Hankintoja vauvalle, itselle, kotiin...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Martuti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä oli kävelytuoli ihan ykkönen esikoisella, hänellä kun on motoriikan viivästymää niin se tuoli itseasiassa tuki ja innosti poikaa liikkeelle lähtöön :) Parisen kk poitsu siinä muistaakseni kärrytteli ja sitten innostui jo itsekin kävelemään :Heartblue

Nuoremmilla sisaruksilla moinen aparaatti ei ole ollut käytössä, mutta he lähtivätkin itsekseen liikkeelle n.vuoden ikäisenä. Sitteri meillä on ollut kaikilla enemmän ja vähemmän käytössä ja samoin vauvakeinu ihan pienenä. Siitä oli iso apu kiire hetkinä kun sai pienen hetkeksi keinuun kiikkaamaan ja sai itse esim.ruoan tehtyä rauhassa.

Mua ahdistaa tää kasvava keskivartalo! :D
Äitiysvaattet eivät olen ihan kauheen kivoja ja jotain pitäis saada päällekkin. Hennesin kuosit on liian räikeitä osa ja sitten ne on kauhean telttamaisia taikka sitten todellakin korostavat mahaa. Valitse näiden joukosta sitten. Täytynee vielä muutama kuukausi koittaa mahtua entisiin vaatteisiin (topit kyllä venyy tarpeen mukaan!) ja sitten jos pääsisi ostelemaan kevät/ kesä vaatteita.Odotan vaan niin mekkokelejä! Voi vetästä legginssit ja tunikan/ mekon niiden kanssa ja valmista on.

Mentiin miehen kanssa lastentarvike liikkeeseen ja sinne jäi paljon rahaa ja mukaan tuli todella kivat emmaljungat :p oli pakko ostaa, koska vanha Nitron runko loppuu ja uuteen ei saakkaan erikseen talvipyöriä. Ja uusissa eturenkaissa oli lokasuojat, joten päätös oli helppo tehdä, pakko ottaa nämä jos haluaa. :)
Vannoin taannoin etten maksaisi tonnia ikinä rattaista, mutta mikä ero niissä on :o
Toivottavasti nämä on sitten hyvät :p

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mäkin odotan kesää ja mekkokautta!!! :smiley-bounce013

Tosin ehkä vielä enemmän odottelen kesäkenkäkautta. Mä oon viime aikoina vetänyt jalkaan vain mun korottomat nilkkurit ja jättänyt vetoketjun auki. Aika ruman näköistä, mutta käytän niitä näin lähinnä työmatkoilla kun töissä joudun käyttämään turvakenkiä. On pari kyykistelyä vähemmän päivän aikana, varsinkin kun eilen supisteli jo pelkästä kyykistymistä :) Viime raskauden jälkeen ihastuin bellerinoihin, miten ihanaa onkaa vaan sujauttaa jalat kenkiin!

Joo, kesäkengät ja balleriina varsinkin!! Niin odotan sitä kautta!!!:smiley-bounce015
Mulla oli ennen kaikki kengät korollisia (ei siis mitään 15cm korkoja vaan ihan hillityt korot),mutta nyt en ole uskaltanu niitä käyttää,että en vaa liukastu/ kaadu niiden kanssa. Nyt olen kulkenut timberlandeissa koko talven. Kohtahan sitä toivottavasti sai balleriinat jalkaan. olisi niin paljon helpompaa kun tämä ainainen kykkiminen nauhojen kansa/ vetskarin kanssa saappaissa.

Mun oli pakko tilata toiset arkiäitiyspöksyt, kun lapsi onnistui pissaamaan mun päälleni illalla ja aamuksi ei ollut puhtaita housuja. :grin Tilasin myös samalla yhden pienen bodyn ja housut (50 cm), voi mua ällöttävää hempeilijää. Pitää korjata tilanne karskiutumalla ainakin vähäksi aikaa.

Vaunuasia on edelleen auki. Ehkä ne olis ne Bumbleridet - tai emmää tiedä. Aaargh! Päällekkäisistä olen kyllä tullut taas siihen tulokseen, että ei meidän lapset tule niissä viihtymään. Eka ei ainakaan suostu sinne alas ikinä.

Minä olen korkokenkäfriikki, ja nyt vähän pelottaa että jos kesällä ei sitten pystykään enää kävelemään korkkareilla :( niitäki kun tuolla kaapissa ois odottamassa ihan vaa... muutamat :rolleyes: oon joka kesäksi puoliväkisin ostanu yhdet korottomat sandaalit, ja niissä sitten menny sillon kun ei oo voinu korkoja pitää, eli jos nyt joudun opetteleen ostaan niitä korottomia niin vaikeet ajat edes... :D

joo eihän koroista luovuta, kun vaan täksi aikaa mikä ns. pakko! mullakin on yksi kaapillinen kenkiä täynnä,jotka odottaa joko heinäkuuta taikka sitten kun turvotukset on laskenut!! :D :D
Korottomia muuten en ole katsellutkaan,mutta kauppoihin jo tullut ihan kiva näköisiä balleriinoja!

en tiedä onko balleriinat sen kummemmin muodissa,lähinnä ne on vaan helpot laittaa jalkaan ja ihan mukavat ne on käyttääkkin.niin ja sopivat useimpien vaateidenkin kanssa,koska ovat kuitenkin sirot..

Hoidatko Miu88 niitä kanoja korkkarit jalassa? Kauheen hauska mielikuva tuli mieleen siitä :grin Mullakin on enemmän korollisia kaapissa kuin matalapohjaisia.

Oon mä siellä kanalassakin joskus ollu korkkareilla, jos on pitäny yhtäkkii heittää ruokaa tms ennenku lähtee johonki :DD No mut joo, kotipihakengät on erikseen, mutta niitä joilla kehtais lähtee kylilleki ni ei oo kyl juurikaan ku korollisina... eikä kans yksiäkään ballerinoja. Ehkä pitäs yrittää tutustuu niihin tänä kesänä...

Mäkin käytin aina ennen korollisia kenkiä ja varsinkin kesäisin, mut tosiaan viimeiset neljä kesää oon huidellut ballerinoissa ja käyttänyt korollisia kenkiä vain riennoissa ja muissa juhlissa :) Erilaisia kesäkenkiä joka tapauksessa on kaapissa varmaan loppuelämäksi vaikka en ostaisi enää yhtäkään paria :grin:oops: Talvikengistä sitten onkin aina pulaa - tosi käytännöllistä haalia kymmeniä pareja jotain hellekenkiä :grin Mä oon vannonut etten ikinä osta yhtäkään paria crokseja joten balleriinat ajaa melko lailla saman asian käyttömukavuudessa ja on mun silmään paljon nätimmät :)

Tämmöisenä noin 180 senttisenä on ballerinat enemmän kuin tuttuja.. pari korkkarit on kaapissa, mutta aika pitkälti siellä pysyvät :rolleyes: vielä kun mies on aika samanmittanen kuin mää, niin ei viitti pidentää itteään turhan paljon enempää..

Ostin alkusyksystä alesta parit suht matalan kiilapohjat, liekkö jotain alitajuista enteilyä.. Josko ne sit kesällä menis jalkaan jos en ihan kamalaks turpoa! :D
Löysin hennesiltä yhden ihanan äitiyspaidan ja oli pakko ostaa.. Samalla mukaan tarttu yks lyhythihainen body.. Oli vaan niin söpö. ;)

Ostin tänään -60% Mexxin pikkuruiset "farkut" ja "lökärit" vauvalle. Ei kovin käytännölliset, mutta molemmat olivat niin söpöt, ja hyvässä tarjouksessa... voi niitä sitten kyläillessä tms. käyttää, ei kotona tietenkään.

Tänään haettiin matkahuollosta meiän uudet tuplarattaat ja testattiin mahtuuko erikseen hankittu kantokoppa niihin. Hyvältä näyttivät ja nyt ootan et pääsis oikeesti testaamaan niitä :) vielä pitäis muutama kuukausi odotella ennen kuin pääsevät testiin.

Meikäläinen vannoo tennareiden ja adidaksen superstarien nimeen! :wink Korkokenkiä käytän tosi harvoin! Mulla on siis ongelma noitten naisten kenkien suhteen, koska mulla on helvetin iso kanootti ni yksinkertasesti mun kokoo löytyy todella harvoin naisten osastolta.. :grin

tuolla aiemmin puhuttiin noista kiinteistä, niin meillä alotettiin tytön kans kiinteet jo 2,5 kuisena, ihan siitä syystä että maitoo meni aivan törkeesti, eikä mikään tuntunu riittävän. (en enää imettäny) ja neuvolassakin ymmärsivät pointin.

Vaunut ostettu, jee! Yks ressinaihe vähemmän :dance011(Brion liilat Happyt)

Enää sitten se ziljoona asiaa hommattavana.. :grin
Isäntä oli jo eilen ihan paineessa ku luettelin liikkeissä että "tollanen pitäs saada jostain, ja sit tollenen ja sit jossainkohti tuoki, ja voiku tuo on söpö ja sitte tommosen haluun.." ja lista oli vissiin aika pitkä ku mies oli ihan hiljaa autossa hetken :p Mietti kuulemma jokasen kohalla vaan euroja jota sihen menee. Miehet :rolleyes:.

Takaisin