Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Rakenneultrassa raskauden puolivälin tienoilla moni saa halutessaan tietää, onko tulossa poika vai tyttö. Haluaisitko sinä tietää vauvan sukupuolen etukäteen?
 
Jos sinne asti päästään, niin halutaan tietää vaikkei sukupuolella meille olekaan merkitystä. Kumpi vaan tervetullut :)
 
Mekin ollaan selvitetty kaikkien kolmen sukupuoli ennen syntymää. Toisaalta olisi jännää kun sitä ei tietäisikään! Meillä on ennestään kolme poikaa :)
 
Haluaisin tietää etukäteen. Esikoista odottaessa jostain syystä oletettiin alkuraskaudessa, että on poika, mutta ultrassa paljastui tytöksi. Meni hetki sulatellessa, joten kiva, että sen pystyi tekemään raskausaikana eikä vasta syntymän jälkeen. Nyt oletan jotenkin vahvasti, että olisi taas tyttö. Ehkä se on helpompi kuvitella kun on jo tyttö. Molemmat olisi erittäin tervetulleita.
 
Haluan kyllä tietää, sitten voi jotenkin konkreettisemmin miettiä jo nimiä. (Kuten sakababy kirjoitti, että jos sinne asti päästään.) Mulla on jotenkin fiilis että meille tulisi poika, aika näyttää oliko fiilis oikea.
 
Halutaan tietää, sillä ollaan niin kärismättömiä tyyppejä. Tyttöjä meillä ennestään. Kumpi vaan tervetullut :)
 
Haluaisin tietää kyllä. Esikoisesta olin varma että on poika ja niinhän hän olikin. :)
 
Haluaisin tietää :) tyttöä toivoisin ainakin jossain vaiheessa elämää, mutta kumpi vain on erittäin tervetullut. Toivottavasti kaikki menee hyvin :)
 
Halutaan tietää, jos sinne tosiaan päästään :)
Molemmat tervetulleita, mutta sukupuolen tietäminen tekee taas omalta osaltaan asian todellisemmaksi.
Jos rakenneultrassa jotain huolestuttavaa todetaan, niin voihan se sukupuoliasia unohtua kokonaan.
Mutta toivotaan parasta!
 
Kyllä haluaisin, juuri samasta syystä kuin Oreo tuossa yllä kuvaili: uskoisin sukupuolen tietämisen tekevän asian taas vähän konkreettisemmaksi. Mutta kumpi tahansa on kyllä lämpimästi tervetullut :Heartred
 
Haluaisin tietää vaikka heti! Nimiä on jo pyöritelty vaikka ja kuinka molemmille :)
 
Me myös haluttaisiin tietää etukäteen, koska mielikuvien luominen ja valmistautuminen tulevaan olisi helpompaa :)
Toivotaan että tosiaan sinne asti päästään :Heartred
 
mekin haluttaisiin tietää :) ei pysty malttamattomana mitenkään odotella synnytykseen asti ja vielä konkreettisemmin pystyy pientä miettimään masussa kun olisi sukupuoli tiedossa
 
Kyllä varmaankin halutaan, ei olla vielä keskusteltu aiheesta. Mun puolella kaikki sisarusten lapset on poikia ja miehellä tytär plus veljensä lapset tyttöjä. Itselläni ei ole sukupuolipreferenssiä, mutta arvelen että molempien vanhemmat toivois sitä puuttuvaa "merkkiä" :grin
 
Oon niin malttamaton ihminen, että heti kun mahdollista niin haluan tietää sukupuolen:grin kumpivain on kyllä tervetullut.
 
Halutaan tietää jos hän suostuu näyttämään laughing7Omalla kohdalla ensimmäinen odotus muuttui konkreettisemmaksi kun tiesi sukupuolen, vaikka sekään ei 100% varmaa ole :yuck: Esikoinen tyttö, jos tämä vauva saadan syliin asti niin kumpi vaan olisi tervetullut :Heartred:Heartblue:Heartpink
 
Halutaan tietää.. Kyllä se jotenkin konkretisoi vauvan tulon ja saa alkaa miettimään nimeä kunnolla. :) Mulla kolme tyttöä tullu peräkkäin ja sitten yksi poika. Nyt jännityksellä ootellaan, kumpaa sukupuolta edustaa tämä viides. Tyttöfiilis jokseenkin itsellä
 
Viimeksi näin unta että olin ultrassa ja tyyppi oikein esitteli että on poika. Olin aivan varma että oli poika ja ultra meni just niinkuin mun unessa.

Nytkin haluaisin tietää sukupuolen
 
Mä oon selkeesti poikkeus. Me ollaan mietitty, ettei ehkä haluttais tietää. Sukupuolella ei oo meille väliä ja vaatteissa sun muissa tykkään tosi kovasti neutraaleista jutuista. Oon miettinyt, miten jännittävää olis sit vasta pienen synnyttyä ku kerrotaan mitä tuli:joyful: saas nähä muuttuuko mieli matkalla.
 
Takaisin
Top