Hankinnoista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meidänkin neiti sai täällä mainitut junasukat. Lahja seurakunnalta uudelle jäsenelle. Kiva ele, tosin hieman nauratti, kunnuo sukat on just sopivat meidän 1v10kk neidille, eli hieman kasvunvaraa niihin oli laitettu... :D
Kuulutaankohan me samaan seurakuntaan? Tännekin tuli junasukat. Musta ihana ele!

Tää mamma lähti tänään kaupoille ja tuloksena on et vaihettiin meijän auto isompaan :hilarious:
Hyvin jakso tyttökin olla autokaupassa yli 2 tuntia. Kyllä mä miehelle jo totesin, et ens kerta on sitten taas vasta 9 vuoden päästä, ennenku päästää mua autokauppaan :grin
Tuli vähän kalliimpi kauppareissu kun se et haetaan äkkiä kahen päivän ruuat.

Mulle vois vinkata mistä sais sellasia college-haalareita. Menee hermot näihin takki-housut viritelmiin

Ostin just collegehaalarin sieltä Polarn o pyretistä... Siin oli toi niska-haaraväli tosi pitkä ja myyjä kerto et hänen lapsi käytti koon 68 haalarii viel noin 80 senttisenä. Meillä se väli jää ekana lyhyeks, ni sopii meille! On tosi pehmee ja kiva! :)

Henkka&hömppä ja Lindex on ne kaupat mistä meille on ostettu.

Minä yritän haalia nuita haalareita koska lähes kaikki housut puristaa mahasta. Nyt huomasin et näissä haalareissakin on eroja, toiset (kotimaiset!!) on niin kaposta mallia, että meijän pikku prinsessa näyttää bratwurstilta niissä.

Siis noi koot on kyllä niin vaihtelevia. Tyttö tämän viikon neuvolassa 65cm pitkä ja Marimekon 74cm yöpuku ei enää mahdu. Sitten taas tuossa Polarn o Pyretin 68cm haalarissa vielä reilusti kasvuvaraa!! Ei oo kokolappuun tuijottamista!! :)

Lime, juu ihan saman oon todennu harmikseni kun oon liikaa kokolappua tuijotellu ja ruvennu käyttään vaatetta liian myöhään

Ei tosiaan oo kokolappuihin luottamista. Meillä taas toi selän pituus yleensä riittää, mutta housuissa loppuu lahkeet kesken, vaikka muuten mahtuis vielä hyvin. Parit sellaiset esikoisen aikaan lähes käyttämättä jääneet, silmämääräisesti katsoen ihan hassun malliset potkuhousut meneekin yllättäen tosi hyvin tälle juniorille, kun niissä on piiiitkät lahkeet ja lyhyt se yläosa.

Lindexin haalarit on meille ainakin liian kapeita, P näyttää ihan puikelolta kun on niin tyköistuva :D

Meidän collegehaalari on merkkiä Name It. On kyllä kätevä.

Ja kokolappuihin ei todellakaan ole luottamista. Eri merkeillä koko vaihtelee reilusti ja sitten jos vielä ostaa käytettynä ja niitä on kuivatettu kuivausrummussa (kuten meillä tehdään), niin siinäkin ne yleensä vielä kutistuu koon verran.

Takaisin