N
Novak
Vieras
Tula Free To Grow käytössä. Me ollaan kans retkeilijöitä ja tuossa on nukuttu monet unet. Kakkonen nukkuu edelleen unia tuossa välillä ja hengailee muutenkin, jos ollaan jossakin eikä jaksa kantaa tuota sylissä esimerkiksi museoissa tai vastaavissa kohteissa. Kyseistä reppua voi käyttää 20kg painoiseksi asti.Hei onko kenelläkään kokemusta jämäköistä ja hyvistä kantorepuista? Ollaan miehen kans molemmat melko aktiivisia ulkona ja metsässä liikkujia, ja mietittiin että reppu olisi varmasti must hankinta meille helpon liikkumisen kanssa. Myös niin, että menisi pitkän aikaa vanhemmallekin lapselle!
Toinen mitä olen pohtinut - ootteko törmännyt ihaniin vauvakirjoihin, joilla voisi myös raskautta alkaa fiilistelemään eikö joitain aleta täyttämään jo raskausaikana?
Kävin itse lastentarvikeliikkeessä kokeilemassa erilaisia reppuja löytääkseni itselleni sopivan repun ja katsomaan, että osaan laittaa sen oikein päälle ja säätää lapselle turvalliseksi
On olemassa erilaisia vauvakirjoja ja monet alkaa jo raskausajasta. Mä olen tehnyt itse omat vauvakirjat kummallekkin lapselle ja teen myös kolmoselle. Olen katsellut inspiraatiota eri vauvakirjoista ja poiminut niistä itselle tärkeitä asioita, jotka haluan arkistoon lapsille.