Itse periaatteeni tietäen lähden kyllä kestovaippoja testaamaan. Miehen mukaan "asiasta vielä keskustellaan", mutta tiedän kyllä miten se keskustelu tulee menemään...
Koen vain niin paljon luontevammaksi itselleni edes testata sitä. Ystävä kun vielä sanoi että hänellä on jemmassa läjä kestovaippakamaa kun oli ajatellut esikoisellaan testata, muttei sitten jotenkin vain koskaan saanut aikaan... Niin ei tarvitse lähteä edes hankkimaan niitä erikseen.
Muuten sitten ajattelin sinnikkäästi odotella kaikenmaailman hankintojen kanssa ihan sinne loppumetreille... Jos suinkin kykenen.
Sen verran annoin itselleni periksi että jotkut pikku töppöset saan virkata tässä ihan kohtapuoliin, ja ehkä jotain peittoa voin aloitella väkertämään sitten ultran jälkeen...
Luulen että esikoisen kanssa helposti lähtee mopo käsistä hankintojen suhteen, ja sitä haluan välttää loppuun asti. Tulee omille vanhemmilleni olemaan ensimmäinen lastenlapsi niin pahoin pelkään että kyllä sitä roinaa joku muu hamstraa munkin puolesta! Miehen esikoiselta kumminkin on jossain jemmoissa jotain isompaa, kuten sänky ja ratttaat. Ja tuo samainen ystäväni sai juuri kesäkuussa kolmannen lapsensa niin sanoi että tavaraa sieltä löytyy, ei tarvitse kuin kysyä. Äitiyspakkauksen ajattelin että ilman muuta ummikkona haluan. Niin katselee sitten rauhassa mitä sitä oikeasti tarvitsee itse hankkia. Autoon joku turvakaukalo kun asutaan sen verran syrjässä ettei täältä julkisilla pääse minnekään.
Kantoliina varmaan noiden kestovaippojen lisäksi ainoa asia mistä olen jo aikaa sitten päättänyt että tulen testaamaan, niin varmaan liinan voisi jossain vaiheessa hankkia ja ruveta niitä sidontoja ihmettelemään.
Täältä kyllä hyvä lukea että mitä varsinkin konkarit tulee hankkineeksi etukäteen jemmaan! Kun itse tosiaan sen verran sokkona menen tämän asian suhteen, niin paljon on jo tässä ketjussa tullut sellaisia asioita mitä ei mulle olisi pieneen mieleenkään tullut (ne siteet itselle!).