Hankinnoista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ite oon lainannut kirjastosta Vauva-lehteä ja Kaks plussaa. Tuon Vauva-lehden vois tilata kotiin, on ihan mielenkiintoisia juttuja :)

Mä tilasin sen,muttei koskaan ilmestynyt,ois saannu hienot tilaus lahjatki :( Kylläpä harmittaa :(
Tilasitko tiada sen lehden ennen sun muuttoa? Mietin vaan et posti ei käännä automaattisesti lehtiä kun tekee osoitteenmuutoksen. Mulla kävi edellisessä muutossa niin etten saanu puoleen vuoteen lehtiä ollenkaan kun en tajunnu heti erikseen joka lehtitaloon vaihtaa osoitetta. Nyt kun muutettiin, niin maksettiin varmuudeksi se vuoden kääntöpalvelu postille joka kääntää lehdetkin. Nyt voi sit rauhassa muuttaa kaikkialle osoitteet eikä mee lehdet hukkaan :)

Miks musta tuntuu noi meidän vaunut ihan järkyttävältä laivalta? Siis kauhean isoilta toisinsanoen... Brion happy yhdistelmävaunut ovat ja näyttävät jotenkin turhan massiivisilta omaan silmään. Kaipa niihin tottuu :D

Tiada mullakin kesti kyllä kauan ennen kuin eka numero Vauvaa tuli kotiin. Nytkin kun mietin asiaa niin en kyllä ees muista koska on viimeks tullut... Kaks numeroa on vasta tullut.

Onko teillä vauveleille monet sukkahousut vai käytetäänkö nykyään potkupukuja? Vai sukat ja housut?

Mullei oo yksiäkään sukkahousuja kun koen ne hankalaks pukee... Ehkä sitten isommalle vauvalle pitää hommata. Ja saihan tää jo mekkoja joten parit pitää hankkia. Minun lapsilla ei ole oikein iho tykännyt sukkahousuista. 100% puuvillaisia puolipotkareita pietän siis.

Mä taas oon ostanut enemmän sukkahousuja kuin housuja. Ihan sen takii et tulevat isosiskot sillon pikkuvauva aikoinaan aina potkivat sukat pois ja välillä oli jopa jalat solmussa siellä housuissa. :)

Mulla on kaikkia vaihtoehtoja: sukkahousuja, kärjellisiä puolipotkareita ja housu-sukka yhdistelmää. Tällä hetkellä ajatuksena käyttää enimmäkseen noita kärjellisiä puolipotkareita, sukkahousut on hankalia pukea pienelle.

2 paria saatuja sukkahousuja löytyy mutta jää varmaan käyttämättä. Karmeita kapistuksia...

Mä en oikee koe noita sukkia mun jutuiks, kuvittelisin että nekki on hankalat pukee. Omissa jaloissaki jotain vikaa ku sukat pyörii aina!!!!! Meiän suvun kirous. Mutta en omista ku yhet sukkahousutkaan. Ja sukkahousut ei saa olla lapsella liian isot ettei tuu peppi pitkätossu ilmiöö, mikä on rumaa:DNoita housuja olis vino pino. Että jos sit pääsee ite ostoksille ni hommais niitä puolipotkureita:)

Mua jotenkin kammoksuttaa puolipotkarit. Niissä kun kokemukseni mukaan tarvii olla se jalkaosa just eikä melkein että ne pysyy, eikä se ulkonäkökään oikein miellytä... Silti mulla on niitä kauhea kasa, saatuja kaikki. Samoin kauhea kasa on sukkahousuja, kaikesta päätellen kaverin perheessä melkein elettiin niillä. Sukkia ja tavishousujakin on ihan hirveä pino, joten ei tämä lapsi ainakaan vaatteiden puutteesta kärsi. :rolleyes: Käytännössähän sen sit näkee mikä toimii omalla vauvalla, mutta nyt ilman kokemusta sanoisin että sukat (pitkävartiset) ja tavishousut tai sit sukkahousut + tavishousut on mieluisin yhdistelmä. Tosin olen aika varma että tungen puolipotkareidenkin päälle tavallisia sukkia... (*muoks* korjasin ajatuskatkon)

Jännimmät sukat jotka saatiin kaverin poppoolta on varrettomat (vai mitkä nilkkamittaiset onkaan oikea termi) aivan minikokoiset sukat, mitenkähän ihmeessä ne pysyy jalassa, kysynpähän vaan :grin

Muokattu viimeksi:
Takaisin