Hankinnat

Mä ainakin tarvin löysempiä ja joustavampia housuja raskausaikaan pian! Tää turvotus on ihan käsittämätöntä :eek: Onko noloa mennä jo ekoilla viikoilla raskaisvaateosastolle :D
 
Mä käyn tänään hakeen ekat mammafarkut! :D Ja eilen ostin äitiystoppiksen. Aimitennii aikasin liikkeellä?! Mutta muistissa on hyvin, miten viime raskaudessa jouduin äkkiä lähteen ostoksillekun omat housut ei yhtäkkiä päälle mennytkään. Nyt ei tuu yllätyksiä! :)
 
Täällä on ostettu ensimmäiset vauvanvaatteet jo syyskuussa :grin Piti vähän lohtushoppailla muutaman menetyksen vuoksi, sen jälkeen ei ole ostettu mitään. Mies kuitenkin on luvannut, että mennään shoppaileen uudestaan kun plussaan. Eli nyt pääsis, heti kun on aikaa :p
 
Voi kun tekis mieli mennä jo hypistelemään pieniä vaatteita, mut pitää yrittää malttaa odottaa vaikka edes ekaan ultraan asti :eek::)
 
Odotan ultraan asti ennen kuin ostan vauvalle mitään, mutta taidan joutua kaivamaan äitiys farkut varastosta.
 
Meillä on vanhastaan niin paljon kaikkea, että periaatteessa ei tarvitse ostaa mitään. Mutta itselle täytyy saada mammakalsareita. Ennen ensimmäistä ultraa en kuitenkaan osta mitään...
 
Voi, oon ostanu vaikka mitä raskaus- ja imetysvaatetta jo :hilarious: ekat raskauspaidat taisin ostaa jo vuosi sitten.. ja viimesimpänä tilasin tänää jotkut farkut jotka on suunniteltu nimenomaan alkuraskauteen... :D vauvalle tekis mieli jo ostaa mutta ei ehkä ihan vielä..
 
Ne on jotenkin hoikentavat, tukee siis vatsaa. En tiiä sitte et tuntuuko ne pahalta jos alamaha on kovin herkkä/turvoksissa. Ainakin Mammas.fi myy.
 
Hei onko täälä muilla tilannetta että nyt lokakuisen myötä auton takapenkille pitäisi mahtua 3 istuinta? (1 kaukalo ja 2 istuinta) meillä on siis nyt focus farkku ja toki mennään jossain vaiheessa testailemaan miten mahtuu mutta olis kiva kuulla kokemuksia jos jollain sama tilanne tulossa tai on ollut aiemmin :D
 
Kuinka moni aikoo hankkia kotidopplerin sydänäänien syynäilyyn? Itsellä varmasti hankintalistalla, jahka päästään vähän pitemmälle viikoissa. Onko kellään kokemusta, mikä doppler olisi hyvä tai mitä ei ehdottomasti kannata ostaa?
 
Mangusti_ mulla on kuopuksen jäljiltä ihan perus angel sounds doppler oottelemassa. Mua se rauhoitti odotusaikana viimeksi, kun pystyi kuuntelemaan pientä silloin ennen kuin liikkeet alkoivat tuntua. Mulla ei ikinä raskauksissa oo ollut kovaa pahoinvointia tms.niin välillä on ollut usko koetuksella, että kaikki on hyvin..
 
Hei onko täälä muilla tilannetta että nyt lokakuisen myötä auton takapenkille pitäisi mahtua 3 istuinta? (1 kaukalo ja 2 istuinta) meillä on siis nyt focus farkku ja toki mennään jossain vaiheessa testailemaan miten mahtuu mutta olis kiva kuulla kokemuksia jos jollain sama tilanne tulossa tai on ollut aiemmin :D

Meillä. Taitaa olla mahdoton tehtävä?!
 
Odotusvaatteita löytyy kaapista, kun esikoinen on vielä alle vuoden ikäinen. Jos kaikki menee hyvin, niin ehkäpä rupean rakenneultran jälkeen shoppailemaan.
 
Takaisin
Top