Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
en oo kuullut. Saakohan niitä vaikka asuu täällä landella 

noi vaunut on vaan niin mun. 
en tiedä mutta musta kannattaa käydä lastentarvikkeessa tai vastaavassa testaamassa erilaisia vaunuja ja mitä ominaisuuksia niissä on. Niin jos ei ole entuudestaan kokemuksia. Vaikka sitten hankkisi käytettynä muualta. Siten osasin valita meille noi ja oon niin rakastunut noihin. 
näitä minä oon kattonuMe ostettiin esikoiselle Tutek Turranit, ja ollaan oltu enemmän kuin tyytyväisiä. Niissä on isot, siis todella isot, ilmakumirenkaat. Ei tehnyt heikkoakaan kävellä paria kilsaa 10cm lumihangessa. Niissä on metallinen se alahäkkikorisysteemi ja erikseen vaunu- ja ratasosat. Hoitolaukusta sai mukana, ym. sade- ja ötökkäsuojat. Ja sitte siihen lisäksi ne on kauniit, eikä maksanut uutena kuin 499. En usko että samalla hinnalla saa parempia vaunuja mistään. Ainakaan uutena.
Oho, mikä mainospuhe [emoji16] :D
Mutta nyt vähän ärsyttää ku pitää ostaa tuplat ku esikoinen on 2v 1kk marraskuussa. Vai pärjäisköhän sitä vaan seisomalaudalla. Vaikeita kysymyksiä ku ei oo kokemusta :S