Hankinnat/ ostokset ja lahjukset

Minä odotan siihen rakenneultraan jos sais selville sukupuolen että tietää mitä hankkii [emoji7]
 
Me ei myöskään oteta nyt kolmannelle äitiyspakkausta.
 
Se pakkauksen haalari on tosiaan iso. Oletteko ajatellu ostaa pienenpientä haalaria ekaks talveks? Mä vähän ajattelin jos olis vaan joku tosi lämmin lämpöpussi kaukaloon ja vaunuihin. Pärjäisköhän sillä? Hankalaa ajatella, kun mun molemmat lapset on alkukesällä syntyneitä.
 
Se pakkauksen haalari on tosiaan iso. Oletteko ajatellu ostaa pienenpientä haalaria ekaks talveks? Mä vähän ajattelin jos olis vaan joku tosi lämmin lämpöpussi kaukaloon ja vaunuihin. Pärjäisköhän sillä? Hankalaa ajatella, kun mun molemmat lapset on alkukesällä syntyneitä.
Ostan varmaan jonkun haalarin, vaikka lämpöpussikin löytyy.. ehkä o_O:grin
Se ä-pakkauksen haalari tosiaan on liian suuri vastasyntyneelle.
 
Mä olen just lomailemassa ulkomailla, ai että olisi kauniita vaatteita vauvoille :dummy::dummy1:
Ei vaan uskalla vielä ostaa! Toisaalta hyvä, täyttäisin muuten koko matkalaukkuni niillä :grin
 
Ootteko joutunut ostamaan itsellenne uusia vaatteita? :) Mun pitää varmaan pian ostaa uusia vaatteita, kun ei oikein mitkään housut mahdu enää päälle. Äsken kokeilin yksiä housuja, joita käytin vielä viime viikolla, niin ei pelkoa, että olis mahtunu päälle. Puristi reisistä ja vetoketjun osat jäi kauas toisistaan. Raskausturvotus! :D

8+2
 
Ootteko joutunut ostamaan itsellenne uusia vaatteita? :) Mun pitää varmaan pian ostaa uusia vaatteita, kun ei oikein mitkään housut mahdu enää päälle. Äsken kokeilin yksiä housuja, joita käytin vielä viime viikolla, niin ei pelkoa, että olis mahtunu päälle. Puristi reisistä ja vetoketjun osat jäi kauas toisistaan. Raskausturvotus! :D

8+2
Oon ostanut pari paitaa ja pitäisi mennä ostamaan housut :D
 
Se pakkauksen haalari on tosiaan iso. Oletteko ajatellu ostaa pienenpientä haalaria ekaks talveks? Mä vähän ajattelin jos olis vaan joku tosi lämmin lämpöpussi kaukaloon ja vaunuihin. Pärjäisköhän sillä? Hankalaa ajatella, kun mun molemmat lapset on alkukesällä syntyneitä.

Käytän sitä äippäpakkauksen haalaria pussina. Saa tällöin myös kaukaloon.
 
Mitenkä ne kiinnitykset?

Ne hihat laittaa sisään ja pujottaa sieltä vyöt ja vetoketjujen välistä pujottaa sen kiinnityksen. Voin ottaa kuvan neidistä (1v5kk). Jos suostuu yhteistyöhön..
 
414617579370410c69b41ab54f37c348
Noin siis käytännössä. Suostui hän ♡
 
Ootteko joutunut ostamaan itsellenne uusia vaatteita? :) Mun pitää varmaan pian ostaa uusia vaatteita, kun ei oikein mitkään housut mahdu enää päälle. Äsken kokeilin yksiä housuja, joita käytin vielä viime viikolla, niin ei pelkoa, että olis mahtunu päälle. Puristi reisistä ja vetoketjun osat jäi kauas toisistaan. Raskausturvotus! :D

8+2
Mä ostin just tänään mekon, sellaisen mitä voi käyttää arkena ja juhlana ja tuntuu kivalta ja siinä on sellanen kiva rypytys mikä tekee tilaa vatsalle :) Sit ostin muutaman paidankin ihan vaan tätä kesää ajatellen.
 
Mulla on vanhat äitiysvaatteet tallessa, muuten kyllä mahtuu vanhat ja sit voikin vetää leggareissa ja tunikoissa alkukesän. Molemmat raskausfarkut meni muistaakseni rikki, joten niitä pitää sitten parit hommata kirppikseltä, ja takin tarvitsen talveksi jos sinne asti päästään. Viime kerralla joskus rv 12 aikoihin alkoi maha näkyä, ja sekin oli enemmän sen näköinen että on tullut vähän vedettyä pizzaa ja jätskiä... Ekalla kerralla vieläkin myöhemmin, siis niin ettei ollut peiteltävissä.

Meillä on vauvat olleet ekan talven villahaalarissa ja äp-makuupussissa vaunukopassa, ja hyvin ovat pärjänneet. Ihan kylmimmillä pakkasilla laitoin jonkun haalarin lisäksi, mutta saattoi olla ohut windfleece. Lapset ovat nukkuneet vaunuissa ulkona, eikä silti ole tullut kylmä. Autoa meillä ei käytetä kuin ihan satunnaisesti, kaukalo on vähän eri juttu kuin vaunut. Toisaalta kaukaloon ei saisi laittaa paksuja vaatteita, jottei turvallisuus kärsisi.
 
Me otetaan kans äitiyspakkauksessa. Hankintalistalla on myös kaukalo.. Vaunuja oon miettiny et pidetäänkö nuo nykyiset ja niihi esikolle(vauvan syntymän aikaan 2v2kk) seisomalauta vaiko pitääkö hommata tuplat.. Vaatteita on jonkun verran säästössä.. Pinnis löytyy, neiti siinä vielä nukkuu, hoitopöytäkin on vielä käytössä.
 
Meillä on tuplat ja niihin vissiin täytyy hankkia seisomalauta esikoiselle. Vauvan syntymän aikoihin noin 3v.
 
Meillä taas esikoinen oli 1v10kk ku nuorempi synty ja meil ei ikin oo ollu tuplia. Seisomalaudalla menty
 
Meillä siis tuplat oli käytössä vauva ja 11kk :D
 
Meillä on vaatteet tallessa ja oli (tyttären vaatimuksesta)käytössä jo seuraavalla polvellakin.....MUTTA...kun tulossa on 2...en halua edes miettiä sitä pakollisten kamojen määrää:excited001:schocked028
Rauhotu...hengitä syvään..
Mun vanhassa rottinki sängyssä on kaikki nukkunu aluks,pakkauksessa parasta on se hetki,kun se tulee ja pääsee tutkimaan,mut ei oteta sitä,teetän pitsireuna riepuja (ne oli vaan NIIIIIN ihania:love017) vaunut skippaan miehen huoleks ja sit se istuin show:scared001
Kannattaa aika tarkkaan miettiä babyshower lahjatoiveet,ihmiset on hyväntahtoisia...MUTTA....
 
Takaisin
Top