Hankinnat

Onko kellään ollut käytössä nabby? Tai suunnitellut ostavansa.

Meillä on ollut tuo avent, mutta ei kestä pakkasia ja "poltti" lapsen yksikön akun. Ärsyttää, että syövät paristoja sikana ja sitten jos käyttää verkkovirralla, niin tosissaan meidän laite ei kestänyt sitä. Toki voi olla maanantai versio tai se, että mies unohti sen seinään aina "vähän" pidemmiksi ajoiksi :D

Mutta juu, edessä olisi jälleen itkarin osto...
Huutelen maaliskuu 2016- ryhmästä että ostettiin Nabby mutta siinä on niin heikko kantavuus että ei toimi ilman että pitää ovia auki, esim jos vauva nukkuu makkarissa ei voi pitää ovea kiinni tai yhteys katkeaa tai istua takapihalla ja vauva nukkuu sisällä :sad001 ollaan juuri laitettu palautetta, ehkä meidän on joku rikkinäinen kappale. Kaverin ikivanhoilla hälyttimillä ollaan pärjätty tosi hyvin (oiskohan just Aventit) ja esimerkiksi kesän ulkomaanreissua ei oltaisi Nabbyllä selvitty kun yhteys katkeilee koko ajan.

Tosi hyviä ominaisuuksia Nabbyssä kyllä on ja koko on kivan pieni, mutta meidän ei toiminut, katsotaan saadaanko (huolitaanko) uusi :)
 
Hei kiitos tästä! Hinta on meinaan aika kova, niin ei todellakaan kolmekerroksiseen taloon viitsi ostaa huonoa kantavuutta ja ulkonukutuksiin...
 
Meiän ei tullu missään vaiheessa hankittua itkuhälytintä, kun kerrostaloihmisinä nää meiän asuinläänit on niin rajotettuja :P
Pari kertaa oli kyllä esikoisen kanssa joku reissutilanne, milloin se ois ollu kyllä näppärä, mutta jäipä hankkimatta lopulta kuiten.
Nyt aattelin kattoa jos tulee käytettynä vastaan jostain, kun suurta käyttötarvetta meille ei varmaan edelleenkään tuu.
 
Myöki asutaan kerrostalossa, mutta kätevä se on jos käy jossain muualla ja nukuttaa ulkona :)
 
Kerrostaloasukkina meillä ei ole ollu muutaku satunnainen tarve itkarille, ja sillon on pärjätty miehen luuriin asennetulla baby monitor- sovelluksella. Eli miehen luuri jätetään vauvan lähistölle ja ku itku alkaa niin sovellus soittaa mun luuriin. Ei tarvi kantavuuksia miettiä ku kännyverkko toimii kyllä :)
 
Mie en oo tuommosesta ikinnään kuullukkaa :D
 
Mä himoitsen niitä preecon baby merc, lähinnä koska limenvihreät ❤ mutta lieköhän kuinka hyvät?
 
Meillä on emmaljungan duo edget, ei kyllä kätevimmät kaupoilla pyöriessä mutta muuten on olleet kyllä aivan loistavat ja meidän tarpeisiin sopivat :) kulkee ainakin kyllä kelissä kun kelissä mukavan kevyesti :)
 
Meillä on tällä hetkellä brio smilet. Tykätty tosi paljon. :) nyt mietinnässä kun 2,5 vuotta tulossa ikäeroa että ostetaanko sisarusrattaat vai entisiin rattaisiin bumbrider seisoma/istumalauta. Onko kellään kokemuksia tuosta bumpriderista? :)
 
Meillä on Emmaljungan Citycrossit. Nyt oon vaan miettinyt, kun esikoinen on vauvan syntyessä 2v1kk, että tarvitaanko me tuplat vai riittäisikö seisomalauta.. Jos tupliin päädytään, niin fiksuinta olis varmaan myydä nuo Citycrossit pois ja hommata jotkut, mitä voi käyttää yhdellä, mutta joista saa myös tuplat..
 
Marke, meillä tulee sama ikäero ja myös pohdinta käynnissä, riittäiskö seisomalauta.
 
Täälläkin n.2v 2kk ikäero ja oon ajatellu vakaasti selvitä ilman tuplia :joyful: esikoinen on ihan mielettömän reipas kävelijä jo nyt ja seisomalauta sit lisäksi :)
 
Meillä edellisillä oli tuo ikäero ja hyvin meni seisomalaudalla...nyt tulee jälleen sama ikäero 2v 2kk joten seisomalauta ja citycrossit meilläkin käytössä tässä.
 
Meillä ikäero on 2v5kk ja esikoinen kävelee aika reippaasti myös. Mä aattelin hankkia meidän Ora-vaunuihin seisomalaudan. Esikoinen kävelee nyt mieluummin kuin istuu rattaissa, toki mieli voi muuttua, kun pikkusisar menee vaunuissa. Mut ite aattelin, että jos tuplien tarve tulee, niin hankin sit käytetyt.
 
Meillä on nyt tupliksi Emmaljungan double viking 735 ja yhdelle perus viking (ja Quinny zapp matkaratas ja vanha EJ mummolarattaina) Mutta kuolaan kyllä ihan hirveästi uuden Emmaljunga Nxt90 perään :rolleyes: Pitää käydä kokeilemassa onko niin ihanat kuin miltä näyttää.
 
Meillä Baby Jogger City Selectit, joihin ostettiin heti uutena kaksi istuinta ja yhdet koppakankaat. Ikäero 1v 7kk. Vaikka esikoinen menee ja kävelee kovasti, niin me liikutaan kuitenki niin paljon, et pakko olla rattaat molemmille. Esikoisella nuo rattaat on menny yhellä istuimella ja tupliksi muutetaan ne eka kytkemällä koppaosa helmikuiselle ja myöhemmin istuin. Istuimet ovat peräkkäin, vastakkainkin käännettävissä, joten tilaa on mennyt vain yksien rattaiden verran. Mä oon ollu tosi tyytyväinen noihin. Ei oo tarvinnu erikseen matkiksia, ku nuo on niin näppärät ja kulkee aina mukana.
 
Nabbya täällä kans mietitty. Jos jollain ollut olisi kiva kuulla suosituksia kun on tuo aika sijoitus itkariksi kuitenkin :-)
 
Meille tulee todennäköisesti Oran uusi versio (olikohan Unto)? Ne tulee myyntiin syyskuussa. Jos ominaisuudet miellyttää yhtä paljon kuin ulkonäkö niin ne on meidän valinta.

Päädyin uusiin vaunuihin, koska käytetyt on kauhea viidakko ja pyyntihinnat aika kovia vanhoistakin vaunuista.

Itkuhälytin ja rintapumppu pitää hommata vielä.
 
Takaisin
Top