Hankinnoista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me käytiin tänään hakee vielä vika täydennys vaavin vaatevarastoon. Lahjoittajana tällä kertaa miehen työkaveri :) suurin osa vaatteista oli kuin uusia, joten oltiin kyllä toooosi kiitollisia! Meil on mennyt noin 35 euroa vaatteisiin, kun ostin pörröhaalarin uutena 25 euroo ja käytettyjä vaatteita vähän 10 eurolla. Loput on saatu tutuilta! Tykkään :)

Mä ostin jääkarhun minipussin täältä: http://www.lastentarvike.net/kategoria/60/eisbarchen-lampopussit
Maanantaina tilasin illasta (muistaakseni neljän jälkeen) ja oli keskiviikkona noudettavissa. Itseasiassa kattelin jo tommosta isompaa syksyllä ostettavaksi..

Edit: ja hups, mulle on huomenna tulossa jo sitteri näillä näkymin, piti kyllä ostaa vasta alkukesästä mutta kun nyt osu hyvä ja lähes uusi nettikirpalla eteen niin...

Miks te ostatte vauvalle kylpypyyhkeitä, kai se voi käyttää ihan samoja kuin itekin? :wideyed: Vai meneekö niitä jotenkin tosi paljon?

Mä ostin tori.fistä vaipparoskiksen huimat 5€. Ja niitä kalliita kapseleita ei kannata Suomesta ostaa vaan tilaa esim isompi satsi Amazonista. Tulee kätevästi kotiovelle.

Riipitii, mä mietin ihan samaa.. meillä ku olis ennestäänkin aikas paljon pikkupyyhkeitä.

Riipitii ja Manna, mä ajattelin ainakin käyttää vauvan peppupyyhkeinä meidän vanhoja käsipyyhkeitä (jotka ei nyt sovi vessan tai kylppärin väreihin :D ) ja kylpypyyhkeenä äpakkauksen huoullista pyyhettä. Toisen hupullisen pyyhkeen ajattelin vielä ostaa tai pyytää lahjaks, ne on näppäriä. :)

Mie ostin myös erikseen vauvalle hupullisen kylpypyyhkeen ja sit ikeasta halpoja pikkupyyhkeitä kasan. Ei miulla ennestään ollu niin paljon pyyhkeitä et ois riittäny, plus nyt on kasa semmosia mitä ei tarvi sääliä :D yo lahjaks saatuja pentikin pyyhkeitä ei ehkä ihan kehtais ekana käyttää kakkapyyhkeinä :rolleyes::D

Mulla on vaan se äp:n kylpypyyhe poitsulle ja saa piisata kylpypyyhkeeks. Eilen ostettiin 4 kpl sellasia ns. vieraspyyhkeitä (30x50cm) pepun kuivauspyyhkeiks kun ei meillä ennestään niin pieniä pyyhkeitä ollut.

Ok. Mulla on pino tukanvärjäyskäsipyyhkeitä, ne menee hyvin kakkapyyhkeistä. Ja vauva saa lainata mun huppupyyhettä vuodelta 1975 jos sen oma äpakkauksen huppupyyhe on pesussa :)

Mä yritin löytää käytettyjä harsoja siihen värjäykseen kirpparilta, mutta en löytänyt perusvalkeita. Nyt mietin, oonko hullu jos ostan uusia sitä varten?

No niin minäkin oon ajatellut. Mutta se minun periaate, että vauvaan ei mielettömästi tuhlata rahaa, on jääny unholaan jo niin monesti tämän raskauden aikana... ihan huvittaa ja hirvittää tämä oma "päättäväisyys". Mutta asioilla on monta puolta. Näin äitiyslomalla minä tartten mielekästä tekemistä ja tällä hetkellä se harsojen värjäys tuntuu erittäin mielekkäältä. En vaan ole päättänyt väriä vielä.

Riipitii, tosta tulikin mieleen että pitäishän mulla olla jossain esikoisen äpakkauksen huppupyyhe kans... Mutta missä...?
Happy , jos Tirppa jää sun viimeiseks vauvaksi niin pitäähän sun saada nauttia kaikista vauva-jutuista nyt oikeen kunnolla! Ja aattele et sit sun tyttäret voi periä ne värjätyt harsot niin ehkä parempikin jos ne on uusia nyt niin kestää kauemmin. ;)

Meil on vaaville äippäpakkauksen huppupyyhe ja ostin toisenki et on sit varalle ku toinen pesussa. Peppupyyhkeiksi otin vanhoja käsipyyhkeitä ja pari kävin ostaa uutta :grin

Nyt iski paniikki..en saanukkaa kauheesti lahjoja baby showerilt ainoo mitä sai nii oli vaipat..Tässä kuussa en saanukkaa palkkaa tili 10€ ja seuraavan kerran tulee rahaa 13.2 :/ VITTU!!

Mä voin Tiada lähettää sulle muutaman bodyn :) Sain taas eilen kavereiltani neljä ja toissapäivänä ostin itse kaksi. Ja kun kerroin äidille puhelimessa tänään, että bodyja ei sitten ainakaan tarvita, niin sanoi että oli eilen ehkä saattanut ostaa muutaman kun oli alennuksessa. Mutta tuut kyllä myöhemmin varmaan arvostamaan noita vaippoja. Niihin kuulemma menee rahaa...

Takaisin