Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pieni osa minusta toivoo, ettei meillä olisi ihan näin heti onnistanut - olen tottakai onnellinen, mutta sain vakuutella miestä niin paljon siitä miten raskaaksi ei noin vain vaan tulla, ja yrittäminen voi kestää kauankin. On sellainen tunne, että tämä saattoi käydä vähän liian äkkiä, ainakin hänelle. Pelkään, että hän alkaa katua.
Mulla raskaustesti näytti negatiivista jo viikko keskenmenosta, joten uskallettiin heti alkaa yrittämään. Keskenmenon aikaan oli testi jo haalennut haamuksi, eli ehkä mulla raskaushormoni oli ollut laskussa jo pitempään. Toki mulla oli myös hieman aiemmat viikot ja spontaani keskenmeno, joka fyysisesti oli vastaava kuin todella runsaat ja kipeät menkat, ja seurailin keskenmenoa alusta loppuun kotona. En osaa sanoa, oliko alkio edes lähtenyt kehittymään.@Kyfi3972260 ääh voi eii, oon pahoillani menetyksestämeitä tippui helmikuisista kyllä melko paljon pois
Toivotaan, että nyt teillä tärppäisi ja kaikki menisi hyvin! Meille suositeltiin, että vasta sitte ku raskaustesti näyttää negatiivista, niin saa yrittää, mutta ollaan tässä jo puuhailtu, mutta veikkaan oviksen menneen jo ohi noin viikko sitten. Toki en tikutellut ovista niin en ole tuostakaan varma. Mulla nyt tyhjennyksestä tulee huomenna tasan 3vk. Mietin jos testaisin huomenna ku viikko sitten viimeksi testasin ja oli silloin jo haalennut paljon.