Haaveena esikoinen

Heippa! Ajattelin tulla tänne kertomaan tämän kierron kuulumiset pitkästä aikaa. Hetki ollut taukoa täältä kokonaan, mutta oon keskittyny nyt vain muihin juttuihin.

Viime kierto veny 40 päiväiseksi todennäköisesti myöhästyneen ovulaation takia, joten jännitin vähän tätäki kiertoa. Kuitenki ovulaatio tuli ihan aikanaan kp 16-18 aikavälillä limojen perusteella. Nyt tosiaan kp 23 ja fiilikset on tosi neutraalit. En usko, että nyt tästä kierrosta tärppää, koska stressitekijöitä ollut tosi paljon koko kierron ajan ja mitään oireitakaan ei ole (toki en niitä myöskään oleta vielä dpo max 7😅). Ekaa kertaa tuntuu myös ihan seesteiseltä vaikka uusi kierto todennäköisesti häämöttää jo kulman takana.

Viime aikoina lapsiaihe on noussut puolison kanssa enemmän esille. Jopa nimistä ollaan puhuttu sekä siitä kumpaa sukupuolta toivotaan ehkä enemmän lapselle. Lapsia on myös ollut ympärillä tosi paljon ja vähän väliä tunnun törmäävän vauva-aiheeseen jossain yhteydessä. Toissapäivänä selvisi myös yhden kaverin raskausuutinen, josta tulin todella onnelliseksi☺️

Viime aikoina on myös alettu puolison kanssa puhumaan enemmän talon ostamisesta. Hänen vanhempansa sponttaanisti kysyi ollaanko mietitty talon ostoa, ja molemmilla meni pasmat aivan sekasin siitä kysymyksestä ku ei heille oltu mitään moisesta puhuttu. Toki pitkän aikatähtäimen asiahan se on, kun mullakin opintoja vielä pari vuotta jäljellä. Silti molemmilla halu olis kova jo muuttaa omakotitaloon ja toivottavasti loppuelämän kotiin. Olen myös tehnyt puolisolle selväksi, että meillä on 6 vuotta aikaa siihen, että olen 30-vuotias, jolloin haluaisin olla jo perheellinen ja asua oikeassa talossa.

Tämmöisiä mietintöjä tästä kierrosta. Seurailen sivusta pääosin ja välillä saatan päivitellä! Tsemppiä jokaiselle ja ihanaa alkavaa kesää❤️

Takaisin