Hankintoja huhtivauvoille ja mammoille!

Mä meinaan ostaa emmaljungan duo edget classic rungolla, ne siis uutena.
Sit käytettynä jonkun rungon kauppakeskus yms käyttöön, kääntyville etupyörillä.

Jotkut käytetyt tuplatkin on tarkoitus hankkia alkua varten.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mondial duo combeja. Pitänee vielä lastentarvikeesta kysyä mitä net suosittelee, meille kaikki on vielä uutta ja ihmeellistä... kaikki neuvot ja vinkit otetaan vastaan!! :D
 
Jajoo, korjasin mun viestin. :DDDDDDDDDD Olipas aika ikävä kirjotusvirhe. Mietin vaan et miks mulle tulee viestejä et mun kirjoitus on ollut hauska. :D illan naurut taas. (Y) Huomaa että pää lyö tyhjää.
 
Mä oon aikalailla kanssa päättänyt että Bugaboo Donkey Duot tulee meille! Ikäero tulee olemaan 2v. Poika tykkää kyllä jo nyt kävellä jonku verta, mutta koen miellyttävämmäksi sen että on paikka mihin laittaa istumaan tarvittaessa. Ja meillä on myös 2 mopsia joiden ulkoilutus voisi olla aika haastavaa juoksentelevan taaperon ja vaunujen kanssa Hinta on kyllä suolainen...mutta haluan nyt laadukkaat vaunut, helpottaa arkea. Esikoisen vaunut kamalan raskaat ja huonot babyactivet, Huoh!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hups, oon vissiin ihan pöhkö kun oon tehny hankintoja jo ennen raskautta... Liberolta tilasin pisteillä vauvanvaatepaketin ja miikkareiden alemyynnistä ostanu body+housut... ajattelin että voihan ne lahjaksi antaa jossei itelle tuukkaan käyttöä.

Muut akuutit hankinnat on sitteri ja rattaat, vanhan sitterin oon myyny ja rattaat tulleet tiensä päähän 2 lapsen jälkeen, kiva saada jotain uuttakin taas, mut onneksi tässä on reilusti aikaa tehdä hankintoja, jos vaikka sitten RU:n jälkeen :)
 
Meille ei tule paljon uusia hankintoja, koska esikolta (1v) on vielä jäljellä kaikki.

Paitsi sisarusrattaat! Onko kellään kokemusta Mountain buggy dueteista?? Ne viehättäisivät kovin ketterän ulkomuotonsa ja isojen ilmakumipyörien takia. Tarviis kunnon rattaat koiralenkkejä varten + mahtuis busseihin ym kun ei ole omaa autoa.
 
Kuinka ajoissa meinaatte vaunut yms hankkia?
Mä ite mietin, että vasta joulun jälkeen tai sitten veronpalautusrahoista


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä tilasin jo nuo Mountain Buggy duetit :D aion käyttää niitä jo nyt esikoiselle sillä vihaan meidän vanhoja vaunuja :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
AmandaK, kerro sit kokemuksista kun otat ne käyttöön :) mistä ostit?

Juu kerron ehdottomasti :) ostin ne prams.net verkkokaupasta. Hinta oli yht 749€ ja siihen kuului kantokoppa. Suomessa katselin että se maksaa erikseen noin 170€ ja vaunut silti saman :/ nyt odottelen koska vaunut saapuvat! :) tilasin niihin erikseen myös sen "kassin" jonka voi laittaa toisen istuimen tilalle ku vaan yks kyydissä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onko joku bongannut hyviä aleja odotusvaatteista nyt jostain? Vai ajatteletteko hankkia käytettynä?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meillä on tulossa toinen lapsi joten ihan kaikkea ei tarvitse ostaa.. Äitiysvaatteita ei oo kauheesti hyvälkuntosena, esikoiselle pitäs ostaa isompisänky- jolloin pikkukakkone sais pinnasängyn käyttöönsä. JA rattaat. Jotkut sisarusrattaat pitäis varmaan hankkia. Oon kattonut niitä city celectin, mutta saa nähdä !
Ei uskalla vielä ostaa mitään, jos ei nyt kaikki meekkään hyvin. pelottavaa. :sad001
 
Mulla on ihan sama juttu, ei uskalla ostaa oikein mitään vielä. Mieli tekisi kyllä, mutta pelottaa jos meneekin taas kesken. Edellisen keskenmenneen raskauden aikana ostin jotain pientä kyllä, ajatuksella, että jos menee kesken niin ei siihen ne mun ostokset vaikuttaneet.
 
^ sama juttu täällä, ei uskalla ostaa vielä mitään. Ehkä sit 3 kk jälkeen jos kaiffari on vielä kyydissä. Mut oon kerran hypistelly anopin aiemmin ostamia vauvanvaatteita, jotka on lakanapinojen takana odottamassa, että toive toteutuu :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä sama homma, ei uskaltais ostaa vielä mitään mutta nettikauppoja on tullu selailtua ja tekis mieli ostaa kaikkia ihania vaatteita yms. :) Edellisen keskenmenneen raskauden aikana ostin söpöjä vaatteita pikkusen jemmaan ku täällä oli yhdessä kaupassa kaikki -70%. Tuolla ne vaatehuoneessa pussissa odottaa, jos joskus olisi käyttäjä. :) toivottavasti sitten huhtikuussa kun ei vielä joulukuussa olekaan.. :Heartred
 
Monellapa teistä on doppler harkinnassa. :) Olen myös miettinyt sitä, miehen mielestä turha ja itsekin mietin jos se vaan lisää hysteriaa..

Mitään suurempia hankintoja ei ole tiedossa, esikoiselta jäänyt paljon. Tosin jos saataisiin prinsessa taloon, olisi joitain vaatehankintoja tehtävä.
 
En tiiä onko tyhmä kysymys, mutta toimiiko doppler pikkusen pläskimmällä mammalla? Ettei rasvakerros estä kuulemasta?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä pidin doppleria hyvänä laitteena. Olin aika hysteerinen asiasta ku asiasta. Miehen sanojen mukaan '' säästyttiin monelta lääkäri reissulta '' - Itkin hysteerisenä et nyt on jotain outoo, mies sano et kuunnellaa dopplerilla -> äänet kuului ja rauhotuin. Mielipiteitä on monia, mut mä en vaihtais.
 
Takaisin
Top