Hankinnoista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miun äiti oli säästelly jotain vaatteita ja lakanoita ja en ees tiiä mitä kaikkee muuta.. Ei siinä, ihan kiva, mut pikkuveli on nyt 23, eli ne tavarat on ollu säilössä yli 20 vuotta. Iskä oli aika innoissaan et pääsee niist eroon. Tosin otin vaan vauvatavarat, siellä on vielä paljon lasten leluja ja vaatteita jälellä :rolleyes:

Tiadallakin taisi jo vaatteita olla, mutta mitä olennaista vielä uupuu? Luulin, että alkoi olla jo aika hyvin tavarat kasasa?

On mulla vaatteita vaikka ja kuinka,mut öljyt,rasvat,vauvan harja,kylpymittari ja mitä kaikkee sitä nyt tarviikaa nii puuttuu..Kiva jos tänää tuleeki lähtö tai huomenna nii raukalla ei oo rasvoja eikä muita :( Vaateet hänellä on ja ruokaa ja vaipat,mut noi muut :(

Meidän äiti oli kanssa säilönyt yhden äitiyspakkauslaatikollisen erilaista vauvatavaraa 25 vuoden takaa. Mutta kivahan se oli, kun sieltä sai kaivaa mun vanhat pussilakanat ja pari äidin aikanaan tekemää huppupyyhettä sekä pinon vaatetta. On kyllä materiaalit ja vauvanvaatemallit muuttuneet helpommiksi sitten 80-luvun.

On mulla vaatteita vaikka ja kuinka,mut öljyt,rasvat,vauvan harja,kylpymittari ja mitä kaikkee sitä nyt tarviikaa nii puuttuu..Kiva jos tänää tuleeki lähtö tai huomenna nii raukalla ei oo radvoja eikä muita :( Vaateet hänellä on ja ruokaa ja vaipat,mut noi muut :(

Etkö ottanut äitiyspakkausta? Siellähän oli osa noista... Luin muuten jostain, että paras voide vaippaihottumaan on äidinmaito :eek:

Mä otin sen rahan,koska ainoo mitä oikeesti oisin tarvinu sieltä on juurikin nuo harja,voiteet,pyyhe ja se mittari,mut äiti ku sano ettei saa ostaa ku saan ne niilt vauva kutsuilta nii ajattelin,että en sit osta :(

Eiks muuten siin liberon laukussa, minkä saa synnäriltä ollu just jotai rasvoi ja muuta perusjuttui..?

Joo, jossain pakkauksessa oli noita rasvoja. Itse sain Ainun, Liberon ja Pampersin lahjukset jo neuvolasta, et mulla on ainakin kaikkea noita mitä tiada luetteli, vaikken oo mitään noista itse ostanu.

Meillä on nyt sitten se sitterikin.. Toivottavasti mä en enää löydä mitään "kivaa ja tarpeellista". (No se vanna viel ja rasvoi...)

Sama täällä. Sain pakkauksen (käytetyn) siskolta, mutta hygieniatuotteet&välineet puuttuu. Mutta ne olikin tarkotus hommata vasta kun saan hoitopisteen paikoilleen. Ja ne kyllä kerkee. Ja ne nyt osaa kuka vaan, mies tai tytär vaikka hakee kaupalta. Omin näitä hommia itelle ihan liikaa...

Tiada, nyt vaan pulloja keräämään kadun kulmista, niin saat loppuihin tarvikkeisiin rahat ja pääset hyvällä tuurilla synnyttämäänkin, kun on se aika rankkaa kuntoilua se pullojen keruu :grin

Meillä ei oo ku se liberon lahjuskassissa saatu vaippapaketti. En minä tiiä. Kokoa 1&2 siinä on.

Takaisin