Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei mulle kyl sanottu, et se mihinkään tukiin vaikuttas ? Eikä sitä myöskään missään papereissa oo kyselty. Mulle vaan sanottiin, et kesällä tosiaan. Mun diabeteshoitaja taas oli semmonen anorektinen luikku. Nii ja silläki oli itella ollu rd, vaikka kuntoili ja söi oppikirjojen mukaan. Mut joo, ei liittyny hankintoihin.

Pitäs vissii ruveta miettii sitä seuraavaa istuinta...nyt jo ?

Ja täs se taas nähdää, miten erilaisia neuvolat on! Ihan jotenkin hullua.... meidän neuvolalääkäri sanoi, että pitää käydä jos meinaa et joskus asiat lutviutuu helpommin ja meinaa saada jotkut sairaustuet, jos kylmät käy. Joka kylällä eri säännöt ja meiningit vissiin...

Eihän se raskausdiabetes riipukkaan vaan siitä et liikkuuko ja syökö oikein.. siihen vaikuttaa raskaushormonit. Ittelläki oli rd ja vaan yks arvo meni yli yhen pykälän verran ja kotimittauksissa oli ok arvot, ainoastaan karkinsyönnin jälkeen oli paastoarvo pikkusen koholla seuraavana aamuna.

Mikä toi tukijuttu oikein on? Ei oo täällä kukaan puhunu et ois synnytyksen jälkeen pitäny käyä rasituksessa. :eek:

Tää ei nyt kyllä liittyny mitenkäään vauvan hankintoihin :grin

Joo, ei liity ei. Kysykää ihmeessä omista neuvoloistanne ja toimikaa niitten mukaan. Mulla oli ihan ressi sen suhteen, et sinne rasitukseen pitää ehtiä ja tietyn ajan sisällä synnytyksestä. Se lukee viel mulla tuossa seinällä muistitaulussa.. vois näemmä nykii noit vanhoja lappuja jo pikkuhiljaa pois. Mulla oli sillo, siis raskaana ollessa, kaks raja-arvoa, ja vaikka läski oonkin, niin en mä epäterveellisesti syö tai vaa makaa sohvalla. Mun sen hetkinen paino-ongelma johtui ihan liiasta herkuttelusta jonka paan työstressin piikkiin. Mut jos ny sit takas sinne hankintoihin.

Hankin äsken uusia sosemakuja pojalle. :D

Me oltiin eilen esikoisen kanssa Muumimaailman taikatalvessa. Ostin sieltä tuliaiseksi vauvalle marakassin...voi luoja että tyttö rakastaa sitä vempelettä. Voisi vispata sen kanssa loputtomiin :) Täytyy aina välillä ottaa se pois, ettei käsi vallan puudu. Suosittelen!

Toinen leikki mitä tyttö tykkää leikkiä, on tavaroiden tiputtaminen lattialle. Lisäksi hänestä on hauskaa kun muut joutuvat nostelemaan niitä...

Meijän likka sai jalkapallon, sellasen pienehkön tekniikkapallon (mies tietty osti oman lempparijoukkueen pallon) ja on ihan innoissaan. Ottaa sen syliin, nostaa jalat ylös ja työntää sen jalkojensa väliin ja ponnauttaa vekeen. Sit nauraa ja odottaa että joku tuo pallon hälle takas <3

Itsekin pitäis tota turvaistuinasiaa jo miettiä, samoin niitä matkarattaita (sitä Helsingin reissua varten :p)... ja ja ja...

Mä hankin kans pojalle pallon. Ihan tavallisen pallon, sellaisen muovisen muumikuvioillisen. Poika pelkää sitä. Lähelle kun vie nii itku tulee. Höh... :D Mut tykkää katella, jos mä pomputtelen sitä tai heittelen seinää vasten. Se naurattaa ukkelia. Mut ite ei koskekaan, lähtee pois ja melkein itkun kans. Mäkin oon aatellu hommata niitä muumimarakasseja, mut oon oottanu, et poika vähä kasvaa ja unohtanu koko jutun. Vois melkein käydä hakemassa sellaisen tänään, kun käydään ruokaostoksilla.

Meillä on ainakin ihan prismassa myynnissä niitä. Oon monesti kattonu ja ostin sen pallon siitä samasta hyllystä mis niit oli.

Olipa muuten ihana toi musta muumihaalari pojille. Täytyy kattoo löytyskö sellainen samalla reissulla... siinä on tähtiäkin! Kuvioista kaikkein ihanin on tähti. Mulla vois olla joka paikassa tähtiä. Vaatteissa, asusteissa, koristeissa.. you name it. Mä näänkin tähtiä aina.. :schocked028

meijän prismas ei ainenkaa oo muumivaatteita,muutenkii tosi surkeet valikoimat siellä,sen takia ostan tytön vaatteetkii cittarista.

Onpa harmi jäde. Me ollaan ostettu paljon prismasta vaatteita pojalle ja saa vielä niin hyvät s-bonukset, Tosin ihan yhtä kivoja vaatteita on cittarissakin ja sieltäkin tullu jotain ostettua. Me ny vaa ollaa keskitetty tuohon s-ryhmään, nii harvemmin tulee käytyä cittarissa. Cittaris on monesti hyviä tarjouksia, joitten takia saattaa tulla käytyä.

mä kans teen kaikki muut ostokset s-ryhmän kaupoissa,paitsi ne vaatteet.tosin on mulla plussakorttikii just kaikkien plussatarjousten takia.

Ostin juuri sen pakkauksen, josta Simbulaattori puhui. Kaverin poika sai sinisen ja meidän tyttö punaisen marakassin :) Siitä saa vauva hyvän otteen heilutella. Mä myös katselin m.maailmassa sitä tamburiiniä, olisin sen myös halunnut ostaa ja esikolle muumi kitaran. Mutta ne jäi vielä kauppaan :)

Niin, oishan se kiva kaikkee ostella, mut sit täytyy aina koittaa olla järkevä, ettei ny iha jokasta ihanaa juttua hanki. Mut sen mustan plaston mopon mä ostan sit pojalle.. se on ihan ehdoton! Saa sillä sitten huristaa mielin määrin. :)

Arvatkaa odotanko innolla seuraavaa plussa-postia. Siis keskitämme kans S-markettiin kaikki päivittäistavara sydeemit, mut nyt ostettiin ekaa kertaa elämässämme sohva. Avokulmalla, kappatyynyillä aah.. Yli tonnin maksoi ja saimme 10xbonukset :excited001 Ja siis emme ole rahoissa.. Säästimme vain veronpalautuksista sohvaan :smiley-ashamed005

Takaisin