Meillä on itse asiassa Mamas&Papasin sellaiset "prametet" eli ne on kuin matkarattaat, jotka saa kuitenkin vauvalle sopiviksi vaunuiksi. Ihan superkevyet ja pieneen tilaan menevät, mutta tietysti vähän "rimppanat", kun ovat lähes sateenvarjorattaiden keveysluokkaa. Nää on meidän kolmannet rattaat, kun yhdet (kolmirenkaiset, tukevat Teutoniat) on mummolassa matkakäytössä ja vanhat ABC Designin lastenvaunut odottavat talvea (ovat todella tukevat, isorenkaiset ja niissä on lämmin koppa / lämpöpussi). Ostettiin tosin kaikki käytettyinä, niin hintaa on ollut yhteensäkin alle satasen kevyesti. Kohta saa kyllä kaivella jo nuo isot rattaat esille, ei tässä niin kesää enää ole.
Mulla kutkuttaisi hankkia ihan kunnon lämpöpussi, tyyliin untuvatäytteinen ja taljallinen. Mun hoitolapsilla oli sellainen ja oli ihan superkätevä, kun viileämmillä keleillä pystyi laittaa lapsen kiinni rattaisiin, pukemaan vaan kypärämyssyn, tumput ja villasukat ja vetämään vetoketjun kiinni. VIelä viileämmillä keleillä riitti villapuku, sitten pakkaskeleillä piti vasta ulkohaalaria laittaa. Käytettynä mä sen(kin) ajattelin löytää, opiskelijabudjetilla kun edelleen mennään.