Hankinnoista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja newi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tohon napa keskusteluun, niin kaveri sai neuvolasta ohjeet että joka vaipanvaihdolla pitää napa putsata antiseptisellä aineella. Ja tosiaan enää ei sais käyttää kylvetyksessäkään muuta kun vettä.
Mä meinaan mennä samalla kaavalla kun noiden muidenkin kanssa, että navan putsaamisee vesi jos on hyvä ja kylpyveteen muutama tippa öljyä :D

Pihlajanmarja: Meilläkin vauva kyllä nukkuu meidän makkarissa. Laitettiin kuitenkin vauvan huone nyt valmiiksi, kun oli vielä kahdelleen helpompaa. Vierashuoneena sekin palvelee, mutta vain, jos muutkin vierashuoneet on käytössä. Vauvan vaatteet toki on siellä jo ja siellä niitä säilytetään myös syntymän jälkeen. Mies löysi sinne myös pöllövalaisimen:) Ihastuin tuohon tapettiin ja sen jälkeen oon alkanu tykästyä muihinkin pöllötuotteisiin. Alan siis ymmärtää sinua:)

Meillä kans vauvalle valmiiks oma huone jossa vaatteet ja kaikki tarvittava. Ainoastaan pinnis on alkuun meidän makkarissa.

Oih, noi sisustustarrat! Ei saa enää laittaa mitään pöllöjuttuja tänne tai tulee kalliiksi! Meiän vauvan vaatteet päätyivät eteisen kaappiin. Päädyttiin lopulta laittamaan hoitopöytäkin eteiseen, koska se ei mahdu kylppäriin ja eteisen puolelle sen saa kätevästi kylppärin ovea vastapäätä, että on lyhyt matka pesulle. Ei ehkä esteettisin ratkaisu, mutta luultavasti toimivin.

Meille kotiutui eilen turvakaukalo ja vaunuihin tuleva vauvankoppa. Itse vaunut sekä adapteri kaukalon kiinnittämiseksi olivat jääneet vaan jonnekin matkalle, niin ei ihan vielä päästy ajamaan vaunuja sisään... mutta koppa on jo esikoisen leluilla sänkynä, näytti toimivan ihan hyvin. :D

Meille kotiutui rattaat ja kaukalo keskiviikkona, mutta ovat edelleen paketeissa, kun oon ollut niin kipeä, etten oo jaksanut ruveta availemaan. Ehkä viikonloppuna sitten...

Mun kaukalo tulee maanantaina. Saas nähdä sopiiko se rattaisiin vai tuleeko siitä pelkkä autokaukalo. Sillä hinnalla kaikki bonus on plussaa ;)

Awww, ehkä pakko tilata noi Untuvan linkin pöllötarrat <3 En siis olekaan ainut pöllöfani :D Mies ei oikein kyllä jaa tätä fanitusta mun kanssa, joten toistaiseksi ei mitään pöllö-aiheista vielä hankittuna..

Riipitii, minkä kaukalon tilasit ja olikos sulla brion rattaat? Jos on brion kaukalo niin pitäis kyllä sopia.

Smilet on ja kaukalo on käytetty Brio. Myyjä ei osannut sanoa onko Primo mutta nettikuvissa näytti kuulemma samalta. Mutta se maksaa 20e niin ihan sama. Onpahan kaukalo, millä päästään laitokselta kotiin ja jos sen pari kertaa saan autoa lainaksi kunnes osataan istua serkkunsa vanhassa turvaistuimessa.

Takaisin