Meillä on se syöttäri ja suosittelen! Lapsilla tulee olemaan kuitenkin niin paljon ei-esteettistä tavaraa että se yks normaalin huonekalun näköinen on ihan tervetullut :DMeillä ei edelleenkään oo muutamien alesta / kirppareilta löytyneiden vaatteiden ja kavereilta saatujen tavaroiden lisäksi mitään hankittuna. Ajattelen edelleen, että synnytykseen on vielä niin kauan aikaa ja äippärikin alkaa niin ajoissa, että hyvin ehtii vielä.
Vaunujen kanssa ajateltiin tehdä niin että mennään muutamien kriteerien (pohjoisen runsaslumiseen talveen sopivat renkaat, pitkät vanhemmat) kera pariin liikkeeseen ja katsotaan mitä on tarjolla. Tämänkin ehtinee tehdä vielä loppuvuodesta.
Ainoa päähänpinttymä mulla taitaa olla Stokken syöttäri, koska ajattelen sen huonekaluna ja sehän tulee olemaan todella pitkään kuvioissa. Eli mielellään siihen panostaisi.
Ja sitä vaan kertyy lisää vaikka kuinka kontrolloisi :D ja ei ne pienet tavarat mutta vaunut, huonekalut yms. pölähtää ihan yllättäen ja täyttää kaiken tilan.Meillä oli pitkään sillee ettei ollut yhtään mitään ja nyt onkin sitten joka paikka täynnä tavaraa :D tänään haettiin äitiyspakkaus - voi että voi Suomen valtio sponssata avokätisesti ihan vaan siitä syystä että joku lisääntyy!
Vaunupaketti haettiin myös. Tilattiin Britaxin yhdistelmäpaketti eli sellainen jossa on ”kaikki” tarvittava. Stokken sänky haettiin viime viikolla ja tripptrapp vielä hommataan.
Huh! Mihin tän kaiken tavaran tunkee?!
Meillä flexibath käytössä ja ollaan tykätty :) vie niin vähän tilaakin, kun saa taitettua kasaan.Äitiyspaketin hakemus lähtee vasta huomenna, muut alkaakin jo olla.. babynestin tilasin ja lämpöpussin talven varalle. Oikeastaan vaan isoin eli yhdistelmävaunut puuttuu - ne tarkoitus tilata nyt tän kuun aikana! Jotenkin pikkuhiljaa alkaa tässä konkretisoitumaanturvakaukalo me saataisiin kaverilta, mutta oon miettinyt olisko sittenkin parempi ottaa samaa merkkiä kuin vaunut.
Mites muilla ammeiden tilanne? Oon saanut monelta kaverilta suosituksen tuohon Stokken Flexibathiin joten sellainen varmaan siis tulossa. Mies ei siitä tykkää tosin![]()
Äitiyspaketin hakemus lähtee vasta huomenna, muut alkaakin jo olla.. babynestin tilasin ja lämpöpussin talven varalle. Oikeastaan vaan isoin eli yhdistelmävaunut puuttuu - ne tarkoitus tilata nyt tän kuun aikana! Jotenkin pikkuhiljaa alkaa tässä konkretisoitumaanturvakaukalo me saataisiin kaverilta, mutta oon miettinyt olisko sittenkin parempi ottaa samaa merkkiä kuin vaunut.
Mites muilla ammeiden tilanne? Oon saanut monelta kaverilta suosituksen tuohon Stokken Flexibathiin joten sellainen varmaan siis tulossa. Mies ei siitä tykkää tosin![]()