Haluatko tietää sukupuolen?

Laitteet on kehittyny tooosi paljon! Meidän neuvolassa on "vara ultralaite" et jos pitää tarkistaa et onko kaikki hyvin ni sillä näkee et jyskyttääkö sydän mut en kyllä tunnista siitä mitään muuta, on niin sumea.. se on vissiin joltain nuilta ajoilta tai vähä vanhempi.. "oikeaan " ultraan mennään keskusneuvolaan missä on kunnon laitteet, niin kaks eri asiaa nää laitteet..:D
 
Meillä on tarkoitus kysyä sukupuolta, jos näkyy selvästi.. Nimiasiasta puhuttiin miehen kanssa yhtenä päivänä, niin tultiin siihen tulokseen että mietitään vaihtoehtoja vasta kun vauva on syntynyt.. tuli mieleen se vanha mainos "sä et näytä yhtään Irmeliltä" :joyful:
niin se meni pojankin kanssa, nimi tuli heti mieleen kun näki vauvan.. ja kuten pojankin kohdalla, aiotaan puhutella vauvaa oikealla nimellään alusta asti, ei pidetä salaisuutena..
 
Meillä on tarkoitus kysyä sukupuolta, jos näkyy selvästi.. Nimiasiasta puhuttiin miehen kanssa yhtenä päivänä, niin tultiin siihen tulokseen että mietitään vaihtoehtoja vasta kun vauva on syntynyt.. tuli mieleen se vanha mainos "sä et näytä yhtään Irmeliltä" :joyful:
niin se meni pojankin kanssa, nimi tuli heti mieleen kun näki vauvan.. ja kuten pojankin kohdalla, aiotaan puhutella vauvaa oikealla nimellään alusta asti, ei pidetä salaisuutena..

sama meillä nimien valinnan kanssa, että vaikka etukäteen on nimiä mietittynä, niin silti haluaa pientä katsoa, että 'keneltä' näyttää, mikä nimi sopii.
 
samaa mieltä piika ja ampiaispesä :)

hauskaa kyllä arvuutella kumpi sieltä on tulossa. Huvittaa kun monet sanovat että arvelevat meidän saavan tytön (esikko poika). Itse ei olla vielä sen koommin arvuuteltu, suuremmin nimiä mietitty tms. Mulla vaan on aika varma poikafiilis mutta tottakai tyttökin olisi tervetullut ❤ näin viime yönä hassun unen, olimme ru:ssa ja kysyimme lopuksi vauvan sukupuolta. Lääkäri sanoi että voin arvata ensin itse ja Veikkasin poikaa. Lääkäri sanoi "läheltä meni mutta täällä tyttö" :grin eka ajatus oli että mihin laitan esikon pieneksi jääneet poikamaiset vaatteet:grin
 
Tahdon ehdottomasti tietää. Oon päättänyt mennä vielä yksityiselle ultraan, jos ei jostain syystä ru:ssa näkyisi. Ei oikein osaa mitään valmisteluja tehdä ilman tätä tietoa! :grin
 
Me näköjään haluttiin tietää :D Mies oli tähän päivään asti ehdottomasti sitä mieltä, että ei missään nimessä haluta tietää, mutta yhtäkkiä ultrassa hän kysyikin asiasta. Mikäs siinä, eipä tarvitse miettiä nimiä kuin toiselle. Muutenhan tuo nyt ei niin paljon mihinkään vaikuta.
 
Mua vaan ärsyttää koko asia kun nyt tuntuu että joka toisella kauppareissulla miehen mummi kysyy että niin millon se seuraava käynti oli.. Ei todellakaan olla kertomassa muille kumpi tulee.
 
Me halutaan tietää!! Esikoinen on tyttö ja hänkin jänskää, onko tulossa pikkuveli vai pikkusisko, joten hänenkin puolestaan olisi mahtavaa jos pikkukaveri ei olisi jalat ristissä.. Muutama viikko vielä pitää malttaa odottaa rakenneultraa Mulla on kyllä ihan poikaolo
 
Mä oon pitäny koko ajan selvänä et ei oteta selville, ennen ku ees oon tullu raskaaksi ni mietin et jos tulisin ni en haluais tietää. Nyt yhtäkkiä eilen tuli semmonen fiilis ko tulee teijän kommentteja et tosiaan se toinenki vaihtoehto ois, et otettas selville..:D se alko jotenki houkuttaa! Mies on enemmän sen kannalla et haluttas tietää, mut käy niinki et ei tiietä. No on täsä aikaa pohtia, 15.8 ultra :D
 
Mä en ole ikinä aatellut etten haluaisi tietää kumpi tulossa. Tai miksi sitä ei ehdottomasti haluaisi tietää? o_O Vaikka eihän se ultra ennuste mitenkään täysin varmaa ole ja yllätys voisi olla melkoinen, kun tulisikin jotain muuta, kuin odotettiin.:grin Silläkin uhalla on saatava tietää. Teen paljon itse vaatetta ja muuta,niin pakko niihin joku värimaailma saada selville. :)
 
Takaisin
Top