Hankintoja vauvoille

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Babuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mie aattelin et huhtikuussa menis varmaan se villahaalari, mikä on tullu joka äitiyspakkauksessa vissii. Saa ne puntit käännettyä niissä ja lisäksi joku kuorihaalari... ehkä. Taidan jättää viime tippaan ku ei noista keleistä tiedä. Äitiyspakkauksen toppapuku ainaki liian iso

Mä kans valkoisen ja ruskeen välillä! Valkoinen herkkä väri hyvässä ja pahassa... Tytöllä varsinki ois tosi suloinen. Ruskeasta taas tykkään siksi kun on enemmän vielä nallen väri niin siksi jotenki hauska... (joo tosi hyvä idea haluta pukea vauva leikkinalleksi :D ) Mutta oon aina ihastellu noita nallepukuja!!!

Hannamn mitä kokoa kannattaa tilata...? Pienimmät koot jo näköjäön loppu ja jokatapauksessa haluan vähän isomman puvun että mahtuu pidempään. Mutta mikä noista isommista 62, 68,74 kannattaa tilata? Ettei vauva nyt ihan huku siihen pukuun myöskään

Mä oon miettiny 62 kokoa :/ mut sit taas ku 62 menee suunnillee 3kk(??) ikäiselle nii sit se olis kesällä täydellisen sopiva ja sillon sillä ei mitää tee :D onha nuo lapset kaikki eri kokosia. Huhti- ja toukokuu on siinä ne viileemmät.

Mut sit jos sattuuki kasvaa nopeesti nii sit toi 62 vois olla hyvä..

Mä otin 56 ja se oli passeli, oli kasvuvaraakin vähän. Ja yllättäen vastasyntynyneellä pysyi mun mielestä paremmin puhtaana kaikki vaatteet (paitti tisun jälkeen kun puklailtiin) ni kyl sen valkosen uskaltaa ottaa ;)

Joo meilläkin vaatteiden massiivisempi likaantuminen alko vasta vähän myöhemmin. Ihan pieni ei niin paljon sotkenut, riippuu tietenki millainen puklailija on. Mutta enemmän niitä sisävaatteita jokatapauksessa menee pesuun kuin ulkovaatetta.

Ruusa, katoin ruudusta uusimman toisenlaiset äidit ja se lähti sairaalasta nii sillä oli nallehaalari. Mä oon täälä iha itku silmässä ku katon tätä :D

Mie en ymmärtäny ite mitään siitä ku jokaisessa hupussa on ne korvat. Tykkään melko simppeleistä jutuista kyllä muutenkin. Meni ehkä vähän överiksi ku jossain vaiheessa ei löytynyt kuin korvallisia vaatteita

Mä oon nyt missannu melkein kaikki toisenlaiset äidit jaksot!!! Vaikka piti alkaa kattoo.... eilenki selailin kanavia että tulisko keskiviikon jakso uusintana mutten löytäny :/ Mä en tilannu pukua viel ku kännykällä noi h&m sivut toimii huonosti ja postimaksun takia pitäis ehkä tilata muutaki samalla... Jos sitä ens viikolla ehtis kauppoihin nii pääsin hypistelemäänkin :)

Kandee aina netistä muuten kattoo löytyykö alennuskoodeja nettikauppoihin! Tyyliin hm alennuskoodi Googleen niin löytyy :)

Ja mä oon käyttöny sitä ostohyvitys-palvelua ku saa pienen osan rahaa tilauksistaan takaisin.

Mä tilasin naama-kirppikseltä popin windfleecen koossa 50. Menee tai ei niin ihana se on! Me ostettiin 2009 pojalle h&m:ltä se nallehaalari. Muistelisin että kokoon 62. Kyllähän se reilu oli alussa, mut oli päällä ku lähettiin sairaalasta. Se hännän typykkä oli niiiiiin suloinen!! <3

Babuu voitko kertoa miten se ostohyvitys oikein toimii? Mulla on pari kertaa tullut jotain 10e etujuttuja mut en oo ehtiny perehtyy vielä toimintaa. :)

Takaisin