Hankinnat

Aiotteko käyttää bola-korua? Tai hankkia? Miulla on muutama tuolla jemmassa ja olis ihana ottaa nekin jo käyttöön ♥️. Ostin joskus eBaysta, olivat aika edullisia ja nättejäkin vielä. Toki ihan rihkamaa, mutta ei sillä ollut miulle merkitystä.

Mikä se on? En ole kuullutkaan..
 
Mikä se on? En ole kuullutkaan..
Sellainen helisevä "koru", yleensä pallon muotoinen. Sitä pidetään odotusaikana nauhassa vatsan päällä ja kun liikkuu niin se helisee. Vauva kuulee sen ääneen ja oppii tunnistamaan sen ja se voi rauhoittaa syntymän jälkeen se tuttu ääni. Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta ajatuksena tuo on minusta aivan ihana.
Googlaamalla löytyy varmasti kaikkia erilaisia malleja.
 
Mää käytin esikoisen raskausajan Bolaa, mutta se sitte jäi synnytyksen jälkeen :/ Tuolla se kaapissa odottaa masun kasvua ja käyttöönottoa :)
 
Mä sain mieheltä joululahjaksi bola korun ja ajattelin alkaa käyttää sitä rv12 jälkeen :Heartred mammahousuja ajattelin vkl käydä ostamassa kun ei oikein omat mahdu tai ainakin kiristävät liikaa. Tänään Rv9+2
 
Nyt on Unbornheart -doppleri tilattu :P Siis se minkä saa älypuhelimeen kytkettyy. Kunhan saapuu niin varmaan jo malttamattomana koitan, mutta oon päättäny et jos ei kuulu nii en vaan osaa tai on liian aikasta :) Tänään siis 7+5 (vielä hetken) mut meneehän täs vielä useampi päivä että saapuu, kun on viikonloppukin.
 
Nyt on Unbornheart -doppleri tilattu :P Siis se minkä saa älypuhelimeen kytkettyy. Kunhan saapuu niin varmaan jo malttamattomana koitan, mutta oon päättäny et jos ei kuulu nii en vaan osaa tai on liian aikasta :) Tänään siis 7+5 (vielä hetken) mut meneehän täs vielä useampi päivä että saapuu, kun on viikonloppukin.
Meillä on toi sama doppleri hankittu edellisessä raskaudessa. On kyl näppärä kun laskee ne sykkeet. En oo vielä saanut kuulumaan muuta kun omat sykkeet. Pari kertaa oon kokeillu.
Rv 9+6
 
Nyt on Unbornheart -doppleri tilattu :p Siis se minkä saa älypuhelimeen kytkettyy. Kunhan saapuu niin varmaan jo malttamattomana koitan, mutta oon päättäny et jos ei kuulu nii en vaan osaa tai on liian aikasta :) Tänään siis 7+5 (vielä hetken) mut meneehän täs vielä useampi päivä että saapuu, kun on viikonloppukin.

Minä kanssa kävin tuon saman hakemassa eilen verkkokaupasta, mutta ei sillä vielä kuulunut kuin omat sykkeet. :wink Mutta on kiva kun mieskin voi katsella sitä näyttöä sitten samalla kun se on liitettynä iPadiin (tai puhelimeen).
 
Mulla on parikin Bola-korua, joita olen käyttänyt aikaisemmissa raskauksissa. Aion ottaa käyttöön nytkin.
Muutenkaan ei tule suurempia hankintoja vastaan, kun kaikki on jo valmiina. Ainoat on uusi tripp trapp tulokkaalle ja sisaruslauta esikoiselle tuplarattaisiin. Siinä sit työntelen kolmea. :)
 
Voin suositella tukisukkia :-D Otin ne nyt heti käyttöön kun muistin missä ne olivat säilössä edellisestä raskaudesta :)
 
Ai niin, tukisukat! Ostin viime rakkaudessa tuki sukkahousut, kun ne koin helpommaksi. Niiden ohjeissa oli, että käyttöikä olisi vain 6kk. Ne sukkikset maksoivat muistaakseni 160-180€! Nyt en kyllä sellaisia uudestaan osta. Kiva niitä on varmaan kesähelteellä yrittää tunkea jalkaan :cool05
 
Miulla oli viime raskauden lopussa käytössä polvipituiset tukisukat. Voi olla että jää tällä kertaa käyttämättä..
 
Mä käytin esikoisesta lähes koko ajan, kesälläkin :D Ainut kerta kun en saanut niitä ahdettua jalkaan oli lentokentällä rv32 kun tultiin Rodokselta jossa ennätys helteet ja oli jalat vähän turvoksissa :p
 
Käytin lentomatkoilla ja sit lopussa kun turvotti ja jalat väsy. Varmaan kesällä tarviis enemmin, mut jotenki ei houkuta ne sukat jos on hellettä.. Kassellaan :D
 
Mulla on tukisukat nyt jo jokapäiväisessä käytössä jalkasärkyjen/jomotusten takia. Ovat kyllä auttaneet! :)
 
Tintsu, ohhoh onpa noi tyyriit :eek:. Mitä ne niinku käytännössä tekee? Nimimerkillä en (vielä) koskaan tarvinnut :rolleyes:
 
Sinna, onko sulla raskaudesta johtuvaa särkyä jaloissa vai ihan jotain muuta särkyä? Mulla on öisin usein levottomat jalat ja varsinkin ekan raskauden loppuvaiheissa ihan sietämätön ongelma, että auttaskohan noi siihen :grin
 
Mie oon ostanu omat tukisukat apteekista. Myös esim. Anttilasta saattaa löytyä lentosukat nimellä, jotka on vähän kevyemmät ja edullisemmat.
 
Mä ostin ihan Prismasta ja toimii vieläkin (3v. ostettu). Makso jonkun +10€.

Nyt sain kaverilta "lainaan" tukisäärystimet ja ne on varmaan vähän mukavammat kesällä kun ei ole sukkaosaa :)
 
Takaisin
Top