Eilen kävin hieman shoppailemassa. Tarkoituksena oli ostaa itseleni vaan muutama uusi työpaita,koska olen hyvin pitkälti paitojen suhteen yrittänyt kitkuttaa vanhoilla paidoilla,mutta nyt ne alkaa olla siinä kunnossa (venymisen ja paukkumisen jälkeen),että ne on vamista kamaa uffin laatikkoon.
Löysin h&m:stä kivan pallo kuosisen lyhythihaisen paidan ja sen kanssa kivan neuleen. Ostin myös uudet golleget,että pääsee ulkoilemaan,mun en oo enää vähään aikaa mahtunut mun icepeakin ulkoiluhousuihin..oisko viimeksi uutenavuotena ollut jalassa ja sen jälkeen ei enää oo inahtunukkaan päälle.
Vauvalle tarttui taas kerran kapphallista ihania newbie- vaatteita. mm. vaaleat farkut joisa henkselit, raita body ja neuletakki, pari yöhaalaria, aurinkolasit (must have kesällä! :) ), kauluspaita ja slipoveri herrasteluun, unilelu, kuolalappuja ja vauva myssy.
Nii-i, tässä käy näin jokakerta. Kun olen päättänyt,että nyt ostan itselleni vaatteita,että en ihan homsuiselta näyttäisi,niin vaan vauva saa kaikkea mahdollista ja minä muutaman hassun vaatekappaleen! :):)
Mutta ihanaa,että alkaa jo lämmetä niin saa käyttää mekkoja, maxi-mekkoja, leggareita, hameita,ja näitä saa ihan muualtakin,kuin vaan mama- osastolta.ja kivoja teenareita ja balleriinojakin oli jo tullut myyntiin! jee!!! :)