Hankinnoista

Mun pitäis kans shoppailla jostain Jempulle uus college haalari. Vielä menee toi entinen muttei kauaa.
 
Mites, laitatteko collegehaalarin alle muita kun vaipan? Mä oon pitäny vaan vaippaa kun on niin napakan kokoinen, mutta alunperin ajattelin käyttää kesävaatteiden päällä ns. Viileemmällä säällä ulkoillessa illalla tms.
 
Ehkä se vähän riippuu collegen vahvuudesta. Jos on jäykkä ja paksu kangas, käyttäisin ulkona päällysvaatteena kun taas pehmeämpi ja ohkasempi käy vaikka ilman alusvaatteita. Roosalla on kuvassa Taimi-malliston ohutta trikoocollegee ja alla hihaton body lähinnä pitämään vaippa paikoillaan.
 
Meillä on ollu ne haalarit ulkokäytössä, päällivaatteena. Mäki kyllä muussaki käytössä jonkun bodyn laittaisin alle just sen vaipan paikallaanpysymisen takia.
 
Meillä haalaria käytetään "ulkovaatteena". Toivon että tulis lämmin kesä ja sais pitää pojua ulkona pelkällä vaipalla :rolleyes: Vaikka vielä ei oikein lupaavalta näytäkään :facepalm:
 
Meillä on autoillessa käytössä Lindexin Bamse-haalari, alle laitan vaan bodyn ja sukkikset. Säästä riippuen laitan sen myös pojalle päälle päikkäreille, jotka nukkuu siis vaunuissa. Sopii hyvin meidän hoikalle ja pitkälle poitsulle :)
 
Meillä on kanssa se Bamse-haalari. Menee vähä pulleemmalleki pojalle hyvin :grin
 
Kertokaas kokeneemmat, meneekö Emmaljungan city cross runko vielä mikskään 3v aktiivikäytöllä? Ei oo käytetty sisaruslautaa. Mitä siitä pitäis osata katsoa?
 
En osaa ihan täsmävastausta antaa mutta äkkiseltään vastaisin että ei. Ite luotan tuohon merkkiin ja meillä on aikoinaan ollut yhdet emmaljungat vuosia käytössä ja kiertoon taisi mennä meiltä.
 
Runko on varmaan kunnossa, mutra kaupasta uutta ostaessa saattaisi saada kevyemmän version, tsi jotain lisäominaisuuksia. Riippuu tietty myös vähän siitä miten sitä on säilytetty...
 
Ootteko tulannu hooetämmästä sukkahousuja? Mitenkä musta tuntuu et ne on julmetun pitkiä?? Tilasin 62/68 kokoset ja niis on ainaki metri sukkahousua!!! Vai onko meiän napero persjalkanen.. Tai ohan se ku käyttää 62 housuja ja 74 bodeja:wink mutta silti...
 
Hei, mä yks päivä mietin miten söpöltä tuo näyttäs uimapuvussa :-) Ainut että... Kuka sen saisi ahdettua siihen :p
 
Takaisin
Top