Hankinnat tulokkaalle

Tänään haettiin vauvalle Uinua-riippukehto. Tulee roikkumaan katosta sängyn viereen. Libero laukkukin haettu vihdoin:D
 
Epsu, ihana vauvanurkka! Sulla onkin tuo kivempi malli tosta ikean hoitopöydästä. Mulla myös tuo lipasto/hoitotaso mut sillä miinuksella ettei kansi ole nostettavissa, vaikeuttaa huomattavasti tän massiivisen kalusteen sijoittelua. Ja mulle ei edelleenkään ole tullut postissa liberolaukun koodia, kuinka kauan teillä kesti saada se postista?
 
Ei mullekaan oo tullu, viikkoja ny 35+4. Toki sain jo sen neuvolasta mut ei toinen laukku pahitteeks oo :) jaksaiskohan itekki ahertaa, ommella ja sisustaa vauvalle jotain ny ku on aikaa. Kankaitaki on vaik kui paljon
 
Mulle oli tullut tänään ? (oisko joku naapuri tuonu jos menny aluksi väärään laatikkoon?) Rv 35+6 ja eikös se ollut että tulee viim. 5vko lasketun ajan jälkeen
 
Mullakin viikkoja 37+2 mutta ei näy. Eikös sielä liberosivuilla vaan laitettu vauvan laskettu aika siihen ettei muuta tarvinnut, mietin että teinköhän sen ihan oikein.
 
Joo toi hoitotaso on kyllä kätsy ku voi käyttää ihan vaan lipastonakin. Saa nähdä tuleeko hoitotasolle käyttöä ollenkaa vai vaihdetaanko vaan pesukoneen päällä kaikki vaipat :D
 
Meil on kans toi sama hoitotaso :) kätsyltä vaikuttaa. Ja sit mulle toi liberon koodi tuli viime viikolla? Muistaakseni eli 37 viikolla iteki jo tuskailin et missä se kuppaa. Mut se on tosi pieni läpyskä kantsii olla tarkkana sen kaa ku se ei tuu kirjekuoressa.
 
No se voi olla jo hukassa sitten. Meillä on satanut postilaatikkokin puolilleen lunta. Harmittaa jos en saa sitä liberolaukun sisältöä
 
Nyt saattaa mennä hermo pian. Missasin tänään neljännen hoitopöydän, jota yritin torista ostaa. Oon iskenyt silmäni tiettyyn malliin, mutta miten joku ehtii aina ensin :mad:! Ehkä se vielä joku päivä onnistuu, vaikka sitten vauvan syntymisen jälkeen.
 
Millainen lelu siellä laukussa mahtaa vauvalle olla? :)
 
Sattu löytyyn kirpparilta stokken table top-alusta :) ja kaikki osat ym. tallella eikä se kirkas alustakaan ollu pilalla mitenkään. Ja äsken kävin hakemassa matkahuollosta eilen tilatut mobilen ja kehdon, ehkä tänää pääsee kokoamaan sit kehtoa :)
 
Te jotka hommasitte sen aventin tuttipullosteriloijan niin kuinka paljon sinne piti laittaa vettä? Mulla ohjeet ties missä ja aattelin låhtee steriloimaan tutteja ym.

Nyt on kyllä äiti vähän sekasin, ostin 40€ kankaan pinnasängynpäälle, teen siitä katoksen tai mikä verho onkaan nimeltäån :bored:. Katotaan jos joku päivä sais kuvankin siitä valmiista tuotoksesta!

Ja kannattaa aina vähän valittaa, sain liberolaukun kortin postista :D
 
Takaisin
Top