Mä oon nyt vähän lämmennyt kestovaippailulle, että ehkä sitä voisi kokeilla. Tai siis oon ihan koukussa noihin vaippasivustoihin, kun oon yrittänyt selvittää, että mikä olisi hyvä. (En tiiä tarkoittaako se kuitenkaan, että jaksan sitä rumbaa, mutta innostusta olisi nyt). Eniten kiinnostaisi se harso+villahousu yhdistelmä. En haluaisi kuitenkaan tehdä tyhmiä/turhia hankintoja... Ajattelin, että jos ostaisi vaikka etukäteen yhdetkin villahousut, niin niillä voisi kokeilla. Tehdä en osaa. Ja harsojahan tarvii aina, että niitä sitten iso kasa.
Onko kellään kokemusta noista villahousuista? Kuudes, sinä ainakin sanoit, että teillä on niitä...millaisia sulla on, mitä merkkiä? Oon miettinyt sitä, että lyhytlahkeiset olis ehkä varmemmat, siihen päälle pukis sitten vaikka jalkaterälliset potkarit. Ajattelin ensin ruskovillaa, mutta sitten sain vähän sellaista käsitystä, että nuo hemp hour woolit vois olla vieläkin paremmat, ja ainakin niissä on sitten värejäkin. Ja meneekö villahousut joskus huonoiksi? Eli onko parempi ostaa uudet, vai yrittää löytää käytetyt? Voiko käytetyt olla sitten liian käytetyt? Ja meneekö villahousut heti vastasyntyneelle, vai onko niiden paras aika hieman myöhemmin? Toisaalta joku muu kuori olisi varmaan helpompi, mutta en sitten haluaisi ostaa sellaista, kun jos noissa villiksissä olisi kuitenkin vauvan parempi olla...