Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko kukaan alkanut miettiä isompia hankintoja esim vaunut yms? Että mitkä meinaa ostaa... Me ostetaan emmaljungat varmasti mut malli vielä hakusessa. Esikoisella oli edget ja ne oli kivat mut haluan eri rungon kun viimeksi oli classic. Mutta vasta sit rakenneultran jälkeen aletaan ostelee kun tietää et kaikki on hyvin ja kumpi tulee. Nyt jo tosin poika olo... :D

Selailin toria huvikseen ja löysin jo sitterin sekä kaukalopussin edullisesti niin oli pakko ostaa :D
Mulla on kans esikoisen jäljiltä toppapussi. Se taitaakin olla ainoo mikä on enää tallessa :D tosi hyvä kylläToi kauaklopussi on kyllä niin huippu. Meillä on nyt kuopuksen kanssa se käytössä ja ehdottomasti myös tälle tulevalle kirpulle otetaan myös käyttöön.
Ajattelin jos ostais kans vaunuihin vauvalle toppapussin ku se on kans ollut tässä aika kätevä :D![]()
Oho, mäkin kävin hakemassa ne mamalicousin äitiysleggarit, mistä oli puhetta, vaikkei vielä kovasti oo tarvetta :D ja ostin samalla Bellabandin, kun me oli -50% alessa ja viimeksi oli käytössä alkuraskaudesta imetykseen. Mun vanha valkoinen oli jo vähän kärsiny...
Jotenkin tuntuu hassulta, viimeksi en ostanut oikeastaan mitään ennen nt-ultraa...
Tietämättömänä kysyn, mikä on bellabandi? Joku vyö/masutuubi? :D
Joo masutuubi! Sen kanssa voi vaikka pitää omien housujen nappia auki, jos ei mahdu kiinni enää tai ahdistaa, siinä on pitävä silikonireuna toisessa päässä :D käy omat housut pidempään.
Myöhemmin raskaana myös voi tukea vähän mahaa ja imetysaikana pidin sitä vaan peittämässä mahaa, kun nosti paitaa imettäessä :)

Muhun iski hulluus kun kävin eilen pyörähtää lastentarvike liikkeessä. Oli mun unelma vaunut alessa ni mä saatoin ostaa ne![]()
Me asutaan myös aikaa syrjässä. Tai siis taajamassa toki mutta aina ei aurata täälläpäin jne. Niin valitsin sit semmoset renkaat jotka sopii tänne maastoon ja sit kuitenki kauppakeskuksiin yms jotka pienen matkan päässä. En osaa kyllä noihin juoksurattaisiin sanoa mut en usko et on erikseen koppia niihinMä oon kans jo vaunu asiaa miettinyt. Me kun asutaan täällä maalla missä tiet on lähinnä hiekkateitä, niin kiinnostais lähinnä juoksurattaat. Mut en oo vielä perehtynyt, et saako niihin sellaista koppaa lisävarusteena.