Haluatko tietää sukupuolen?

Haluan tietää. En voi uteliaisuudelle mitään. :) Vaikka edellisen lapsen syntyessä oli aivan ihana se hetki, kun ei tiennyt ennalta.
 
Ehdottomasti haluan! Saa nähdä miten käy, on jotenkin "poikaolo", mutta mun intuitio on tunnetusti ihan epäkunnossa... Edellisessä kierrossa oli vahva tunne että olisi tärpännyt, ja tässä lopulta tärpänneessä kierrossa taas selvä olo että nyt ei kyllä ainakaan onnistunut. Tällä logiikalla mun poikaolon pitäisi ennustaa tyttöä. :joyful:
 
Mä en ole edellisistä tiennyt sukupuolta, siihen aikaan -98, -00 ja -05 sitä ei edes kerrottu julkisella.
Nyt on ikää ja riskejä joten mietin josko menisin lapsivesipunktioon tai istukkabiopsiaan. Siinähän selviää sitten samalla melko varmasti se sukupuolikin. En siis ole varma haluanko sukupuolen selvittämistä varta vasten, mutta jos se tuossa samalla tulee, niin ei kai se haittaa
 
Tietenki haluan tietää. Jos tulee tyttö, saa pitää esikoisen vaatteet ja pojalle pitää sit lähtee ostamaan..
 
Just se on se juoni, että ei tiedä sukupuolta... on joku jota jännittää :) viimeraskausissa oli poika ja tyttöolo ja oikeassa olin.
 
Haluan tietää sukupuolen ja viikon päästä jo saan toivottavasti selville :dummy1::dummy:
Kiva tietää niin tietää ostaako vaaleanpunaista vai vaaleansinistä :)
Kahdessa edellisessäkin oon kysynyt.
Meillä on nimet jo valmiina sekä tytölle että pojalle, pitää keksiä vaan joku "sairaala" nimi ettei paljasteta nimeä ennen nimiäisiä. Muuten on vaan vauva :)
 
Äippä82: mitkä rv sulla jo on kun jo viikon päästä saat selville?

Mulla huomenna np-ultraa ja haluan kans tietää mutta eipä näkyy sukupuoli kun vasta rakenneultrassa.

Rv 12+1
 
Senni_
Yksityiselle menen 3D ultraan, sanoi varhaisultrassa kun käytiin rv7 et rv10 näkyy jo kumpi on tulossa, näytti meille kuvankin miltä pikkuinen näyttää sillon, siis miten selvästi kaikki näkyy ja sanoi vielä että tämä tässä on poika :)
Mulla on siis nyt rv10+0, viikon päästä oon varannut ajan, sillon mulla rv11
 
Periaatteessa sukupuoli on jo valmis näkymään np ultrassa, mutta aika huonosti sen vielä 12+ viikolla näkee. Mulle ei ole koskaan kerrottu edes rakenneultrassa sukupuolta, koska kuulemma epävarmaa silloinkin sanoa varmasti.
 
Joo kunnalliset ei kerrokaan ilmeisesti, niillä ei oo niin hyviä laitteita kun esim täällä jolla käyn. Uusinta teknologiaa, myös saa 4D nä kuvia/kuvaa
 
Haluaisin kyllä tietää, jos tuo nyt suostuu sitten rakenneultrassa näyttämään.. Vielä pitäisi vähän reilu 1,5kk odotella :) ja jos ei suostu vilauttamaan, niin onpahan enemmän jännitettävää!
 
Ei haluta tietää, onpahan jotain mitä jännittää (ihan ku tää ei muutenki olis jännittävää :D)
 
Kolme lasta ennestään ja kenestäkään ei haluttu tietää kumpi tulee, ei siis tästäkään haluta tietoa. Se on niin mahtava fiilis, ku vauva syntyy ja kätilö sanoo kumpi tuli :)
 
Ihan ehdottomasti haluan tietää se on eriasia kerrotaanko muille :dummy::dummy1::wink
 
Joo siis meillä ei todellakaan kerrota muille! Mietin ensin että joo ei se kai haittaisi jos puhuisi sitten vauvasta sen tulevalla nimellä kaikille mut tulinkin tänään toisiin ajatuksiin. En todellakaan halua mitään vaaleanpunaisia vaatteita jos on tyttö tulossa..
 
Tällä hetkellä vielä olo että en halua tietää. Onpaha sitte jännitettävää ja oikeastaan on ihan sama kumpi sieltä tulee :) uskon myös että saan laannutettua omaani ja sukulaisten shoppailuintoa hieman kun neutraalien juttujen osto on jotenki hankalaa, vaatteet on niin lokeroitu tytöt ja pojat.
 
Minä myös haluan pitää jännityksessä et kumpi tulee:) mies ei oo ihan varma ajatuksesta, aikasemmilta ollaan kysytty sukupuoli.. ois huikeaa kokea se jännitys ja se tilanne synnytyksessä ko saa tietää onko tyttö vai poika :)

Ja kyllä mää oon myös sitä mieltä et melko vahvasti vaatteet on tyttöjen/poikien, toki on neutraaleja, mut en mä pinkkiä hello kitty paitaa pojalle pukis:D
 
Mä käytän paljon sinisiä vaatteita ja miehenkin kaapista löytyy pinkkejä ja fuksianpunaisia kauluspaitoja varmaan useampi, joten itse en nää ko värejä tyttöjen tai poikien väreinä. Ja jos poika tykkää Hello Kittystä niin tykätköön.
 
Takaisin
Top