Nokkosperhonen
Oman äänensä löytänyt
Mää en vielä jaksa miettiä hankintoja, ku ei oo vielä sykettäkään nähny. Ehkä nt-ultran jälkeen pikkuhiljaa voi alkaa miettiä. Toki edellisiltä lapsilta paljon on ennestään, että ei paljoa tarvi edes ostella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, mikä on älysukka? Miten toimii? Ihan uus juttu ainakii itelleEi kaikki, meillä 3vk ikäisenä muutti omaan huoneeseen, 1-2 kertaa muistaakseni muutamana yönä sai syöttää ja sen jälkeen nukkui yöt läpi 10-13h ilman syöttöjä. Nykyäänkin 10kk nukkuu 12-15h. On niin lapsi ja perhe kohtaista, toiselle toimii ja toiselle joku muu. Eli vauvat voi myös nukkua hyvin. Ja meillä itseasiassa nukkui paremmin kun meni omaan huoneeseen, ei herännyt meidän peiton kahinoihin tai tuhinoihin, ja sama toisinpäin itse nukkui paremmin. Meillä oli itkuhälytin ja älysukka n.7kk asti, nykyään vain itkuhälytin.
Owlet, löytyy tietoa kun googlettaa. kallis, itse löysin torista edullisesti.Hei, mikä on älysukka? Miten toimii? Ihan uus juttu ainakii itelle
Hei, mikä on älysukka? Miten toimii? Ihan uus juttu ainakii itelle
Owlet, löytyy tietoa kun googlettaa. kallis, itse löysin torista edullisesti.
Aaa, kiitos tästä iuden oppimisestaSe on sellainen mikä mittaa vauvan sykettä ja yöllisiä toimintoja. Hälyttää vissiin normaalista poikkeavista asioista.