Ostin plussaus päivänä kahdet legginssit, sukupuoltahan ei toki tiedetä mutta noi on tyttöjen röyhelöpylly legginssejä, ihan kauppareissulla ns.ruokakaupasta tarttui mukaan. Oli vaan niin söpöt että oli pakko ostaa
Muuten nyt yritän malttaa mielen 1/3 yli, enemmän hankintoja ns. turvallisemmilla viikoilla.
Rakastan suomessa Kappahlin Newbie- sarjan vaatteita, hempeitä ja söpöjä. Täällä ei oo niitä saatavilla, enkä näillä näkymin tuu ennen synnytystä (kuulostaa hassulta) käymään suomessa. Sisko on tulossa 2 kk päästä käymään, arvatkaa vaan tekisikö mieli tehdä kunnon kauppalista
ehkä jotain pientä tilaankin, mitä täältä ei ehkä saa :) Vaatteet täällä aika äklöjä, 90-luvun luutuilta näyttää,, yhyy! Haluun pukea mun vauvan söpöihin vaatteisiin, onneksi on sentään H&M, Zara jne.
Vaunuista kun oli puhetta niin ajatuksen tasolla oon päättänyt Bugaboon Donkeyt hankkia, niistä olen saanut paljon kehuja kuulla. Miellyttävää lisäksi silmää,...muttei kukkaroa!
Meillä 1. lapsi tulossa niin kaikki täytyy hankkia, kavereilta ja sukulaisiltakaan nyt ei pysty perimään kun asutaan täällä merten toisella puolella. Yksi asia mikä kovasti harmittaa on vauvan kehto (korikehto joka hankittu aikoinaan kun minä synnyin), sitä ei pakattu mukaan muuttokuormaan eikä oikein lentokoneella järkeä tuoda.
Enköhän keksi ratkaisun, heh.
Tekis niin mieli lähteä vähän vauvanvaatteita ja juttuja hipsuttelemaan kaupoille, mutta toistaiseksi yritän malttaa!