Hankinnoista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vauvakirjan valinta on ihan pirun vaikeeta. Oon kierrelly ja katellu oikeestaan koko raskauden ajan niitä mutta en ole osannut päättää. Nyt olen ehkä päätynyt sellaiseen jossa on tytöille ja pojille omat kirjat. Ja kun eo tiedetä kumpi tulee niin ei voi ostaa. Täytyy sit varmaan vaan luottaa että mies osaa ostaa oikean kirjan kun vauva on syntynyt :-)

Minä olen aina välttänyt tuon homman niin, että olen pyytänyt joltain kummilta tuota kirjaa kastelahjaksi. Tai vaikka mummilta. Näin se on ollut speciaali vaikka en itse olisi valinnut sitä kyseistä kirjaa.

Mie arvelin täytellä vaan sähköstä vauvakirjaa (kidmemo) nyt alkuun, kyllä joku isovanhemmista/kummeista varmaan ostaakin kirjan.. Saa nähä voittaako paperiversio sähkösen. :p

Mä niin toivon, että kukaan ei mulle hommaa sellasta kirjaa... Mä oon niin huono täyttelemään mitään. Mulla ei oo eläissäni ollu edes päiväkirjaa.

Mulle vauvakirja on aina ollut tärkee ja oon tykännyt täytellä niitä. Nyt en ole edes katsonut vielä mitä on tarjolla enkä tiedä täyttäiskö suomeks vai ruotsiks... Mä tein meidän hääkuva-albuminkin scrapbooking-tyyliin ja sulavasti vaihtelin kieltä eri sivuilla. :D Jos tekis seuraavan vauvakirjan kans niin...? (Kahden ekan lapsen isä suomenkielinen ja sillon luontevaa et kirjoitin vauvakirjat suomeks, nykyinen mies kakskielinen ja kotikielenä meillä pääsääntöisesti ruotsi +suomea ja vähän englantiakin sekasin :D )

Mä taas ehdottomasti halusin lapsille vauvakirjat kunboon tykänny omaa vauvakirjaa lukea :-) esikoisen kirjaa oon yrittäny tunnollisesti täyttää. Pitää sit vaan tsempata ettei kakkosen kirja jää tyhjäks :-)

Mä oon ajatellu tehdä vauvan vuosi valokuvakirjan sitten vuoden päästä, siihen kuvina myös kirjotuksia millainen on "pikku-untuva" kk vanhana ja millon on mitäkin tapahtunu, eli sellanen kirjallinen kuukausikatsaus.

Edit: lisätty esimerkkikuva

Liitteet

• esimerkki.jpg
    esimerkki.jpg
    218.3 KB · Katsottu: 42
Muokattu viimeksi:
Mun äiti on luvannut ostaa mulle vauvakirjan. Meillä on yksi tietty vauvakirja, joka ostetaan kaikille; oli mun veljellä ensimmäisenä vuonna '68. Toivottavasti vielä löytyy! Oli kuulemma löytynyt tyttöjen versio (eli vaaleenpunasena), mutta poikien puuttunut!!!

Olipas turha shoppailu reissu. En tiä ponko nähny unta siittä punkasta, mut ei semmosta löydy mistää:( imetysliivitki unohin ihan täysin. Ääääh!!!!!

Mä delekoin kans noi loput jollekki. Oon niin onneton ton shoppailun kans. Oon silti aina ollu.:/

Luojan kiitos loput puuttuvat saa ostettua tosta kylältä eikä tarvii isolle kirkolle (Lahteen) lähteä enää haahuilemaan.

Meillekään ei pitäny tulla hoitopöytää, mutta kummasti sellainen tuohon eteisen nurkkaan ilmeistyi. Mistähän se tuli? :eek:

Meiän vauvan tuleva kummitäti halusi hankkia meille sellaisen vauvakirjan ja oletan saavani sen huomenna vauvakutsuilla. Jotain Muumi- ja Mauri Kunnas -merkkisiä se oli ainakin katsellut, mutta mä kieltäydyin ottamasta kantaa, minkä haluan. Saa mun puolesta valita sen minkä parhaaksi katsoo.

Muoks. Sinänsä musta tosi kiva idea antaa vauvakirja jo nyt, kun voi vielä loppuraskauden ajatuksia sinne kirjailla.

Pakko kehua tuota minun esikoista: Toi äitille pitkävartisen kenkälusikan! Jesh! Enää ei tarvii olla kengät jalassa ympäri vuorokauden :)
Mä en ois kyllä tullu toimeen ilman tuota kapistusta piiiiiitkään aikaan :joyful: ainut vaan et nauhoja ei oo saanu ite sidottua, mut jos oon ollu lähössä johonki ja mies ei kotona ni käyttäny sillon nauhattomia talvikenkiä :grin

Joo ikean pitkä kenkälusikka meilläkin käytössä, ihan loistava!!!

Mä oon viimeinkin saanu shoppailuvaihteen päälle :)

Eilen kävin Samsamin kanssa kivalla kierroksella muutamalla kirpparilla ja pikkusia bodeja ja muuta vaatetta tarttui mukaan. Jee!

Ja mitä mitä, mä sain hankittua meille vaunut viimeinkin!!!! Ihanat aquamarine väriset Bumbleride indie twinit kotiutui meille. Vaunukopat saadaan viikon päästä kun niitä ei ollu varastossa kuin yks kipale.

image_view.jpeg

Ja sit sain ostettua lämpöpussit turvakaukaloihin, ne on aivan ihanat! No okei turvakaukalot puuttuu vielä mut lähellä ollaan niidenkin ostoa!
Voittajafiilis!

Takaisin