Mä löysin torista lähes uutta vastaavat Emmaljungat, Duo Mondial tarkemmin, eli se nahkakuosinen. Oli vielä kohtuu halvalla sen kuntosiks, joten pakko ne oli sit ostaa.. Mut on ne hienot
Pitää kerran päivään käydä katsomassa vieläkö ne on tulevassa lastenhuoneessa ja vähän työnnellä ees taas ja hymistä ku ne on niin ihanat
Tarkotus oli katella vasta loppuvuodesta vaunuja, mut sattu nyt pistämään silmään...
Miehen serkulla olisi ollut myydä Emmat alumiinirungolla, mut mä oon ehkä vähä vaunurasisti.. Tosin asutaan niin syrjässä, että niiden on pakko olla kunnolliset ja kestävät, että päästään soratietä hakemaan postia ja vanhaa tienpohjaa/metsätietä muuten vaan kävelemään, sekä lumi ei teetä ongelmia.
Noilla pitäisi nyt kyllä päästä kun on ilmatäyte renkaat ja sporttirunko vielä lisäks.
Muut isommat hankinnat varmaan aletaan tekemään veronpalautusten jälkeen. Pitää koko lastenhuone rempata ja sisustaa
Mut pinnasänky onneks on jo olemassa! Pitää se vain nostaa sisälle ennen talvea, että pääsee sen kunnon tarkastamaan ja remppaamaan tarpeen tullen :) Siinä on tullut myös itse nukuttua. Onhan se antiikkinen mutta pienempi kuin nykyiset, joten sopii meidän pikkuseen makkariin vallan mainiosti!