Hankinnat

Hankintoihin liittyen, oon yrittänyt ylipuhua puolisoa, että tarvitaan kuivausrumpu! Kuinka monella on kuivuri käytössä ja onko must have vauva/pikkulapsiperheessä? 🤭

En pärjäis ilman, vaikka kuluttaakin vaatteita. 10-14-vuotiailta tulee pyykkiä ihan sikana ja kissankarvat ei lähe ilman kuivuria 👍🏻

Hankintoihin liittyen, oon yrittänyt ylipuhua puolisoa, että tarvitaan kuivausrumpu! Kuinka monella on kuivuri käytössä ja onko must have vauva/pikkulapsiperheessä? 🤭
Meillä ei ole, mutta helppous houkuttelisi. Pienessä asunnossa on inhottava aina koota noita pyykkitelineitä kun vievät tilaa. Tosin meillä on kerrostalossa myös pyykkitupa ja pyykinkuivaushuoneet. Isot pyykit, kuten lakanat olen vienyt tuonne alakertaan hurisemaan. Saa sitten aika pian kaappiin. Hätä keinot keksii kun elää pienehköllä budjetilla :rolling:

No siis just nuo eläinten karvat! Lakanoista ja pyyhkeistäki sais helposti karvat kuivurilla pois.

Pelkästään omienkin vaattteiden kanssa ihana kun ei tarvitse miettiä ehtiikö joku vaate kuivua jos pesen tänään. 😁 En ole ainakaan huomannut omien vaatteiden kohdalla, että vaatteet olisivat kuluneet nopeammin. 🤔 Toki lastenvaatteita pestään tiuhempaan.

Meillä on kans kuivuri justiinsa kissankarvojen takia. Varmaan ihan kätevä vauvan vaatteidenkin kanssa. Kantsii muistaa kuitenkin, että kuivuri kuluttaa vaatteita enemmän ja sinne ei saa tai ei kannata laittaa kaikkea. Lisäks kuivuri kutistaa herkemmin vastteita ja tämä on hyvä huomioida.

Ei kyllä tosiaan vielä uskalla juurikaan hankintoja tehdä, en tiiä missä vaiheessa sitä alkais olla niin luottavainen että uskaltais ihan isompiakin juttuja hankkia. Joskus rakenneultran jälkeen ehkä? 🫣 Jos sinne asti edes päästään…
Mä oon kans aatelllu et oottelen ultran ohi. Oon ehkä vähän hassu, mutta meiän äiti aina tapas sanoa että tuottaa huonoa onnea jos ostaa liian aikasin vauvan juttuja.

Mä oon kans aatelllu et oottelen ultran ohi. Oon ehkä vähän hassu, mutta meiän äiti aina tapas sanoa että tuottaa huonoa onnea jos ostaa liian aikasin vauvan juttuja.
Täällä vähän sama että pelottaa jos ostaa jotain ennen ultraa ja sit sieltä ei löydykään mitään🙈

Ostin aikanaan hypisteltäväksi 50cm bodysetin, kun sovittiin et aletaan yrittään lasta ❤️ Oon myös sortunut hankkimaan vuoden -22 äitiyspakkauksen muumihaalarin/makuupussin, kun sattui löytymään käyttämättä jäänyt sellainen 😅

Ostin aikanaan hypisteltäväksi 50cm bodysetin, kun sovittiin et aletaan yrittään lasta ❤️ Oon myös sortunut hankkimaan vuoden -22 äitiyspakkauksen muumihaalarin/makuupussin, kun sattui löytymään käyttämättä jäänyt sellainen 😅
Tuo muumihaalari on ihana :smiling face with heart-eyes: Mua harmittaa, kun ehdin laittaa kakkosen haalarin eteenpäin. Jännittää milloin vuoden -24 äitiyspakkaus julkaistaan. En ole vielä päättänyt otanko sitä. Vaikka vauvanvaatteet menivät jo eteenpäin, niin olen epävarma hommaanko kaikki kirppikseltä kun hyväkuntoisina saa sillä äitiysavustuksella, vai otanko pakkauksen tällekkin vauvalle. Kahdelle ekalle olen ottanut pakkauksen.

Meillä on oikeastaan jo kaikki edelliseltä. Vaatteita ihan liikaakin ja edellinenkin on marraskuinen, niin toivottavasti menisi esim. suht samat ulkovaatteetkin uudelle tulokkaalle.

Toinen syöttötuoli pitäisi ostaa ja pöyräkärryyn toiselle valjaat. Vaikka valjaat ei nyt just ole kaikista ajankohtaisimmat😅

Jotenkin sellainen olo, että haluaisi muutamat pienimmät vaatteet ostaa vauvalle ja sillä tavalla valmistautua hänen tuloon. Vaikka ei kyllä tarvitsisi🙈

Aijotteko muuten ottaa äitiyspakkauksen? Myö ei oikeastaan tarvittas sitä, mutta jännä ootta mitä 2024 pakkauksessa sit tulee olemaan. Että hankkiiko osan sitten vaikka äitiyspakkaus kirppikseltä siitä.

Aijotteko muuten ottaa äitiyspakkauksen? Myö ei oikeastaan tarvittas sitä, mutta jännä ootta mitä 2024 pakkauksessa sit tulee olemaan. Että hankkiiko osan sitten vaikka äitiyspakkaus kirppikseltä siitä.

Joo otetaan äitiyspakkaus, ku musta se on aivan ihana hetki tutkia mitä siellä on koko perheen kesken 🥰❤️

Mää oon kans jo haaveillu siitä päivästä ku saa äitiyspakkauksen hakea 😍 me taidetaan saada jo -24 vuoden pakkauksia, ei kai viime vuoden pakkaukkset kovin myöhään piisaa?

Mää oon kans jo haaveillu siitä päivästä ku saa äitiyspakkauksen hakea 😍 me taidetaan saada jo -24 vuoden pakkauksia, ei kai viime vuoden pakkaukkset kovin myöhään piisaa?

Yleensä on about huhtikuussa ilmestynyt uusi 😊

Mä en kyl ota ku kaikki jäljellä viime kertasesta, vaikka tekis kyl mieli jos siellä jotain ihanaa 😊

Pitäs saada 2024 vuoden pakkaus kyllä. Kun eihän sen lapun minkä tarvii sen hakemiseen taida saada kun vasta sit lähempänä kesää neuvolasta🤔 en muista ihan tarkkaan millon sen sai viimeksi.

Odotan joo innolla mitä sieltä tällä kertaa löytyy. 2023 kuosit oli ihan omaa tyyliä, joten toivon että -24 ois kans🥰

Pitäs saada 2024 vuoden pakkaus kyllä. Kun eihän sen lapun minkä tarvii sen hakemiseen taida saada kun vasta sit lähempänä kesää neuvolasta🤔 en muista ihan tarkkaan millon sen sai viimeksi.
Joskus keväällä se on lähiaikoina vaihtunut, joten luulis että marraskuussa varsinkin on jo 2024 pakkaus saatavana. Ja kesäkuussa me haettiin esikoiselle (marraskuinen22 kans).🙂

Hei onko kenelläkään kokemusta jämäköistä ja hyvistä kantorepuista? Ollaan miehen kans molemmat melko aktiivisia ulkona ja metsässä liikkujia, ja mietittiin että reppu olisi varmasti must hankinta meille helpon liikkumisen kanssa. Myös niin, että menisi pitkän aikaa vanhemmallekin lapselle!

Toinen mitä olen pohtinut - ootteko törmännyt ihaniin vauvakirjoihin, joilla voisi myös raskautta alkaa fiilistelemään 🥰 eikö joitain aleta täyttämään jo raskausaikana?

Hei onko kenelläkään kokemusta jämäköistä ja hyvistä kantorepuista? Ollaan miehen kans molemmat melko aktiivisia ulkona ja metsässä liikkujia, ja mietittiin että reppu olisi varmasti must hankinta meille helpon liikkumisen kanssa. Myös niin, että menisi pitkän aikaa vanhemmallekin lapselle!

Toinen mitä olen pohtinut - ootteko törmännyt ihaniin vauvakirjoihin, joilla voisi myös raskautta alkaa fiilistelemään 🥰 eikö joitain aleta täyttämään jo raskausaikana?

Mulla ollu 10 vuotta sitten Manduca ja se oli tosi hyvä! Aion ostaa nytkin ku niitä näköjään vielä saa 🤭

Takaisin