Hankinnat

Onpa hyvä, että puhuitte Bola-koruista!
Olin unohtanut, että mullahan on sellainen, täytyykin kaivaa se esiin taas :)
 
Isäntä ei ihan ymmärtäny tota bolan ideaa, ku selitin. Luuli ensin korua kissojen leluks sen kilinän takia. :rolleyes:
 
Mulla on Bola-koru. Jäi kyl aika minimiin itsellä sen käyttö. Kaupassakaan en kehdannu kilisemällä kerätä lisää huomiota ison mahani lisäksi. :angelic: Muuten nätti kilkehän siinä on.
 
Kyllähän se bola ihan kuuluvasti kilisee/helisee ja tosiaan kissat oli siitä heti kiinnostuneita.
 
Tämmösellä shoppailuinnokkaalla ihmisellä on kovat paikat kun ei voi heti kaikkea ostaa :hilarious: välillä iskee hirvee shoppailukuume mutta onneks järki sanoo että _mitään_ ei osteta ennenkuin se on "turvallista"! Kovasti kuitenkin on jo tullu neulottua pieniä sukkia, housuja, haalareita jne. Ne ei jotenkin tunnu niin pahalta kuin ostetut vaatteet.
 
Itse esikoisen kohdilla laitoin kaikki tilaukseen, kun tuli rv12 täyteen ja ultrassa käytyä. Niin malttamaton esikoisen aikaan, mut nykyään osaan ottaa iisimmin, kun kaikkea ei tarvi uudestaa ostaa ja hitsi oikeesti mikä rahamäärä niihin menee. :grin
 
Mä oon yrittäny miettiä millasen sängyn ostan tolle kesäkuiselle, kun marraskuinen tarvii sitten ton pinniksen. Oikeastaan muuta ei tarvita, mitä nyt joku lipasto vauvan vaatteille. Jos tyttö tulee, niin vaatteetkin on valmiina :)
 
Meillä esikoinen rupes nukkumaan juniorisängyssä 1v4kk iässä. Ja pinniskin meiltä löytyy, mikä onkin mun omia peruja :wink Isoimmat hankinnat siis puuttuu tuplat ja kaukalo ja hoitoalusta. Muut onki sitten vielä tallella. :) Noihinkin kyllä uppoo jo pelkästään paljon rahaa, että onneksi ei ihan kaikkea tarvitse hankkia uusiksi.
 
meillä esikoiselta kaikki jäljellä, jos tyttö tulis nii tietty haluisin kaikkii mekkoi yms :D ja ois ihanaa uudet rattaat ja sisarusrattaat pitää hommata.

Mä toivon et tulis tyttö just noiden mekkojen yms hepenien takia :D Mekin tarvitaan uudet rattaat, kun vanhat ei mahu nykyisen kodin hissiin!! :sad001 Ei vaan oikeen olis varaa, enkä oo niin himoliikkuja et kantsis uutena ostaa, mutta onneksi on aikaa selailla kirppareita :)
 
Me ostettiin jo kirppikseltä hoitopöytä! :D esikoisella ei ollut, mut nyt me haluttiin ja löytyi just meille sopiva hyvään hintaan. Sitä voi onneks pitää normi pöytänä siihen asti kun vauva syntyy :)
 
Joo, mä haluisin ne kaksos rattaat tietty ja sit uudet normi rattaat jos yksinnää käy, tuleekoha käytettyy :D yhet ois edulliset fb kirpparil uudehkot mutta siniset, hmmh oon unelmoinu mustista ja vissiis matkarattaat tällä nyt , hankalaa ku ne miljoonii halua
 
Kirppikselt saa hyvin kaikkee kätettynä, meillä uutena oli vaa äp pakkaus ja sit jtn vaatteit mitä saatii ja pari ostin uutena loput käytettynä
 
Meillä ois melkein kaikki valmiina uutta tulokasta varten kun ikäeroa tulee ehkä 1v11kk. Mietin että tuplarattaita en hanki kun on ihanat emmaljungat sport rungolla esikoisella, siirtyis sit uus tulokas niihin ja alkuun tarvittaessa vauva kantorepussa ja esikoinen rattaissa. Gracon turvakaukalon ja matkarattaat myin pois kun en tykänny, tilalle ostettiin mamas&papas matkarattaat jotka on ihanat! Kaukalo on siis hankittava. Esikoiselle tuli hätäsenä hankittuu gracot kun luulin että millää muulla merkillä ei löydy matkarattaisiin yhdistettävää kaukaloa, nyt tiedän että niitä on kun adaptereilla saa liitettyy, hankintalistalla siis mamas&papas rattaisiin sopiva kaukalo cybexiltä. Pojalle ois vaatteita valmiiks, tytölle pääsis ostamaan paljon uutta :wink
 
Ainiin ja tripp trapp syöttötuoliin newborn set (ja toinen tripp trapp syöttötuoli) että vauva pääsee alusta asti ruokapöytään muun perheen kanssa :) Esikoisen aikana liian myöhään tajusin että ois ollu tosi kätevä.
 
Meillä on perus syöttis esikoisen jäliltä. Esikoinen istunut juniorituolissa 1v9kk alkaen. :) Sitäkään ei, huh, tarvi hommata!
 
Takaisin
Top