Noista kestoista sen verran, että niitä on niin monia erilaisia ja niin on meitä käyttäjiäkin, että uskoisin jokaisen, joka asiasta oikeasti innostuu ja niitä vähänkin kokeilee sitten löytävän sen, mikä parhaiten sopii itselle ja sille omalle lapsukaiselle. Minä noihin sekosin tuon neljännen lapsen kanssa ja alkuun tuli kokeiltua mm. harsoja (tosi hyvä ihan pienellä samoin yhdenkoon vaipat mielestäni), AIO-vaippoja (eli niitä, joihin ei tarvitse topata mitään) ja pul-kuorisia taskuja j(noista edelleen yksi merkki, Ronja&Roope mieluinen) ja myös sisävaippa-villahousu-yhdistelmää, mutta loppujen lopuksi omakseni olen kokenut yhdistelmän sisävaippa+ erillinen kuori ja siinä meidän nelkku (1,5v) edelleen kulkee, hyvin toimii myös TODELLA liikkuvaisella pojalla. Meillä kaikkein parhaiten päällä pysyy sellainen viritelmä, että alla on nepillinen sisävaippa (käytössä sekä taskullisia että muotonommeltuja sisäväippoja, joissa imut sisässä) ja päällä tarrallinen pul-kuori. Sisällä usein kulkee pelkällä sisävaipalla, kuoren vedän päälle siinä vaiheessa, kun puetaan housuja tai vaikka otetaan poika syliin eikä haluta omien housujen mahdollisesti kastuvan.
Oma mutu-kokemus tässä on toiminut parhaimpana opettajana ja oppaana kestovaippamaailmaan. Kauheasti en ole jaksanut noihin ohjeisiin ym perehtyä, mutta ilmeisesti hyvin olen vaipat hoitanut, kun osa yhdenkoon vaipoistakin on jo toista vuotta meillä käytössä ja hyvin pelittävät edelleen.