Haluatko tietää sukupuolen?

MayBe

Satasella mukana keskusteluissa
Onko täällä muita jotka kuumeisesti odottaa tietoa onko masussa tyttö vai poika? :)

Itsellä kolmas lapsi tulossa ja molemmissa edellisissä raskauksissa olen halunnut tietää heti kun vain on mahdollista. Nyt kolmannessa ja viimeisessä raskaudessa mietin että pitäisikö odottaa synnytykseen asti kumpi siellä asustelee. Mutta huomaan jo nyt (4+6) olevani liian malttamaton odottamaan tietoa sukupuolesta :) Eli kyllä me tälläkin kertaa haluamme tietää mahd.pian.

Ja sitten kysymykseen miksi haluan tietää. Haluaisin pystyä odottamaan, mutta en pysty :) Kun sen voi saada selville, haluan saada selville :) Ja minulle lapsesta tulee henkilö kun tiedän kumpi hän on eikä vain vauva. Mieheni kanssa mietitään aina heti lapselle nimi ja kun tiedetään kumpi on tulossa käytetään heti sitä nimeä. Siinä onkin miettimistä ettei vahingossa käytä sitä nimeä vauvasta muiden seurassa :) kun ollaan haluttu pitää nimi salaisuutena kunnes lapsi on syntynyt.
 
Haluan tietää sukupuolen :) en haluaisi odottaa synnytykseen. Miehestä en tiedä haluaako. En ole vielä kysynyt.
 
En missään nimessä haluaisi tietää etukäteen. Nimiä on valmiina tytölle ja pojalle. Ja tavarat ja vaatteet käy molemmille, jos ei osta vaaleansinistä tai vaaleanpunaista. Eikä kerrota nimeä etukäteen, saavat tietää vasta kun pappi sen vieraille kertoo. Tälläisiä suunnitelmia meillä :)
 
Me halutaan tietää sukupuoli heti kun mahdollista! Nimivaihtoehtojakin on mietitty valmiiksi, mutta ne saattaa vaihtua vielä monta kertaa.
 
Mä en vaan osaa päättää haluanko sit tietää sukupuolen etukäteen vai en! :p nyt ainakin vielä tuntuu et ois kiva kun ei tietäis itekkään etukäteen ja ainakaan muille en haluais kertoa kumpi tulee niin ois helpompi salata kun ei ees tietäis :wink mies on sitä mieltä et ois helpompaa ku tiiettäs etukäteen.. Onneks tässä on aikaa vielä päättää :D nyt rv 4+6
 
Ehdottomasti kyllä. On niin paljon helpompi ostella kaikkia tavaroita sitten.
 
Esikoisesta otettiin selvää kumpitulee,mutta tämä jää viimeiseksi raskaudeksi niin en halua tietää. Mies kyllä haluaa että otettaisiin selville,mutta antaa minun tehdä päätöksen kummin toimitaan.
 
Me ei haluta tietää.. Mä en oo tiennyt kummastaan aikasemmastakaan eikä oteta selville nytkään.
Olisihan se helpompi tietenkin ostaa kaikkee jo valmiiksi jos tietää..

Nimiäkään ei olla vielä mietitty.. Ehkä sitä oottaa jonkun tietyn viikon tms yli ennen kuin uskaltaa alkaa miettimään.. Ja nimeä ei paljasteta ennen ristiäisiä :)
 
Me halutaan tietää sukupuoli..esikoisestakin kysyttiin. Toki suhtaudun aina epäilevästi vastauksiin sillä usein käy niin että sukupuoli saattaa loppujen lopuksi ollakkin eri..eli vastausta jonka sieltä ultrassa mahdollisesti sukupuolesta saan on vain suuntaa antava itselle että tavallaan itse koen jännityksen siitä olevan silti loppuun saakkaa..

..nimet mietitty molemmille valmiiksi. Emme ole vielä päättäneet kutsuisimmeko oikealla nimellä jo synnytyksestä saakka pikkuista..sillä meille ei ristiäisiä ole tulossa vaan nimiäiset. Emme siis kuuluu kumpikaan kirkkoon. Esikoisen aikana pidimme nimensalassa nimiäisiin saakka..mutta nyt vaihtoehtona olisi että nimi olisi alusta saakka käytössä ja pitäisi nimenantojuhlan sijaan esimerkiksi vauvajuhlat tms..tai siis kutsuun laittais että juhlitaan uutta perheen lisäystä ym..
 
Vaihtelee kyl päivän ja mielialan mukaan. Välil haluaisin tietää, et kumpi on ja välil en.
Toisaalta olis hyvä tietää etukäteen ihan lastenhuoneen sisustuksen takia. Todennäkösesti ainoot unisex-vaatteet meillä tulee olee ne äitiyspakkauksen vaatteet. Muuten tyttö puetaan prinsessaks ja poika prinssiks :)
 
Olis kiva tietää. Nimiehdotuksia on molemmille, mutta muuhun se nyt ei paljo vaikutakaan. Tavaroita saadaan toivottavasti mahdollisimman paljon tutuilta ja värillä ei väliä.
 
Itella ollut omat olot todella vahvat sukupuolesta kahdessa aiemmassa joten ei ole oikeastaan ollut tarvetta kysyä. Ollaan kuitenkin aina ostettu unisex-vaatteita joten vaikka se oma olo olisi ollut väärä niin ei se olisi haitannut.

Mutta haluanko tällä kertaa tietää niin ehkä kysyn sille omalle ololle varmistuksen.
 
Me halutaan tiedä : ) helpompi sitten tiedä mitä vaatteita tarvii, jos olisi tyttö olisi paljon vaatteita jo esikoisesta mutta jos poika niin pitäisi hankkia uusia, sen verran tyttömäisi vaatteita esikoisella ollut :D
 
Mulla on ollu ennen ko sain tietää ees raskaudesta ni semmonen fiilis et jos tuun raskaaksi ni en halua tietää. Molemmilta edellisiltä oon halunnu tietää ja kuumeisesti oottanu rakenneultraa et josko selviäis! Nyt en tiiä mikä on tullu ko en muka halua tietää :D
 
Meillä mies haluaa kuulemma ehdottomasti tietää ja itelle jotenkin ei ole väliä.. Ja ite en halua että on kauheasti mitään prinsessaunelma hempeä lempeä vaatteita vaan haluan että saisi ja ostaisi itse mahdollisimman paljon semmoisia unisex vaatteita ihan vaan jo siksi että ei tarvitse niin paljon ostaa uutta jos ensin saa tytön ja sitten vaikka pojan jne
 
Mä oon nyt tullu siihen tulokseen et en halua tietää :p jotenki poikaolo tullut jo nyt tästä raskaudesta :) saa nähä muuttuuko mieli sit et haluanki tietää :) nyt siis rv 6+1 :Heartred
 
Takaisin
Top