Sain tällasen joskus lahjaksi monta vuotta sitten ja ai jeemale, kun on ollut jo nyt hyvä mulla on se comfort-tyyny!Toki hieman aikaista, mutta jos jollain on muuten vartalotyyny ajatuksissa, niin ovat tällä hetkellä tarjouksessa Lidlissä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sain tällasen joskus lahjaksi monta vuotta sitten ja ai jeemale, kun on ollut jo nyt hyvä mulla on se comfort-tyyny!Toki hieman aikaista, mutta jos jollain on muuten vartalotyyny ajatuksissa, niin ovat tällä hetkellä tarjouksessa Lidlissä
Comfort-tyyny kuulostaa loistavalta! Mulla on myös ollut omani jo vuosia, esikoisen odotuksesta lähtien. On toiminut raskausaikana, imetystyynynä ja ollut käytössä muutenkin nukkuessa. Pitkäkestoinen ostos jos ei muutaSain tällasen joskus lahjaksi monta vuotta sitten ja ai jeemale, kun on ollut jo nyt hyvä mulla on se comfort-tyyny!
Niitä on erilaisia. Kai ne kaikki ovat vartalotyynyjä, eri nimiä liikkeellä. On äitiystyynyjä, raskaustyynyjä ja vartalotyynyjä U-mallisia, suoria pötköjä ja J-mallisia tyynyjä.Onko comfort-tyyny ja vartalotyyny eri vai sama asia? ..mulla on siis unikaverina sellanen pitkä suora pötkylä, joka näemmä ainakin vartalotyyny. Kun eikös niitäkin oo semmosia U-mallisia?
Se on tuo oma merkkinsä vaan (Saihan tänne linkata tuotteita?) https://comforttyyny.fi/products/comforttyyny?variant=47374914781523 On siis just tommonen u-mallinen. Mulle tuo on vähän liian korkea tyynyksi pään alle, mutta oon sitten nukkunu vaan noitten pötkylöitten välissä "pesässä" oon kyllä tykänny, varmasti kaikki muutkin on toimivia ja hyviä, mutta tuo on ollu kyllä laadukkaan oloinen ja semmonen napakkaOnko comfort-tyyny ja vartalotyyny eri vai sama asia? ..mulla on siis unikaverina sellanen pitkä suora pötkylä, joka näemmä ainakin vartalotyyny. Kun eikös niitäkin oo semmosia U-mallisia?
Mäkin ajattelin hankkii. Onks muuten jollain jotain suosituksia mis ois hyvä hinta-laatu-suhde? Vai onko sama minkä tilaa? ..en oo viel ite ehtiny perehtyy asiaan yhtään, nii siks kyselen nyt viisaammilta ensiksMä laitoin äsken dopplerin tilaukseen. Ajattelin, etten laita sitä, mut ei jaksa odottaa siihen saakka et liikeet tuntuisi.
Mistäpä sen tilasit ja millainen on toimitusaika?Mä laitoin äsken dopplerin tilaukseen. Ajattelin, etten laita sitä, mut ei jaksa odottaa siihen saakka et liikeet tuntuisi.
Mistäpä sen tilasit ja millainen on toimitusaika?
Mäkin ajattelin hankkii. Onks muuten jollain jotain suosituksia mis ois hyvä hinta-laatu-suhde? Vai onko sama minkä tilaa? ..en oo viel ite ehtiny perehtyy asiaan yhtään, nii siks kyselen nyt viisaammilta ensiks
Ostin jo kirpparilta rottinkisängyn myös esikoiselle, mutta se nyt ei toki kallis investointi ollutkaan. Mutta muuten kyllä oottelen kans isompia ehkä loppukesään saakka ja myös siksi, että tietäis kumpi on tulossaEi vielä mitään hankintoja tehtynä, ja esikoisen ollessa kyseessä ei myöskään mitään ennestään olemassa. Kotidoppleria harkitsin, mutta jätin hankkimatta...
Isompia juttuja uskaltautuu ehkä vasta rakenneultran jälkeen ostamaan, vai miten muilla?
Tänä viikonloppuna oon jo kyllä käyttänyt ihan urakalla aikaa turvakaukaloiden maailmaan tutustuessa. Haluaisi niin perusteellisesti perehtyä kaikkeen
Käytettynä mielellään itsekin hankkisin osan tavaroista, hyvä löytö teillä nuo rattaatMe saatiin mun työkaverilta pari kassillista vauvan vaatteita sekä turvakaukalo. Lisäks ostettiin kahdet samanlaiset rattaat (käytettynä ja kirppikseltä molemmat, yhteensä 77€), joista toiset menee mummolarattaiks. Aika paljon yritetään löytää käytettynä.
Oltiin sovittu et vasta syksyllä aletaan kattelee isompia hankintoja mut meil alkaaki olla kaikki jo melkein kasassaKäytettynä mielellään itsekin hankkisin osan tavaroista, hyvä löytö teillä nuo rattaat