Hankinnat

Anteeksi, mutta naurattaa kun täällä pinnis koottu rv 27! :)

Tiedän kyllä tuttavapiirissä monia, jotka jättäneet kaikki viime tinkaan juuri jonkun hassun uskomuksen takia, että jotain voi mennä pieleen tms. Itse yritän malttaa olla pesemättä kaikkia pieniä vaatteita vielä, että on jotain "hösättävää" sitten vajaan 8vkon päästä kun mammaloma alkaa!

Meillä taas pinnikset ja kaikki hoitopöydät jne on ollu jo monta viikkoo sitte valmiit.. Vaipoista lähtiin kaikki jo oottaa. Halusin ite laittaa kaiken ajoissa, siksi että koskaan ei tiedä milloin joutuu lähtemään synnärille. Tän mun menneisyyden takia voi tulla lähtö koska vaan.
Kivempi sitten myöskin ettei tarvii älyttömän ison mahan kanssa enää touhuta. :)

Ittekin yrittäny muka siten suunnitella että riittää vielä joulukuun vaihteeseen tekemistä, mutta jos viimeiseksi asiaksi jättäis tuon pinnasängyn laittaminen valmiiksi lakanoita myöten :) Varmaan tulee sairaalakassikin kasattua ja purettua monta kertaa ihan vaan että saa hypistellä niitä vaatteita ja varmistaa että kaikki on ja sit kattoa vielä lipastoonkin että jos sittenkin vaihtais jonkin vaatteen toiseen :D

Oliko huomiseen? Ainakin tarjouslehden mukaan. En sit tiedä antavatko olla niin pitkään ku pupuja riittää.

Tosi huonosti oli mitään infoa tosta kampanjasta cittarissa missä kävin (puputkin laatikossa ihan siinä nurkassa, eikä mitään muuta kylttiä tarjouksesta). Eli jos en täältä olisi asiasta lukenut niin olisi mennyt tämä ihan ohi!! :)

Laita joku muu käymään huomenna? Ainakin tarjouslehdessä se pitäis näkyä ku nehän on kauppakohtaisia.

Mikä Tytsy on siun lähin citymarketti?

Missä niit tarjouksia on, oon vkl viettämässä sadan kilsan pääs lähimmästä, nii ei itse ainakaa pääse :)

Barbatipu, tiedän tunteen. Täällä mennään samoilla linjoilla. Haluaisin jo kasata pinnasängyn, mutta isäntä sitä mieltä, että eihän sitä nyt vielä tarvii.. Kuulemma ainakin joulukuulle menee ennenkun kasataan.. Höpö höpö, vielä minä sen ympäri puhun. Sen verran vielä voi odottaa, että saadaan patja hommattua, sinne varmasti laitan sen kasaus puuhiin.. :D muutenkin haluaisin jo pikkuhiljaa laitella paikkoja pientä varten kuntoon.. <3

Munkin tekis mieli kasata pinnasänky jo nyt, mutta kun makkarista tulee aika ahdas niin parempi varmaan odottaa joulukuuhun.

Kyllähän se aika aikaselta tuntuu kasata tavarat, mutta kun pikkunen tuntuu vaan niin paljon todellisemmalta kun tavarat on jo odottamassa paikoillaan. (Pinnis kasattu jo kuukausi sitten ;) )

Mulla on ratkasu teille, joiden puolisot on pinniksen kasausta vastaan vielä tässä vaiheessa:
Työkalut kauniiseen käteen ja kasatkaa itse. Kun sitten miehet huomaa, että toi nyt ei millään onnistu (tai pelkäävät kokevansa miehisen kolauksen), niin johan sitten kohta kasaavat. :D

LilMinni, erittäin hyvä ratkaisu :)

Esikoiselle kasasttiin pinnis ku jäbä oli 2viikkonen (sit raskin laittaa pinnikseen).. Odotusaikana ei kasattu ku se ois ollu liikaa eessä.

Takaisin