Hankinnat

Jos joku haluaa rakastua vaunuihin niin suosittelen Crescent Classiceja. Niiden jälkeen briot, emmaljungat tuntuu hirveiltä ja mahtuu sedan auton takalootaan :) Kävelin pojan kanssa niil puol toista vuotta reilu säässä kuin säässä ja maastossa kuin maastossa päivittäin 10-20km, kunnes Finnair rikko ne joulukuussa ja saatii tilalle emmaljungan scootterit ja itken verta ja lenkkeilyt nykyää 0. Ja vaunut olivat muute hyvät juostakin!
 
Muokattu viimeksi:
Aattelin etten mitään vielä hanki vaan kun tänään kirpparilla kävin niin.... :D äitiysvaatetta; 2 farkut, 1 collegehousut ja 10 t-paitaa tarttui matkaan. Kaikki alle 20e:lla. Ihan mun "näköisiä" ja kokoisia ja 1 body ❤
Joo ja vielä viides testi sitten piti aamulla tehdä no eka digi että vähän selkoa viikoista.

Vaunuja vähän katselin tori.fi
Ja turvakaukaloa... Telakallisen hankimme ja vaunut perus emmaljungat tai briot kunnon renkailla.
13c5ab845b4961677e47e922c9ad40a3
 
Mulla farkku avensis ja tilaa on! Mahtuu tosi hyvin vaunut ja muut tarvikkeet tonne perälle, turvakaukalo mahtuu telakan kanssa ja nyt se vaihdettiin toiseen istuimeen, kun tyttö ylitti 9kg rajan :) Suosittelen ehdottomasti.

Muoks. Siis tavaratilaan mahtuu vaunut ja muuta kampetta, esim. v.loppu reissuun tarvittavat. Ja takapenkkikin tosi tilava.

Okei, kiitos suosituksesta! Tarviipas puhua miehelle :)
 
meillä esikoiselta kaikki jäljellä, jos tyttö tulis nii tietty haluisin kaikkii mekkoi yms :D ja ois ihanaa uudet rattaat ja sisarusrattaat pitää hommata.
 
Meilläkin esikoiselta kaikki jäljellä :) jos uusi tulokas on poika niin sitten pitää jonkin verran uusi vaatteita hankki, esikoisella aika paljon tyttömäisi vaatteita :) en tiiä vielä ostetaanko tuplarattaat vai menenkö pakolliset käynnit kuopus kantoliinas ja esikko rattaissa. Pohditaan vielä. Esikko 1v9kk kun kuopus syntyy :)
 
Jos tyttö tulee niin kahen isosiskon vaatteet on jäljellä. Ja muutamia poikien vaatteitakin löytyy isoveljen jäljiltä. Sisarusrattaat pitäs varmaan hankkia.
 
Jos joku haluaa rakastua vaunuihin niin suosittelen Crescent Classiceja. Niiden jälkeen briot, emmaljungat tuntuu hirveiltä ja mahtuu sedan auton takalootaan :) Kävelin pojan kanssa niil puol toista vuotta reilu säässä kuin säässä ja maastossa kuin maastossa päivittäin 10-20km, kunnes Finnair rikko ne joulukuussa ja saatii tilalle emmaljungan scootterit ja itken verta ja lenkkeilyt nykyää 0. Ja vaunut olivat muute hyvät juostakin!

Ite tarttisin hyvät vaunut työntää soratielläkin, koska tulen liikkumaan niiden kanssa paljon kuitenkin. Googlettelin näitä, niin urheilukaupoissako näitä siis myydään?
 
Aikasemmin intersportin linkkejä tuli ja muita urheilukauppojen et sieltä niitä sais ja nyt ei tullukkaa :D mitähän mä oon kattonu.
 
Meillä on brion double wave kaksosten rattaat olleet jo vuodesta 2011. Päivittäisessä käytössä,pitkiä lenkkejä tehty. Kulkee hyvin metsäteillä,poluilla ja lumessa ja loskassa. Isot hyvät renkaat ja hyvin mahtuu kaksi lasta kyytiin, vielä 2 v ja 3v mahtuivat hyvin vierekkäin istumaan ja tosi kevyet työntää. Vaunut on kyllä ollut sellainen ostos ettei ole tarvinnut kertaakaan katua. Hyvin kestäneet vaikka niillä on rymyytetty jos minkälaisessa maastossa
 
Ite tarttisin hyvät vaunut työntää soratielläkin, koska tulen liikkumaan niiden kanssa paljon kuitenkin. Googlettelin näitä, niin urheilukaupoissako näitä siis myydään?


Calendula: jollyroom.fi on ainakin näitä. Muita en nyt tähä hätään muista. Itse ostettiin noi Lekmeriltä, mutta heiltä on edustus hävinnyt, vissiin siirtynyt jollylle. :)
 
Muakin alkoi noi Crescentit kiinnostaa, kun on koira, ja muutenkin tullaan asumaan maalla, missä on pakko päästä joka maastossa ja säässä. Tuossa lukee, että on säädettävä työntöaisa, tietääkö joku, kuinka alas se menee?
Mä olen tosi pikkuinen, esim. Emmaljungat yms jätän heti pois laskuista, kun ne on niin korkeat (olen käynyt liikkeessä testaamassa). Vanhemmilla lapsilla meillä oli Teutoniat, aivan ihanat ja sopivat.
 
Siinä se työntöaisan "pääty" mitä voi vielä säätää ja edellisissä omissa meni ainaki iha limittäin, että luulen jotta yllät. Mites pitkä olet?
 
Mä olen 150cm.
Teutonian työntöaisan sai niin alas, että ihan pikkulapsikin pystyi niistä pitämään kiinni.
 
Mie oon 165cm niin entisissä sain sen päädyn niin alas, että jouduin kumaras kävelee. Veikkaan siis, että menee. :) Me ei olla nimittäin kovinkaan pitkää perhettä itekään.
 
Varsinaisia vauvahankintoja en oo vielä tehny. Kovasti oon kyllä surffannu netissä ja tutkinu vaunuja. Mut eilen tilasin pari masutuubia ja bola-korun, kun oli noista yhteistarjous.

Haluaisin käydä Hki:ssä Lapsimessuilla hypistelemässä kaikkee ja koeajamassa vaunuja, vielä ku sais isännän mukaan. Meiltä vaan tulee useempi sata kilsaa matkaa.
 
Vaunut ja turvakaukalo. Sellaiset vaunut varmaan missä metallinen tavarakori. Vaatteita myös. Mutta otan ihan rauhallisesti nyt ainakin vielä. Tutkin jo kovasti vaunuja.
 
Takaisin
Top