Hankinnat

Me ei olla vielä hankittu mitään. Ollaan siis säästetty 6 vuotiaalta kaikki ettei tarvitsekaan ostaa mutta nythän tää meni aivan vihkoon kun tulijoita onkin kaksi. Eli joudutaan kuitenkin hommaamaan uudet kamppeet...toki yritän löytää käytettynä kaiken muun paitsi vaunuja en löydä, sen tiedän jo varmaksi.
Työkaveri sai kaksoset vajaa puolitoista vuotta sitten ja hän löysi käytettynä kaksosyhdistelmävaunut, joihin sai myös kaukalot kiinni. Kyllä niitä käytettynäikin siis löytyy, toki kalliita ne siltikin on...

Okei hyvä tietää! Ehkä sitä itsekin uskaltaisi sitten tutkailla käytettyjä kaksosten vaunuja. Ja omat Emmaljungat vois laittaa myyntiin.... Niille yksösille ei enää käyttöä ole 😂

Tavallaan vähän tylsää kun ei oo hirveästi mitään hankintoja tehtävänä, kun esikoiselta on kaikki tallessa. Tuplarattaat kyllä, mutta ne vasta vähän lähempänä laskettua.

@Kaino-Vieno Onko yhtään suunnitelmissa millaiset tuplarattaat meinaat?
Oon miettinyt bugaboon donkey duoja, mutta lopullista päätöstä ei olla vieläkään tehty. En tiedä sitäkään, ostetaanko uutena vai käytettynä. Käydään varmaan joka tapauksessa liikkeessä katsomassa eri vaihtoehtoja, vaikka ostettaisiinkin käytettynä.

@Kaino-Vieno Okei joo, itsekin miettinyt tarviiko tuplia. Minkä ikäinen sulla esikoinen? Eikun joo tuossahan se lukee. Meillä esikoinen 8 kk vanhempi kuin teillä niin ehkä en raaski ostaa tuplia kun sen verran jo ikää hällä..

Ite oon vielä pystynyt vastustamaan, mutra esikoisen kohdalla olin tässä vaiheessa ostellut jo vaikka mitä.

Meillä sama kuin @Kaino-Vieno lla. Esikoiselta jo kaikkea tarpeeksi seuraavalle. Tuplarattaitakaan ei tarvitse suunnitella kun sisko on pantannut omiensa vanhoja mulle vuosia 🤣

Takaisin