheen pitkälle luultavasti?:) Voisin kyl tollasen ostaa itelleni

Ei kuulu, mulla toisesta kuuluu toooosi hiljainen, hiljaisempi kun videon ja toisesta vähän kovempi kuin videon :) raskauskeijusta tilasin aikoinaa, vaaleanliilan "glitter" ja vesipisaran muotoisen :)

En oo bola-koruja muistanutkaan! Joskus niitä ihastellu. Raskauskeijun sivuilta kattelin ja muuten tilaisin heti, mutta kun haluaisin kullanvärisen korun JA kullanvärisen ketjun niin hinnaksi tulsi jotain yli 50€ :-\ Niin täytyy nyy harkita vielä... Ketjun vois ehkä löytää halvemmalla jostain

Innostuimpa sit eilisen nt-ultran jälkeen selailemaan h&m nettikauppaa ja tilaukseen lähti muutama body, pöksyjä ja pari mammapaitaa. :D Oli alennuksia niin pakko oli hyödyntää ;)

Jannski sinne ostohyvitykseen kirjaudutaan aina ja sitä kautta etsitään kauppa missä asioidaan. (Niillä ne omat tietyt) Kaikilla on omat prosenttinsa paljonko hyvittävät siitä tilauksen loppusummasta. Ostohyvityksen kautta siis kirjaudutaan ja ihan normaalisti hoidetaan ostokset sit verkkokaupan sivuilla. Sitte sieltä ostohyvitys sivulta näkyy paljonko bonusta tuli ja olikohan 15€ raja että saa siirtää ne bonukset omalle pankkitilille.

ekat.jpg

Tossa meidän ekat hankinnat. Mikkipuku lähti kesälomareissulta kun vasta haaveiltiin plussasta. Valkonen miniasu varhaisultran jälkeen ja toi kirahvi eilen sen kotidopplerin kyytipojaksi :)

Hei toi kirahvi on kyl paras! Meillä ollut niin suosittu et poika kuolannu sen vinkuna aukon ihan märäks eikä ääntä kuulunu vähään aikaan :D

Tolle seuraavalle haluisin ehkä semmosen mistä saa rinkulasta kiinni, saahan tuon ekan kai kuitenkin pestyä, oon nytkin pessyt ihan sisältä asti ettei homehdu

Takaisin