Naksutiili
Asioista perillä oleva
Mä ostin ne emmaljungan duo edget duo s rungolla ja vaikuttavat kyllä niin täydellisiltä! Mahtuu hyvin autoon eikä ole yhtään liian isot. Nitrot on siitä vielä pienemmät :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä ostin ne emmaljungan duo edget duo s rungolla ja vaikuttavat kyllä niin täydellisiltä! Mahtuu hyvin autoon eikä ole yhtään liian isot. Nitrot on siitä vielä pienemmät :)
Kyllä pitäisi kulkea! Ystävälläni samat ja kehui. Meillä on farkku joten en tiedä mutta kyllä ne aika pieneksi menee. Meillä on ne täys kumit pyörinä kuten kaverillakin ja vaikuttaa täydellisiltäMulla myös nämä haaveena! Kulkeekohan nuo hyvin lumessa? Lunta täällä nimittäin riittää Ja ilmeisesti mahtuu sedan auton peräkonttiin, ettei tarvi farkkua? :)
Mulla myös nämä haaveena! Kulkeekohan nuo hyvin lumessa? Lunta täällä nimittäin riittää Ja ilmeisesti mahtuu sedan auton peräkonttiin, ettei tarvi farkkua? :)
Meillä on myös manduca käytössä, mutta en tykkää kantaa siinä ulkona kylmillä keleillä, kun ei saa lasta tuulelta suojaan. Me ollaan myös ulkoilma ihmisiä ja lähettiin kanssa lenkille heti kun synnäriltä kotiuduttiin. :) Minkä merkin vaunut teillä on nyt ollu?
Muakin on ärsyttänyt miten hirveitä hintoja noista käytetyistä pyydetään. Kun etsittiin kakkosautoon turvaistuinta, niin usein 1-2 v vanhasta mallista pyydettiin Torissa käytettynä lähes sama hinta kuin uusimmasta mallista uutena, ja jopa enemmän kuin esim. verkkokaupat pyysi siitä samasta vanhasta mallista käyttämättömänä. Tuntuu, että tietyillä vaunumerkeillä on vähän samaa vikaa.